Er I begyndt at købe julegaver?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.013 visninger
36 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

Malonde1985

Jeg tænker så småt snart at begynde.. Synes tingene bliver dyrere jo nærmere man kommer julen, så måske man sku begynde at indlede jagten på de gode julgave-tilbud allerede nu

næsten 2 mdr til JULEAFTEN

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

quar20

arhh ja julegaver..!! Der er jeg allerede begyndt..

Vi mangler ca 8 stk, men 5 af dem blir ens som blir en fotokalender af drengene ( vi mangler lige at lillebror kommer ud så vi kan få taget en masse billeder af ham ), og det blir så til bedsteforældrene og min moster..!! Gaverne til mine søskende, og til min mands søsters børn har vi også købt ind og de er også pakket ind og gemt væk i skabet..!!

Vi mangler til hinanden også til Tino, men han skal ha den store pakke dublo så det er jo bare at køre ud og købe den i toys r us..

Anmeld

19. oktober 2010

Lærke & Lucas

Malonde1985 skriver:

Jeg tænker så småt snart at begynde.. Synes tingene bliver dyrere jo nærmere man kommer julen, så måske man sku begynde at indlede jagten på de gode julgave-tilbud allerede nu

Jep jeg er begyndt, jeg har 2 julegaver og i morgen skal jeg ud og købe en mere. Så er jeg færdig med julegaver til min datter.
Glæder mig til det bliver jul..

Anmeld

19. oktober 2010

Malonde1985

quar20 skriver:

arhh ja julegaver..!! Der er jeg allerede begyndt..

Vi mangler ca 8 stk, men 5 af dem blir ens som blir en fotokalender af drengene ( vi mangler lige at lillebror kommer ud så vi kan få taget en masse billeder af ham ), og det blir så til bedsteforældrene og min moster..!! Gaverne til mine søskende, og til min mands søsters børn har vi også købt ind og de er også pakket ind og gemt væk i skabet..!!

Vi mangler til hinanden også til Tino, men han skal ha den store pakke dublo så det er jo bare at køre ud og købe den i toys r us..

Åååh bare det var mig der var så langt fremme!!!!  jeg mangler 20 julegaver eller noget i den stil... Kan ikke lige helt overskue hvem der skal ha hvad og hvorfor.. Syns det er enormt svært at købe julegaver. Jeg har fået ønsker fra familien, men syns bare det er så træls hvis man køber det samme som andre også har købt.. Så improviserer ofte - ender som regel godt alligevel.. Men svært svært.

Har forresten købt en julegave til min datter. Hun har MONSTER mange Schleich heste (er stor hestefan ), så fandt en hestestald på tilbud i Bilka for nogle mdr siden. Og ved så ikke lige helt hvad hun mere skal ha... hun mangler jo virkelig bare INTET!! hvad gir man børn som har ALT??

Det med en kalender er også en SUPER god idé ..

GLÆDER MIG OGSSSSÅÅÅÅÅ TIL JUUUUUUUUUUUUL

Anmeld

19. oktober 2010

Mi

Kig ind på min side, hvis i mangler lidt godt legetøj.

mvh

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

19. oktober 2010

Lisbeth1985

Jeg er ikke begyndt endnu.. Vil gerne vente til der er julepynt rundt omkring i byen - det er så hyggeligt

Anmeld

19. oktober 2010

LIZO

ja da.. hvis jeg kan spare penge gør jeg det har købt en del til julekalender. købt flere gaver til min nevø.  synes os det er nemmere at købe lidt af gangen.. så føles det hellere ikke så dyrt som hvis man køber dte hele på 1 gang

Anmeld

19. oktober 2010

Malene84

Malonde1985 skriver:

JEG ER FÆRDIG - ALLE GAVERNE ER KØBT  så intet ræs til mig i år. Jeg har brugt alle de gode dage, hvor drengene bare har haft brug for en laaaaang sovetur i vognen, til at køre rundt og handle gaver. LUKSUS!!! jeg glæder mig for vildt til jul, og det kribler allerede for at pynte op. hahaha

Jeg er sådan en der i hvert fald har pyntet op omkring midt november. Min kæreste HADER  det, men uuuhhh det er så hyggeligt

Anmeld

19. oktober 2010

quar20

Malonde1985 skriver:

Åååh bare det var mig der var så langt fremme!!!!  jeg mangler 20 julegaver eller noget i den stil... Kan ikke lige helt overskue hvem der skal ha hvad og hvorfor.. Syns det er enormt svært at købe julegaver. Jeg har fået ønsker fra familien, men syns bare det er så træls hvis man køber det samme som andre også har købt.. Så improviserer ofte - ender som regel godt alligevel.. Men svært svært.

Har forresten købt en julegave til min datter. Hun har MONSTER mange Schleich heste (er stor hestefan ), så fandt en hestestald på tilbud i Bilka for nogle mdr siden. Og ved så ikke lige helt hvad hun mere skal ha... hun mangler jo virkelig bare INTET!! hvad gir man børn som har ALT??

Det med en kalender er også en SUPER god idé ..

GLÆDER MIG OGSSSSÅÅÅÅÅ TIL JUUUUUUUUUUUUL

Vi er en KÆMPE stor familie, og lægger penge fra HVER MÅNED til julegaver så vi ikke står i dec. og skal smide hele vores løn på det bras.. Ej undskyld men syntes altså tit julegaver er total overvurderet..!!

Nå men altså vi har 29 julegaver alt i alt, og vi mangler jo ikke mange - HELDIGVIS..!! Men du kan godt se beløbet hurtigt sniger sig op når vi har så mange der skal ha julegaver..!! Også kommer vores egen oveni..!!

Jeg har bestilt mange af dem på nettet, altså til børnene... Legetøj og tøj som nogle af dem ønsker sig..!! Også har jeg også bestilt nogle gavekort til butikker som ligger her i byen..!! Så det har været en nem omgang iår..!1 Sidste år var det virkelig alt for meget..!! Men  jeg har jo så også termin d. 26 nov - og jeg gider altså ikke bruge min første måned som mor til to med at sku købe julegaver og race rundt.. Så hellere kunne julehygge og nyde tiden med min familie..

Jamen jeg har også været i et kæmpe dilemma med vores søn mht. til julegave - men dublo kan han jo altid bruge - også har vi IKKE ønsket os dublo til ham - så vi er de eneste der giver ham det.. Ellers får han alt for meget..!!

Anmeld

19. oktober 2010

Sasja77

Vi er også begyndt med at få købt julegaver! Elsker virkelig tiden der går os i møde nu:-) Jeg kan godt lide at have rigtig god tid til at finde gaver til jul. Halvdelen af familien har sjældent nogle deciderede ønsker så kreativiteten er altid i højeste gear og så er det jo hyggeligt at man kan gå og nusse med det istedet for at stresse i sidste øjeblik:-)

Og så EEEEEELSKER jeg at pakke gaver ind! Jeg har altid et nyt tema hvert år. Sidste år var alt pakket ind i avispapir med gennemsigtig cellofan og silkebånd. Ved ikke endnu hvad det skal være i år men jeg tror at det bliver noget med knaldrødt papir og guldbånd -det er ved at være mange år siden jeg har kørt de farver:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.