lillespurv20 skriver:

Prinsessen faldt ned af puslebordet

Stod og puslede hende, da jeg taber hendes strømper, bukker mig, dog med en hånd på hende, men i det samme giver hun et spjæt og glider på stofbleen udover kanten og ned på sten gulvet

hendes hovede lander HELDIGVIS i vasketøjsbunken men hun skreg og skreg og har en kæmpe blå bule + hendes er er rødt
var på skadestuen med hende og de siger hun har det fint, hun har os smilet og spist, men sover dog nu
Jeg er SÅ knust.. Alle har sagt at det os sker for mig engang, men har jo altid påstået at jeg var så forsigtig.. Åbenbart ikke nok
Græder og græder bare
Det er sådan noget, der sker. Jeg vendte mig engang for at tage nogle stræmpebukser - havde en hånd på min datter, men hun smuttede alligevel og jeg var ikke hurtig nok. "Heldigvis" landede hun på sin skråstol, som er ret blød. Men nøjj, hun var ked af det
Der skete ingenting, der var mere chokket, der gjorde, hun var lidt svær og trøste.
Jeg selv, stortudede! Siden da, har jeg altid haft alting parat ved siden af, når jeg skifter hende. Hun er heller ikke rendt nogle steder siden 
Op med humøret! Knus!
Anmeld