Er I begyndt at købe julegaver?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

Malonde1985

Åh det kribler helt nu, når jeg hører I alle sammen er godt igang!!  måske jeg sku lave en liste over hvem der skal ha hvad.. Og så gå så småt igang snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Malonde1985

Sasja77 skriver:

Vi er også begyndt med at få købt julegaver! Elsker virkelig tiden der går os i møde nu:-) Jeg kan godt lide at have rigtig god tid til at finde gaver til jul. Halvdelen af familien har sjældent nogle deciderede ønsker så kreativiteten er altid i højeste gear og så er det jo hyggeligt at man kan gå og nusse med det istedet for at stresse i sidste øjeblik:-)

Og så EEEEEELSKER jeg at pakke gaver ind! Jeg har altid et nyt tema hvert år. Sidste år var alt pakket ind i avispapir med gennemsigtig cellofan og silkebånd. Ved ikke endnu hvad det skal være i år men jeg tror at det bliver noget med knaldrødt papir og guldbånd -det er ved at være mange år siden jeg har kørt de farver:-)

Hvor lyder det bare über fedt med et avis-papir tema .. hmm... ku være, ku være, at man sku begynde at gemme aviser fra nu af

Anmeld

19. oktober 2010

A.

for lang tid siden og er næsten færdig

Anmeld

19. oktober 2010

Amso

Jeg er begyndt at tænke over hvad jeg skal købe til folk, og har bedt om ønskeliste allerede for en måned siden

Men det er ikke alle gaver jeg kan begynde at købe nu, kommer an på hvad de forskellige skal have. Tænker på julegave-byttemærke, det er ikke alle butikker der er meget for at give det allerede.. Hvis dem jeg giver skal have en chanc for at bytte. Sååååe, så småt er jeg begyndt..

Anmeld

19. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er begyndt at tænke over, hvad vi skal lave. Men ikke begyndt endnu

Anmeld

19. oktober 2010

skøjte-prinsessen

jeg ser frem til den første december der kan jeg købe en masse julegaver til mig og baby, for det passer nemlig med at jeg lige har fået kønnet af vide (får det af vide den 29 nov.) så der skal der købes tøj og glæder mig sådan til det   men altså har ikke så mange gaver jeg skal købe så venter til første dec.

men altså jeg er nu også den person man ser gå stille og roligt blandt folk og aldrig stresser, mens alle andre de løber rundt for at købe de dyreste ting fordi de er bange for at hvis de ikke gør det vil børnene hade dem og ja det er dem der har glemt hvad julen enlig er om, så jeg skynder mig aldrig med gaver da jeg syntes at det er det man gør i jule måneden, sammen med at man bager og sådan og ja hvis man er god til at holde hoved koldt og ikke stresse om tingene, jamen så kan man også vente til sidste øjeblik

Anmeld

19. oktober 2010

karina1980

nej overhovedet ikke, hverken mine børn eller jeg har lavet ønskelister

vi har hellere ikke modtaget nogle lister endnu, så ingen gave køb endnu.

håber så bestemt hellere ikke at andre har købt til os endnu, synes det er så træls at få noget som hverken kan byttes eller børnene gider lege med.

vi venter liiige 1 måned mere ihvertfald,

Anmeld

19. oktober 2010

Malonde1985

Her har vi givet lidt ønsker ud på datterens vegne, men prøver også at koordinere det lidt, så vi ikke giver de samme ønsker til 2 personer..

Jeg kan godt lide at være i god tid, og ikke skulle stresse rundt i december måned. Der er RIGELIGT med mennesker OVERALT, så synes det er rart at man kan ta det lidt roligt i den måned. Regner med snart at gå igang, eller i hvert fald når vi er kommet ind i november måned - det er jo også snart

Anmeld

19. oktober 2010

Sasja77

Malonde1985 skriver:

Hvor lyder det bare über fedt med et avis-papir tema .. hmm... ku være, ku være, at man sku begynde at gemme aviser fra nu af

Ja ikke?! Det er super flot at se på men jeg vil anbefale dig at du får fat i noget cellofan og komme udenpå for det sviner heeelt vildt:-)
Cellofan er mega dyrt at købe i de der små ruller man kan få i butikkerne men hvis du kender nogen der er dekoratør eller en der arbejder i blomsterforretning eller lign. kan du spørge om du må købe en rulle cellofan af dem. Den er en udbetaling for sådan koster vel nok idag en 600 kr men der er til gengæld til de næste 20 år eller mere! ( det er en ordentlig trumle og tung som bare fanden!) Jeg købte en af vores dekoratør dengang jeg stod i butik og det er 7 år siden og jeg har den endnu og man kan næsten ikke se at jeg har brugt af den! Jeg bruger den til alle gaver jeg pakker ind stort set!

Anmeld

19. oktober 2010

Malonde1985

Sasja77 skriver:

Ja ikke?! Det er super flot at se på men jeg vil anbefale dig at du får fat i noget cellofan og komme udenpå for det sviner heeelt vildt:-)
Cellofan er mega dyrt at købe i de der små ruller man kan få i butikkerne men hvis du kender nogen der er dekoratør eller en der arbejder i blomsterforretning eller lign. kan du spørge om du må købe en rulle cellofan af dem. Den er en udbetaling for sådan koster vel nok idag en 600 kr men der er til gengæld til de næste 20 år eller mere! ( det er en ordentlig trumle og tung som bare fanden!) Jeg købte en af vores dekoratør dengang jeg stod i butik og det er 7 år siden og jeg har den endnu og man kan næsten ikke se at jeg har brugt af den! Jeg bruger den til alle gaver jeg pakker ind stort set!

600,- ???  uha tror måske bare jeg køber nogle små ruller så og pakker nogle af gaverne ind sådan så..  en udskrivning på 600,- på gavepapir er lige meget i overkanten for vores budget.. smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.