mor er ikke skuffet, mor er RASENDE!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

Steph_Laurits

Har været ansat ved BabySam i Herning engang og det virker bare SÅ uprofessionelt (staves).

Du bliver ansat og så skal du ellers selv lære alt om alle varer (ved at gå rundt og kigge på dem) og kom der en kunde og spurgte om noget jeg ikke vidste fik jeg at vide at jeg bare skulle sige noget der "lød godt". Det kan jeg simpelthen ikke, jeg vil ikke stå og fyre usande ting af til folk!

Det handler om penge for dem, og vi måtte ikke selv vise de billige modeller, kun hvis kunden selv spurgte! Hmmm.
Stoppede også efter 2 mdr. for kunne ikke arbejde i sådan noget, plus at jeg følte mig total malplaceret blandt de andre ansatte, for jeg gjorde alt hvad jeg kunne osv. for kunderne og sørgede for at de fik en god oplevelse og ikke bare blev fyldt med løgn osv.

FØJ EN MORAL DE HAVDE!!!

Idag (eller ihvert fald sidst jeg så den) ligner butikken mest af alt en rodet skrammelbutik, ikke særlig imødekommende!

Klaphatte!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

DK

Uhh vi har også bare fået super dårlig betjening i babysam. Vi var derude og kigge på barnevogne. Vi startede med at sige at vi ville have en kombivogn. Hun viser os så direkte hen til Oddervognene. Vi gentager så at vi altså er HELT sikre på at vi vil have en kombivogn, og om ikke hun vil vise os dem? Hun spørger så om vi "mon har NOGEN som helst anelse om hvad en baby har brug for?" Jeg svarer at øhh ja, jeg har altså ligesom et barn i forvejen og en fin brio barnevogn fra hende som vi aldrig brugte hvilket er årsagen til at vi vil have en KOMBIVOGN denne gang.

Nå, men summasummarum af det hele blev at vi selv stod og kiggede og prøvede de der kombivogne og at hun gik med ud til vores bil på p-pladsen og PROPPEDE en odder zip ned i bagagerummet for at bevise for os at den altså godt kunne være der (jaa.... altså det kunne de 4 hjul, kalechen, madrassen så ikke... men any how) Derefter fortalte hun op og ned om hvor DÅRLIGE at kombivogne var, og at alle jo vidste at de væltede med DET SAMME at barnet vejede mere end 5 kg, og at de slet ikke var regntætte som en Odder vogn er, og at vi altså så "bevist ville vælge den absolut dårligste og farligste løsning til vores barn, om vi var klar over det?"

Jeg var sådan i chok over den behandling og vejledning vi fik, og hvis baby sam virkelig er af den holdning at kombivogne er farlige og dårlige, hvorfor sælger de dem så overhovedet i deres butik?? Jeg var rigtig glad for at jeg ikke var en letpåvirkelig førstegangs mor for så havde jeg aldrig haft nosser til at "stå ved" vores beslutning om at kombivogne var det rigtige for os!

Det skal dog siges at jeg havde købt en puslehynde til 100 kr hos dem der ikke svarede overens med de mål der var opgivet på emballagen, og jeg fik pengene retur, selvom posen den havde været i var gået i stykker (kirstine havde "åbnet" den).

Men min søster og kæreste fik den mest dårlige betjening med deres Odder. Baby sam påstod nemlig at den slet slet ikke ville kunne nå at komme hjem til termin 40+0 (datteren blev født uge 35 og der ville de hente den) og at det var aldrig blevet lovet, selv om de havde bestilt vognen i uge 20!! Derfor skulle de så vente i +5 uger efter barnet var født på at få vognen. Det endte med at min søster selv ringede direkte til Odder som så sagde at de havde masser på lager og kunne levere til Baby Sam Odense 2 dage efter. PINLIGT for Baby sam, endnu engang!!

Anmeld

19. oktober 2010

mariamiss6

Ej da! Øv  Jeg var derude da vi købte barnevogn, og han var slet heller ikke til at handle med, så vi købte den i Ønskebørn. De var heller ikke vildt service-mindede, men jeg nægtede bare at handle i BabySam.

Det er egentligt utroligt - man skulle tro de kom på kursus i at handle med hormonelle kvinder, haha! 

Da jeg var der ude, efter NF scanningen, og jeghavde de VILDESTE ligementsmerter OG tudedag, der var det vidst butikschefen selv (dog i Hillerød altså) der ekspederede os... Han holdt fast på at vi skulle have en odder vogn for det var da det bedste. Jeg kan ikke lide odder stilen, og ville hellere have en emmaljunga big star supreme, men ville da alligevel gerne høre for og imod og sammenligne de forskellige vogne... Han kørte SÅ meget på mig, og jeg gik flere gange grædende på toilettet (smerter) og alligevel valgte han totalt at overhøre mig...

Det endte med han fik solgt os en emmaljunga classic, som ikke havde nøjagtig de finesser som jeg var så betaget af hos supremen (termobund og flere ting) og han fik 500 kroner i depositum,og så skulle vi så hente vognen når jeg havde født. Jeg købte samtidig en tvillingeammepude til 500 kroner, som jeg fik med hjem med det samme, prisen for den lagde han dog oven i den samlede pris på vognen....

Hjemme fortrød jeg med det samme at jeg havde købt den vogn, så jeg ringede dagen efter og afbestilte den, uden at fortælle hvorfor, sagde bare vi ikke skulle bruge den alligevel.

