Fik godkendt min revalidering :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

wamse

mor-til-vanessa skriver:

hvordan har du søgt om det???

spørger fordi jeg gerne selv vil søge om det, da jeg har en dårlig ryg, grundet en rideulykke.

hvor lang tid tog det for dig? og var du igang med din uddannelse??

ja undskyld alle spørgsmål

og tilykke til dig, det må være virkelig dejligt

Jeg fik en tid ved en socialrådgiver for 1 måned siden og fortalte om min baggrund. Så fik jeg allerede svaret i dag :-D Jeg er i gang med pædagog uddannelsen, startede d. 1 september.
Du skal bare spørge løs, og jeg svarer på det jeg kan :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

mor-til-vanessa

wamse skriver:

Jeg fik en tid ved en socialrådgiver for 1 måned siden og fortalte om min baggrund. Så fik jeg allerede svaret i dag :-D Jeg er i gang med pædagog uddannelsen, startede d. 1 september.
Du skal bare spørge løs, og jeg svarer på det jeg kan :-)

okay jamen jeg har kontaktet kommunen og hun sagde til mig at jeg skulle udfylde et parpir om det og så ville de tage det op på et møde. synes det lød lidt mærkeligt.

men du kontaktede bare din socialrådgiver på kommunen????

det var hurtig du fik svar, jeg troede det var sådan noget der tog på til et år.

så man må godt gå på uddannelse mens man søger???

skal starte på ny uddannelse her i januar og er jo lidt bekrymret for om jeg ikke må starte.

tak fordi jeg bare må spørge løs :-) nogen gange er det ikke let at forstå hvad de siger på kommunen.

Anmeld

18. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977

Super godt Tillykke

Anmeld

18. oktober 2010

wamse

mor-til-vanessa skriver:

okay jamen jeg har kontaktet kommunen og hun sagde til mig at jeg skulle udfylde et parpir om det og så ville de tage det op på et møde. synes det lød lidt mærkeligt.

men du kontaktede bare din socialrådgiver på kommunen????

det var hurtig du fik svar, jeg troede det var sådan noget der tog på til et år.

så man må godt gå på uddannelse mens man søger???

skal starte på ny uddannelse her i januar og er jo lidt bekrymret for om jeg ikke må starte.

tak fordi jeg bare må spørge løs :-) nogen gange er det ikke let at forstå hvad de siger på kommunen.

Jeg ringede til den afd. ved kommunen og fremlagde min sag og så bookede de en tid ved den sagsbehandler, som har med det at gøre. Der skulle jeg så udfylde noget papir omkring tidligere arbejde, psykiske/fysiske skavanker, skolegang, m.m.

Jeg ved faktisk ikke, hvorfor det ikke tog længere. Jeg er blevet godkendt til reva for 8 år siden, men røg i et hul den gang, så gennemførte det ikke. Men de havde ingen papir liggende fra dengang. De skulle bare indhente oplysninger fra min læge, og det var det.

Anmeld

18. oktober 2010

mor-til-vanessa

wamse skriver:

Jeg ringede til den afd. ved kommunen og fremlagde min sag og så bookede de en tid ved den sagsbehandler, som har med det at gøre. Der skulle jeg så udfylde noget papir omkring tidligere arbejde, psykiske/fysiske skavanker, skolegang, m.m.

Jeg ved faktisk ikke, hvorfor det ikke tog længere. Jeg er blevet godkendt til reva for 8 år siden, men røg i et hul den gang, så gennemførte det ikke. Men de havde ingen papir liggende fra dengang. De skulle bare indhente oplysninger fra min læge, og det var det.

okay har lige snakket med nogen og får tilsendt nogle papirer.

hun sagde til mig at det var noget der tog lang tid og hvis jeg kunne varetage et andet arbejde f.eks kassen i bilka, så skulle jeg det.

men må bare søge og håber på det bedste, ligesom dig

Anmeld

18. oktober 2010

Nemesis

Åhh tillykke med det! Det er SÅ dejligt at vide der nu er ro på! Det giver dig også lidt mere økonomisk luft, idet du jo så får betalt dine bøger o.a.

Du får jo heldigvis også din ydelse i sommerferien så du ender ikke i et SUproblem hvor du ikke får penge i sommerferien.

Hvordan går det egentlig med din ex?? har han nu erkendt at det er slut og at huset skal sælges eller er det stadig en kamp??

:-) Sisse

Anmeld

18. oktober 2010

wamse

ladydan1 skriver:

Åhh tillykke med det! Det er SÅ dejligt at vide der nu er ro på! Det giver dig også lidt mere økonomisk luft, idet du jo så får betalt dine bøger o.a.

Du får jo heldigvis også din ydelse i sommerferien så du ender ikke i et SUproblem hvor du ikke får penge i sommerferien.

Hvordan går det egentlig med din ex?? har han nu erkendt at det er slut og at huset skal sælges eller er det stadig en kamp??

Mange tak skal du have

Angående min ex, så er vores hus berammet til tvangsauktion i næste måned og han er lige løsladt fra retspsykiatrisk afd, hvor han er blevet idømt 5 års behandlingsdom. Han svinger voldsomt meget psykisk og han bor nu hjemme hos hans forældre.

Han så vores datter for første gang i 5½ måned i lørdags. Vi skal så til børnesagkyndig rådgivning i november, for jeg vil sikre vores datter bedst muligt i alt det her kaos.

Anmeld

18. oktober 2010

Klumpe-dumpe

wamse skriver:

Mange tak skal du have

Angående min ex, så er vores hus berammet til tvangsauktion i næste måned og han er lige løsladt fra retspsykiatrisk afd, hvor han er blevet idømt 5 års behandlingsdom. Han svinger voldsomt meget psykisk og han bor nu hjemme hos hans forældre.

Han så vores datter for første gang i 5½ måned i lørdags. Vi skal så til børnesagkyndig rådgivning i november, for jeg vil sikre vores datter bedst muligt i alt det her kaos.

Stort TILLYKKE med at den del nu er faldet på plads for dig

Ehm må jeg spørge hvordan Xén er blevet løsladt for retpsyk. hvis han er blevet dømt 5 års behandlingsdom... For hvad jeg har læst om din (meget triste og tragiske) historie, så har han da ikke "siddet" inde særlig længe???

(og det er OK, hvis du ikke vil svare på dette)

KNUZ og endnu engang TILLYKKE : )

Anmeld

18. oktober 2010

otlitrom

Hvor er det godt for dig, Wamse! Det tror jeg vil spare dig for en masse unødige bekymringer! Tillykke!!

Anmeld

18. oktober 2010

Nemesis

wamse skriver:

Mange tak skal du have

puha så må man da håbe han i de næste 5 år bliver behandlet og dermed bliver stabil. 

Hvordan tog din datter og din ex så mødet i lørdags?? Kan godt forstå du vil sikre din datter bedst muligt, men har du overvejet at SFV mening om den sag ikke nødvendigvis er den samme som din egen erfaring fortæller dig?

Du lyder ellers til at være kommet godt igennem og er blevet mere dig selv igen og med mere overskud :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.