Så skete det!! Har det SÅ forfærdelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

Leonora

lillespurv20 skriver:

Prinsessen faldt ned af puslebordet

Stod og puslede hende, da jeg taber hendes strømper, bukker mig, dog med en hånd på hende, men i det samme giver hun et spjæt og glider på stofbleen udover kanten og ned på sten gulvet

hendes hovede lander HELDIGVIS i vasketøjsbunken men hun skreg og skreg og har en kæmpe blå bule + hendes er er rødt

var på skadestuen med hende og de siger hun har det fint, hun har os smilet og spist, men sover dog nu

Jeg er SÅ knust.. Alle har sagt at det os sker for mig engang, men har jo altid påstået at jeg var så forsigtig.. Åbenbart ikke nok

Græder og græder bare

ÅHHH hvor jeg kender den følelse du sidder med....Min datter faldt i en skråstol ned fra vores spise bord...vendte mig kun i få sek......Disse ting sker og det er sket for rigtig rigtig mange mennesker....og NEJ det gør dig ikke til en dårlig mor...vi fejler alle en gang i mellem

Og de små pus kan holde til meget....SÅ op med humøret og tænk at det aldrig sker igen...det lover jeg dig for...for nu er man extra forsigtig....

Stort kun fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Koen.

Leonora skriver:

ÅHHH hvor jeg kender den følelse du sidder med....Min datter faldt i en skråstol ned fra vores spise bord...vendte mig kun i få sek......Disse ting sker og det er sket for rigtig rigtig mange mennesker....og NEJ det gør dig ikke til en dårlig mor...vi fejler alle en gang i mellem

Og de små pus kan holde til meget....SÅ op med humøret og tænk at det aldrig sker igen...det lover jeg dig for...for nu er man extra forsigtig....

Stort kun fra mig

Åh nej dog, sikke en tur hun da må have fået sig Ja den følelse der rammer en i det sekund det sker gør mere ondt end noget andet

Tør slet ikke pusle hende derude pt, har gjordt det på gulvet i det rum vi nu har været i.. er Kanon skræmt

Anmeld

18. oktober 2010

Leonora

lillespurv20 skriver:

Åh nej dog, sikke en tur hun da må have fået sig Ja den følelse der rammer en i det sekund det sker gør mere ondt end noget andet

Tør slet ikke pusle hende derude pt, har gjordt det på gulvet i det rum vi nu har været i.. er Kanon skræmt

Det er helt forståeligt....vi smed med det samme den skråstol i kælderen...men lur mig om den ik kommer i brug ved næste barn...man skal bare lige sunde sig...og det tager et par dage at komme over den forskrækkelse....

Men du må trøste dig med at du bestemt ik er den enste der har prøvet det...

Kram fra mig

Anmeld

18. oktober 2010

Koen.

Leonora skriver:

Det er helt forståeligt....vi smed med det samme den skråstol i kælderen...men lur mig om den ik kommer i brug ved næste barn...man skal bare lige sunde sig...og det tager et par dage at komme over den forskrækkelse....

Men du må trøste dig med at du bestemt ik er den enste der har prøvet det...

Kram fra mig

Ja, kommer sikkert os til at pusle der igen engang, men chokket skal lige lægge sig, har heldigvis fået der rigtig godt snakket igennem og kan jo se hun er okay

Anmeld

18. oktober 2010

Risen

Åh din stakkel. det  kan ske for selv den bedste!

Anmeld

18. oktober 2010

Koen.

Risen skriver:

Åh din stakkel. det  kan ske for selv den bedste!

Ja, fik os af vide på skadestuen at de har minimum 5 af den slags "uheld" på en uge så jeg sq bare tage det helt roligt.. er os tryg ved hun har det godt, men mine tanker går lidt i selvsving

Anmeld

18. oktober 2010

3xM

lillespurv20 skriver:

Ja du har helt ret og hun har det jo os fint kan jeg se (På trods af kæmpe øje) men samvittigheden er bare slem slem

ville have det på samme måde...

men tror moar har det værre end prinsessen...

Anmeld

19. oktober 2010

Koen.

mariaogmarcus skriver:

ville have det på samme måde...

men tror moar har det værre end prinsessen...

ja, prinsessen har det faktisk helt fint er dog ved at udvikle sit første "sæbeøje"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.