Og efter et stykke tid gik det op formig at JEG havde fået skovlen under dem. for det depositum på de 500 kroner som de fik for vognen, det var jo den pris de skulle have for ammepuden, og ammepuden havde jeg jo fået med hjem så faktisk, har jeg snydt dem for deres depositum.... Så kan de fandmer lære det....

P.S. jeg er ikke fan af snyd, men lige her synes jeg egentlig det var okay....

Jeg lærte senere af den lokale ønskebørn at i babysam får de faktisk en eller anden form for et ekstra beløb når de sælger odder frem for nogle andre mærker. Så No wonder det er dem de helst vil af med....

Anmeld

19. oktober 2010

DK

mariamiss6 skriver:

Da jeg var der ude, efter NF scanningen, og jeghavde de VILDESTE ligementsmerter OG tudedag, der var det vidst butikschefen selv (dog i Hillerød altså) der ekspederede os... Han holdt fast på at vi skulle have en odder vogn for det var da det bedste. Jeg kan ikke lide odder stilen, og ville hellere have en emmaljunga big star supreme, men ville da alligevel gerne høre for og imod og sammenligne de forskellige vogne... Han kørte SÅ meget på mig, og jeg gik flere gange grædende på toilettet (smerter) og alligevel valgte han totalt at overhøre mig...

Det endte med han fik solgt os en emmaljunga classic, som ikke havde nøjagtig de finesser som jeg var så betaget af hos supremen (termobund og flere ting) og han fik 500 kroner i depositum,og så skulle vi så hente vognen når jeg havde født. Jeg købte samtidig en tvillingeammepude til 500 kroner, som jeg fik med hjem med det samme, prisen for den lagde han dog oven i den samlede pris på vognen....

Hjemme fortrød jeg med det samme at jeg havde købt den vogn, så jeg ringede dagen efter og afbestilte den, uden at fortælle hvorfor, sagde bare vi ikke skulle bruge den alligevel.

Og efter et stykke tid gik det op formig at JEG havde fået skovlen under dem. for det depositum på de 500 kroner som de fik for vognen, det var jo den pris de skulle have for ammepuden, og ammepuden havde jeg jo fået med hjem så faktisk, har jeg snydt dem for deres depositum.... Så kan de fandmer lære det....

P.S. jeg er ikke fan af snyd, men lige her synes jeg egentlig det var okay....

Altså i princippet har du jo heller ikke snydt dem for noget! Du har jo betalt de 500 kr for ammepuden, og de kan næppe have haft nogen former for økonomiske udgifter ved at i i een dag har haft reserveret en barnevogn!

Anmeld

19. oktober 2010

mariamiss6

DK skriver:

Altså i princippet har du jo heller ikke snydt dem for noget! Du har jo betalt de 500 kr for ammepuden, og de kan næppe have haft nogen former for økonomiske udgifter ved at i i een dag har haft reserveret en barnevogn!

Hehe nej, men et depositum er jo et depositum, sådan i terorien ikke og reglerne skal man jo fælge og bla. bla. bla. Men altså, jeg fik så bare en ammepude i bytte for mit depositum og den ligger stadig i min sofa, selvom det er 4 år siden jeg købte den LOL og det er næsten 2 år siden jeg holdt op med at amme den yngste LOL

Det er den bedste sofapude EVER

Anmeld

19. oktober 2010

Barbamama

Nu skriver jeg det lige her også. Der ligger to Babysam i Odense. En inde i midtbyen og en ude i Rosengårdcentret og der er vid forskel. I den inde i byen er de ALTID smilende og meget hjælpsomme. De har flere gange bestilt ting hjem til mig og ringet når de har fået dem. De hjalp mig utrolig meget med at finde et forlæder til min Brio barnevogn da det engang var blevet stjålet og jeg handler der MEGET gerne!!!! Der er slet ikke noget. Ude i Rosengårdcentret er de lidt mere snobbede og man skal virkelig være på dupperne for at få hjælp derude.... Så.....

Anmeld

19. oktober 2010

Fyn

Jeg hopper med på vognen. Jeg handler ALDRIG mere i BabySam. Har fået dårlig betjening een gang for meget. Så hellere nogle af de andre - eller på nettet!!!

For mig er det lige meget om een BabySam er god - når de andre ødelægger det, så er det HELT ødelagt for mig....

/C.

Anmeld

19. oktober 2010

Hasselnødden

Jeg kan kun fortælle at jeg har gode oplevelser både i BabySam i Sønderborg og Vejle  Jeg handler der gerne, skulle jeg mangle noget.

Anmeld

19. oktober 2010

Corn

Vi bor så midt mellem pest eller kolera...

Babysam i Randers eller ønskebørn i Grenå, og må ærligt indrømme at jeg vælger Babysam over den Ønskebørn Grenå til enhver tid.

For hold da kæft hvor kan man blive dårligt behandlet i Ønskebørn i Grenå

Og katalogvarer er ikke lig med lagervarer.

Så trænger jeg til højt blodtryk, så smutter jeg lige omkring Ønskebørn i Grenå

Anmeld

19. oktober 2010

Pige2009

Jeg havde lavet en kæmpe scene for Babysams service er generelt meget ringe og jeg kan godt forstå, du valgte at skrive et brev. Lod du ikke mærke til, hvad ekspeditricerne hed?

Pga. den ringe service køber jeg konsekvent altid ind i Ønskebørn nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.