mor er ikke skuffet, mor er RASENDE!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

lisbethita

Rose <3 skriver:

Nope og tænk en reklame de får lige nu..... Google babysam og se de hit der kommer frem.... hmmmm.

Håber jeg også jeg får....

Der er flere herinde, som har lavet indlæg om dem. Og sjovt nok, så kender jeg ikke en eneste af alle de mange mange nybagte mødre, som jeg kender, som IKKE har oplevet noget lignende det du har oplevet. ALLE har de oplevet noget - undtagen mig. Jeg har faktisk været heldig. 

Meeeeen....ufedt, at de nu er kendt som dem, der giver dårlig service. Jeg handler der kun af nød og ikke af lyst. Jeg forsøger at undgå at komme der. Vildt....ikke?? Ønskebørn, Kære Børn og alle de andre står til gengæld så meget på service netop for at differentiere sig fra babysam. KLOGT... men det eneste problem er, at de ikke ligger så mange steder i landet. 

Nåååå...men ville også bare støtte op omkring dig, fordi det der er uhørt dårlig service!!

ha en god aften ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Bavianis skriver:

Nej, dem kender jeg ikke? Hvor ligger det?

På Boulevarden... Nede mod banegården. (Og på samme side som den)

Anmeld

18. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Bayze skriver:

GUUUD, du fredsens og alt muligt andet - så lige din statusbesked og indlægget under dit!!! Er det virkelig rigtigt!!??

Hvor er det bare det mest fantastiske jeg har hørt i lang tid! Tillykke tilykke tillykke, hvor er det bare dejligt for jer!

Som mange andre har jeg været meget meget rørt over jeres forløb, og der var da ikke noget jeg kunne ønske mere for jer end det der nu åbenbart er en realitet - og så så hurtigt

Undskylder sidespringet til trådstarter, men dette må være en af de situationer hvor det er i orden at trashe en tråd

til dig og dit lille hindbær

Jeps det her helt okay

Selvom jeg lige et kort øjeblik blev forvirret og tænkte huh, tillykke med hvad dog til mig

Anmeld

18. oktober 2010

Bavianis

Rose <3 skriver:

På Boulevarden... Nede mod banegården. (Og på samme side som den)

Okay - og tak for det 

Anmeld

18. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Bavianis skriver:

Okay - og tak for det 

Var da så lidt.

Jeg får forøvrigt også sådan en påmindelse på FB om lagersalg.

Ved så ikke lige hvornår næste gang er.

Ved ikke om du bare kan komme ind i gruppen uden invitation.

Men vil gerne sende dig linket i en PB, hvis det er...

Anmeld

18. oktober 2010

Bavianis

Rose <3 skriver:

Var da så lidt.

Jeg får forøvrigt også sådan en påmindelse på FB om lagersalg.

Ved så ikke lige hvornår næste gang er.

Ved ikke om du bare kan komme ind i gruppen uden invitation.

Men vil gerne sende dig linket i en PB, hvis det er...

Det må du meget gerne! Tak! 

Knus Susanne

Anmeld

18. oktober 2010

bagger26

Bavianis skriver:

Ej da! Øv  Jeg var derude da vi købte barnevogn, og han var slet heller ikke til at handle med, så vi købte den i Ønskebørn. De var heller ikke vildt service-mindede, men jeg nægtede bare at handle i BabySam.

Det er egentligt utroligt - man skulle tro de kom på kursus i at handle med hormonelle kvinder, haha! 

Nu kan jeg se du kommer fra samme postnr som mig, og min ynglingsbutik heropppe er ønskebørn i KLAUP.. Haaaaader den i skalborg, kan slet ikke have personalet derude, hvor imod personalet i klarup er af en helt anden klasse.. og nej jeg maget heller ikke babysam, men handler hellere der end ønskebørn i skalborg...

Anmeld

18. oktober 2010

Klumpe-dumpe

bagger26 skriver:

Nu kan jeg se du kommer fra samme postnr som mig, og min ynglingsbutik heropppe er ønskebørn i KLAUP.. Haaaaader den i skalborg, kan slet ikke have personalet derude, hvor imod personalet i klarup er af en helt anden klasse.. og nej jeg maget heller ikke babysam, men handler hellere der end ønskebørn i skalborg...

Måske jeg også skal køre til Klarup næste gang... Tak for tippet.

Anmeld

18. oktober 2010

bagger26

Rose <3 skriver:

Måske jeg også skal køre til Klarup næste gang... Tak for tippet.

Dem kan jeg i hvert fald godt li, de smiler altid og er altid flinke til at hjælpe...

Anmeld

19. oktober 2010

Mumto3

Hmm...vil bare sige at vi har handlet rigtig meget i babysam (i valby)  igennem de sidst 6 år og altid fået en super duper betjeningen, -hver gang! Da vi fik barn nr. 3 skulle vi se om vi kunne have tre autostole på bagsædet af vores bil, eller om vi skulle have ny bil. En sød ekspedient stod ude på parkeringpladsen i over 2 timer, og prøveder samtlige af deres autostole i vores bil, for at finde ud af om der var en kombination af 3 stole der kunne være i bilen (og det var der heldigvis!).  Der er sikkert nogen andre kunder der i mellemtiden har været sure over at skulle vente længe på en ekspedient, men vi kunne ikke gøre det hurtigere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.