Er I begyndt at købe julegaver?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

Mi

Vi er ikke begyndt endnu, men skal heller ikke købe ret mange, heldigvis.

Aner heller ikke hvad de skal have børnene, de mangler jo ikke noget. Og Maja fylder to sidst i november, så til jul mangler hun da absolut INTET

mvh

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Malonde1985

MarianneSonne skriver:

Vi er ikke begyndt endnu, men skal heller ikke købe ret mange, heldigvis.

Aner heller ikke hvad de skal have børnene, de mangler jo ikke noget. Og Maja fylder to sidst i november, så til jul mangler hun da absolut INTET

mvh

Marianne

www.stjerneleg.dk

Uha nej det er da ik så nemt at købe julegave så.. smiler.. Men så behøver man vel heller ikke købe en stor og voldsom ting til mange penge måske juleaften. Det er vel tanken der tæller og når de er så små er de jo bare glade for at kunne åbne nogle gaver

Anmeld

19. oktober 2010

Kløver

Malonde1985 skriver:

Jeg tænker så småt snart at begynde.. Synes tingene bliver dyrere jo nærmere man kommer julen, så måske man sku begynde at indlede jagten på de gode julgave-tilbud allerede nu

næsten 2 mdr til JULEAFTEN

uh har ikke købt nogle endnu, men ja i hovedet er jeg allerede i gang med juleforberedelserne, og kan næsten ik vente til jul

Anmeld

19. oktober 2010

h_bernie

Jeg er begyndt, da jeg ikke lige kan overskue bette baby der snart kommer og så julegaveræs. Så håber at få købt lidt flere inden den bette kigger ud. Min mand har også fødselsdag i december, så det er så svært at finde på noget til ham.

Anmeld

19. oktober 2010

Malonde1985

Maja84 skriver:

uh har ikke købt nogle endnu, men ja i hovedet er jeg allerede i gang med juleforberedelserne, og kan næsten ik vente til jul

Synes det er vildt, at der kun næsten er 2 mdr til jul!!!! ... gik lige op for mig igår aftes... og at jeg så jo faktisk allerede er i 6 måned!! Kan slet ikke følge med i dagene, i og med at jeg er sygemeldt... Dagene løber bare derud af..

Så næste måned står på julegaveindkøb for vores vedkommende.. skal lige ha skrabet de sidste ønsker ind, ellers improviserer jeg

Anmeld

19. oktober 2010

Kløver

Malonde1985 skriver:

Synes det er vildt, at der kun næsten er 2 mdr til jul!!!! ... gik lige op for mig igår aftes... og at jeg så jo faktisk allerede er i 6 måned!! Kan slet ikke følge med i dagene, i og med at jeg er sygemeldt... Dagene løber bare derud af..

Så næste måned står på julegaveindkøb for vores vedkommende.. skal lige ha skrabet de sidste ønsker ind, ellers improviserer jeg

puh jeg kan nok ikke forvente julegaveønsker før hen i dec, og fra svigermekanikken får jeg nok først ønskerne i ugen op til jul, selvom jeg presser på, så ja kan også være jeg ender med at improvisere

Anmeld

19. oktober 2010

SussieThyssen

Malonde1985 skriver:

Jeg tænker så småt snart at begynde.. Synes tingene bliver dyrere jo nærmere man kommer julen, så måske man sku begynde at indlede jagten på de gode julgave-tilbud allerede nu

næsten 2 mdr til JULEAFTEN

Har købt de første par stykker ja

Anmeld

19. oktober 2010

Sasja77

Malonde1985 skriver:

600,- ???  uha tror måske bare jeg køber nogle små ruller så og pakker nogle af gaverne ind sådan så..  en udskrivning på 600,- på gavepapir er lige meget i overkanten for vores budget.. smiler

Det kan jeg sagtens forstå! Det er også dyrt men ikke i længden:-) Meeeen så skal man vel også være lidt gave-indpaknings-tosset som mig;-)

God idé med kun at pakke nogle af gaver ind i avis og cellofan. En mulighed kunne være ( hvis du har overskud til det ) at du binder en farve bånd på avis pakkerne og den farve bånd du bruger finder du så i gavepapir og pakker resten af gaverne ind. så kan du lave små papkort hvor du limer avispapir på og bruger dem som til og fra kort på de ensfarvet pakker, så er der en linje i dine pakker:-)

Så har man sparet penge og det hele ligner en million!

Anmeld

19. oktober 2010

Mi

Malonde1985 skriver:

Uha nej det er da ik så nemt at købe julegave så.. smiler.. Men så behøver man vel heller ikke købe en stor og voldsom ting til mange penge måske juleaften. Det er vel tanken der tæller og når de er så små er de jo bare glade for at kunne åbne nogle gaver

Det er rigtigt. Faktisk har vores børn slet ikke fået julegaver af os de første par år, for de får så mange at de i forvejen slet ikke kan overskue dem.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

19. oktober 2010

Malonde1985

Sasja77 skriver:

Det kan jeg sagtens forstå! Det er også dyrt men ikke i længden:-) Meeeen så skal man vel også være lidt gave-indpaknings-tosset som mig;-)

God idé med kun at pakke nogle af gaver ind i avis og cellofan. En mulighed kunne være ( hvis du har overskud til det ) at du binder en farve bånd på avis pakkerne og den farve bånd du bruger finder du så i gavepapir og pakker resten af gaverne ind. så kan du lave små papkort hvor du limer avispapir på og bruger dem som til og fra kort på de ensfarvet pakker, så er der en linje i dine pakker:-)

Så har man sparet penge og det hele ligner en million!

Smart....  altså skal jeg bruge flere forskellige farver bånd så ik, og gavepapirer?? Uha det lyder da ikke meget billigere... smiler.. ..

Har lige hurtigt lavet en liste over hvor mange der skal ha gaver her i fam. Det drejer sig om 14-15 personer.. Ved ikke endnu om min bror og jeg gir hinanden gaver - plejer mest at være børnene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.