Uhh vi har også bare fået super dårlig betjening i babysam. Vi var derude og kigge på barnevogne. Vi startede med at sige at vi ville have en kombivogn. Hun viser os så direkte hen til Oddervognene. Vi gentager så at vi altså er HELT sikre på at vi vil have en kombivogn, og om ikke hun vil vise os dem? Hun spørger så om vi "mon har NOGEN som helst anelse om hvad en baby har brug for?" Jeg svarer at øhh ja, jeg har altså ligesom et barn i forvejen og en fin brio barnevogn fra hende som vi aldrig brugte hvilket er årsagen til at vi vil have en KOMBIVOGN denne gang.
Nå, men summasummarum af det hele blev at vi selv stod og kiggede og prøvede de der kombivogne og at hun gik med ud til vores bil på p-pladsen og PROPPEDE en odder zip ned i bagagerummet for at bevise for os at den altså godt kunne være der (jaa.... altså det kunne de 4 hjul, kalechen, madrassen så ikke... men any how) Derefter fortalte hun op og ned om hvor DÅRLIGE at kombivogne var, og at alle jo vidste at de væltede med DET SAMME at barnet vejede mere end 5 kg, og at de slet ikke var regntætte som en Odder vogn er, og at vi altså så "bevist ville vælge den absolut dårligste og farligste løsning til vores barn, om vi var klar over det?"
Jeg var sådan i chok over den behandling og vejledning vi fik, og hvis baby sam virkelig er af den holdning at kombivogne er farlige og dårlige, hvorfor sælger de dem så overhovedet i deres butik?? Jeg var rigtig glad for at jeg ikke var en letpåvirkelig førstegangs mor for så havde jeg aldrig haft nosser til at "stå ved" vores beslutning om at kombivogne var det rigtige for os!
Det skal dog siges at jeg havde købt en puslehynde til 100 kr hos dem der ikke svarede overens med de mål der var opgivet på emballagen, og jeg fik pengene retur, selvom posen den havde været i var gået i stykker (kirstine havde "åbnet" den).
Men min søster og kæreste fik den mest dårlige betjening med deres Odder. Baby sam påstod nemlig at den slet slet ikke ville kunne nå at komme hjem til termin 40+0 (datteren blev født uge 35 og der ville de hente den) og at det var aldrig blevet lovet, selv om de havde bestilt vognen i uge 20!! Derfor skulle de så vente i +5 uger efter barnet var født på at få vognen. Det endte med at min søster selv ringede direkte til Odder som så sagde at de havde masser på lager og kunne levere til Baby Sam Odense 2 dage efter. PINLIGT for Baby sam, endnu engang!!
Anmeld