Er I begyndt at købe julegaver?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

Malonde1985

Sasja77 skriver:

Det kan jeg sagtens forstå! Det er også dyrt men ikke i længden:-) Meeeen så skal man vel også være lidt gave-indpaknings-tosset som mig;-)

God idé med kun at pakke nogle af gaver ind i avis og cellofan. En mulighed kunne være ( hvis du har overskud til det ) at du binder en farve bånd på avis pakkerne og den farve bånd du bruger finder du så i gavepapir og pakker resten af gaverne ind. så kan du lave små papkort hvor du limer avispapir på og bruger dem som til og fra kort på de ensfarvet pakker, så er der en linje i dine pakker:-)

Så har man sparet penge og det hele ligner en million!

Åh nej så misforstod jeg det.. Altså fx 1 af hver pakke til et familiemedlem får en gave med avispapir pakket på, og hvis vedkommende får 2 pakker, pakker jeg den med avispapiret i et farve bånd, som pakke nr 2, skal pakkes helt ind i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Sasja77

Åh nej så misforstod jeg det.. Altså fx 1 af hver pakke til et familiemedlem får en gave med avispapir pakket på, og hvis vedkommende får 2 pakker, pakker jeg den med avispapiret i et farve bånd, som pakke nr 2, skal pakkes helt ind i??

Ja præcis:-) Du behøver egentlig ikke komme bånd på den ensfarvet for der kan du "dekorerer" den med til og fra kortet som jo er af avispapir:-) Så ligner det jo næsten en pakke med "forsendelse" på:-)

Anmeld

19. oktober 2010

Malonde1985

Sasja77 skriver:

Ja præcis:-) Du behøver egentlig ikke komme bånd på den ensfarvet for der kan du "dekorerer" den med til og fra kortet som jo er af avispapir:-) Så ligner det jo næsten en pakke med "forsendelse" på:-)

1000000 tak for hjælpen er da en god idé

Anmeld

19. oktober 2010

Svei

Blev færdig i sidste måned...

Anmeld

19. oktober 2010

Sasja77

Malonde1985 skriver:

1000000 tak for hjælpen er da en god idé

Det var da bare så lidt! ;-)

Anmeld

19. oktober 2010

Malonde1985

Jbk skriver:

Blev færdig i sidste måned...

Lucky you   så behøver du ik tænke mere på det - det må være dejligt

Anmeld

19. oktober 2010

Lone Jakobsen

her er gaverne til alle børnene købt. både julegaver og fødselsdags gaver. (og adventsgaver)

men vi mangler stadig til resten af familien.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.