ladydan1 skriver:
Ja det er altid godt med andre øjne :-) Det er jo rigtig svært at være neutral når man selv er en del af det.
Jeg tænker bare om SFV mener din ex er mere klar til ansvar osv tidligere end du har erfaring for han er.
Det er nu rart nok at i også får afklaret hvordan det næste stykke tid skal fungere. Det må også være en rigtig stor omvæltning for jeres lille pige så lidt afklaring må være vigtig for jer alle.
:-) Sisse
Tror ikke at jeg egentlig har taget stilling til at de kunne mene, at han som sådan er klar til samvær. Han har flere nætter, hvor han holder sig vågen og han bliver derfor meget forvirret og usammenhængende. Han har været truende overfor hans stedfar og han har misbrugt hans ADHD medicin over et par dage igen. Han får en del meget stærk nervemedicin, som også sløver ham lidt i sammenligning med os andre.
Det jeg tror de ved sfv vil anbefale, er overvåget samvær og det er egentlig det vi gør ved at jeg er der når han ser hende. Men han ser hende kun hver 2. måned, da han ikke synes at han har råd til at komme her ned, så han må nøjes med at jeg hver anden måned kører der op.
Anmeld