Fik godkendt min revalidering :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.482 visninger
36 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

wamse

Jeg har jo søgt revalidering til at gennemføre min pædagog uddannelse og blev lige ringet op af socialrådgiveren, det er gået igennem De beviljede det på min bagrund, dvs. min barndom, mit kortvarige misbrug, mit destruktive ægteskab og skilsmissen. Hvor er jeg heldig, at de vil invistere i at jeg kommer videre nu.

Så nu vil der komme ro på de næste 3½ år og jeg skal heller ikke bekymre mig om at skulle i de lønnede praktiker, for de supplerer op på revalidering

Har dog lige et "lille" problem i næste måned, for revalidering er bagudbetalt og su forud, så jeg står uden indtægt i næste måned. Socialrådgiveren ville undersøge om jeg ville kunne søge enkeltydelse for at klare mig næste måned, og det får jeg svar på i morgen.

Men er så glad for at det gik igennem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

wamse skriver:

Jeg har jo søgt revalidering til at gennemføre min pædagog uddannelse og blev lige ringet op af socialrådgiveren, det er gået igennem De beviljede det på min bagrund, dvs. min barndom, mit kortvarige misbrug, mit destruktive ægteskab og skilsmissen. Hvor er jeg heldig, at de vil invistere i at jeg kommer videre nu.

Så nu vil der komme ro på de næste 3½ år og jeg skal heller ikke bekymre mig om at skulle i de lønnede praktiker, for de supplerer op på revalidering

Har dog lige et "lille" problem i næste måned, for revalidering er bagudbetalt og su forud, så jeg står uden indtægt i næste måned. Socialrådgiveren ville undersøge om jeg ville kunne søge enkeltydelse for at klare mig næste måned, og det får jeg svar på i morgen.

hvad siger man? tillykke? jeg har lyst til at sige tillykke i alt fald!

det må være en kæmpe lættelse ovenpå alt det du har kæmpet med, så er der sgu da noget der er styr på! hvor fedt!

jeg tror godt du kan have held med at søge den enkeltydelse... 

Anmeld

18. oktober 2010

wamse

Ni-ko-li-ne skriver:

hvad siger man? tillykke? jeg har lyst til at sige tillykke i alt fald!

det må være en kæmpe lættelse ovenpå alt det du har kæmpet med, så er der sgu da noget der er styr på! hvor fedt!

jeg tror godt du kan have held med at søge den enkeltydelse... 

Jeg takker for dit tillykke, for det føles som noget glædeligt

De så det som meget vigtigt at børnene og jeg ville få noget ro på nu, og jeg kunne holde fokus på at vi kommer op og køre nu.

Det vil også give os lidt mere økonomisk overskud, for jeg vil kunne få noget til kørsel og bøger betalt.

Håber godt nok at enkeltydelsen kan beviljes, for min bank vil under ingen omstændigheder hjælpe, da vores hus jo ryger på tvang nu.

Anmeld

18. oktober 2010

roenlund

hvor er det dejligt for dig at den gik igennem og du ikke skal til at bekymre dig om økonomi eller en anden uddannelse, når nu du ved hvad du vil...

Anmeld

18. oktober 2010

wamse

roenlund skriver:

hvor er det dejligt for dig at den gik igennem og du ikke skal til at bekymre dig om økonomi eller en anden uddannelse, når nu du ved hvad du vil...

Tak skal du have Ja det betyder virkelig meget for mig/os at der er ro på omkring det nu.

Håber så at få svaret i morgen, at jeg kan søge enkeltydelse til næste måned.

Anmeld

18. oktober 2010

Dot D

Stort til lykke med det. Det er rart med en afklaring på tingene, så man ved hvor man står Jeg er sygemeldt ligenu, men på næste tirsdag skal jeg starte i praktik i børnehave, dejligt, skal jo også læse til pædagog, fra 1. februar

Anmeld

18. oktober 2010

mor-til-vanessa

wamse skriver:

hvordan har du søgt om det???

spørger fordi jeg gerne selv vil søge om det, da jeg har en dårlig ryg, grundet en rideulykke.

hvor lang tid tog det for dig? og var du igang med din uddannelse??

ja undskyld alle spørgsmål

og tilykke til dig, det må være virkelig dejligt

Anmeld

18. oktober 2010

Mathilde

Ej hvor er det bare godt! Stort tillykke det bliver dejligt at komme igang med at læse..

Jeg søger også selv en revalidering og håber det lykkes.

Knus

Anmeld

18. oktober 2010

Ryberg

KÆMPE tillykke!!

Jeg ventede 1½ år på at min revalidering gik igennem og kan stadig huske dagen hvor jeg fik beskeden "godkendt!" ...

Kæmpe fantastisk!

Anmeld

18. oktober 2010

LinLin

Skønt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.