Malonde1985 skriver:
Åååh bare det var mig der var så langt fremme!!!!
jeg mangler 20 julegaver eller noget i den stil... Kan ikke lige helt overskue hvem der skal ha hvad og hvorfor.. Syns det er enormt svært at købe julegaver. Jeg har fået ønsker fra familien, men syns bare det er så træls hvis man køber det samme som andre også har købt.. Så improviserer ofte - ender som regel godt alligevel.. Men svært svært.
Har forresten købt en julegave til min datter. Hun har MONSTER mange Schleich heste (er stor hestefan
), så fandt en hestestald på tilbud i Bilka for nogle mdr siden. Og ved så ikke lige helt hvad hun mere skal ha... hun mangler jo virkelig bare INTET!! hvad gir man børn som har ALT?? 
Det med en kalender er også en SUPER god idé
..
GLÆDER MIG OGSSSSÅÅÅÅÅ TIL JUUUUUUUUUUUUL 
Vi er en KÆMPE stor familie, og lægger penge fra HVER MÅNED til julegaver så vi ikke står i dec. og skal smide hele vores løn på det bras..
Ej undskyld men syntes altså tit julegaver er total overvurderet..!! 

Nå men altså vi har 29 julegaver alt i alt, og vi mangler jo ikke mange - HELDIGVIS..!! Men du kan godt se beløbet hurtigt sniger sig op når vi har så mange der skal ha julegaver..!! Også kommer vores egen oveni..!!
Jeg har bestilt mange af dem på nettet, altså til børnene... Legetøj og tøj som nogle af dem ønsker sig..!! Også har jeg også bestilt nogle gavekort til butikker som ligger her i byen..!! Så det har været en nem omgang iår..!1 Sidste år var det virkelig alt for meget..!! Men jeg har jo så også termin d. 26 nov - og jeg gider altså ikke bruge min første måned som mor til to med at sku købe julegaver og race rundt..
Så hellere kunne julehygge og nyde tiden med min familie.. 
Jamen jeg har også været i et kæmpe dilemma med vores søn mht. til julegave - men dublo kan han jo altid bruge - også har vi IKKE ønsket os dublo til ham - så vi er de eneste der giver ham det.. Ellers får han alt for meget..!!
Anmeld