Så skete det!! Har det SÅ forfærdelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

Koen.

MoarJ skriver:

Har prøvet det en gang... Hold kæft hvor jeg havde det så skidt med mig selv.... 

Tror nu mange mødre oplever dette.... 

Krammer til dig... 

Fik af vide på skadestuen at de minimum havde 5 af den slags uheld på en uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Mira0911

lillespurv20 skriver:

Fik af vide på skadestuen at de minimum havde 5 af den slags uheld på en uge

Det var alligevel meget på en uge... 

Anmeld

18. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

lillespurv20 skriver:

åhh piger hvor er i søde

Frygtede faktisk næsten at skrive dette indlæg, for tænk hvis i os syntes jeg var lige så dårlig en mor som jeg føler mig Ved jeg skal tage mig sammen for hun har det jo fint som i alle siger, men kan bare stadig for mine øjne og øre, se og høre faldet

vores søde søde læge har lige ringet mig op og hun ville gerne tage hende ind sidst på eftermiddagen bare lige for at tjekke hende af til natten hvis jeg havde brug for det! Så det sagde jeg ja til

Tusind tak for jeres støtte og krammer, i er fantastiske hver og en

åh hvor godt... måske det kan give dig lidt ro i nat!

og ja, man oplever det igen og igen og hører bumpet og alt det der! det er godt du fortæller det og får det ud!

Anmeld

18. oktober 2010

Koen.

MoarJ skriver:

Det var alligevel meget på en uge... 

Ja det syntes jeg os, vildt meget

Anmeld

18. oktober 2010

Koen.

Ni-ko-li-ne skriver:

åh hvor godt... måske det kan give dig lidt ro i nat!

og ja, man oplever det igen og igen og hører bumpet og alt det der! det er godt du fortæller det og får det ud!

Ja, hun er en rigtig sød læge, som tager erfære med det samme der er noget

ja, dejligt med denne skønne side hvor man kan komme ud med tingene..

Glæder mig til manden kommer hjem om lidt så jeg kan få en krammer og snakke lidt med ham os

Anmeld

18. oktober 2010

BabyStella!

lillespurv20 skriver:

Prinsessen faldt ned af puslebordet

Stod og puslede hende, da jeg taber hendes strømper, bukker mig, dog med en hånd på hende, men i det samme giver hun et spjæt og glider på stofbleen udover kanten og ned på sten gulvet

hendes hovede lander HELDIGVIS i vasketøjsbunken men hun skreg og skreg og har en kæmpe blå bule + hendes er er rødt

var på skadestuen med hende og de siger hun har det fint, hun har os smilet og spist, men sover dog nu

Jeg er SÅ knust.. Alle har sagt at det os sker for mig engang, men har jo altid påstået at jeg var så forsigtig.. Åbenbart ikke nok

Græder og græder bare

Det er sådan noget, der sker. Jeg vendte mig engang for at tage nogle stræmpebukser - havde en hånd på min datter, men hun smuttede alligevel og jeg var ikke hurtig nok. "Heldigvis" landede hun på sin skråstol, som er ret blød. Men nøjj, hun var ked af det Der skete ingenting, der var mere chokket, der gjorde, hun var lidt svær og trøste.

Jeg selv, stortudede! Siden da, har jeg altid haft alting parat ved siden af, når jeg skifter hende. Hun er heller ikke rendt nogle steder siden

Op med humøret! Knus!

Anmeld

18. oktober 2010

<3

Godt der ikke skete noget alvorligt.

Jeg har/havde en lille kraftkarl. Jeg tror han var omkring 10mdr da han gik så meget i bro på puslebordet at han endte med at stå på hovedet mens jeg holdte ham i benene. Efter et par minutter så blev han træt og lagde sig ned igen. han er aldrig faldet ned af puslebordet men hvis vi ikke der havde ændret vores vaner så han derefter og stadig bliver puslet på gulvet så var det nok sket. Vi gjorde opmærksom på det i vs men han er mere forsigtig dernede så de kan pusle ham på bordet.

Nu er du dødforskrækket og ganske forståeligt nok, men jeg vil nok anbefale dig at lægge pusleriet om evt. på gulvet eller i sengen eller hvad der passer jer bedst for når det er sket en gang så kommer det til at ske igen - brug det som en fordel og nå at ændre på nok til at det ikke vil være farligt næste gang hun spjætter eller står i bro eller hvad det nu er

Anmeld

18. oktober 2010

Koen.

BabyStella! skriver:

Det er sådan noget, der sker. Jeg vendte mig engang for at tage nogle stræmpebukser - havde en hånd på min datter, men hun smuttede alligevel og jeg var ikke hurtig nok. "Heldigvis" landede hun på sin skråstol, som er ret blød. Men nøjj, hun var ked af det Der skete ingenting, der var mere chokket, der gjorde, hun var lidt svær og trøste.

Jeg selv, stortudede! Siden da, har jeg altid haft alting parat ved siden af, når jeg skifter hende. Hun er heller ikke rendt nogle steder siden

Op med humøret! Knus!

åhh godt i landede i sin skråstol
Lærke virker os glad og har grinede ovs siden så tror os det var slaget og forskrækkelsen, men jeg selv ryster stadig og skal bare tænke på det så

Anmeld

18. oktober 2010

Koen.

Kirle skriver:

Godt der ikke skete noget alvorligt.

Jeg har/havde en lille kraftkarl. Jeg tror han var omkring 10mdr da han gik så meget i bro på puslebordet at han endte med at stå på hovedet mens jeg holdte ham i benene. Efter et par minutter så blev han træt og lagde sig ned igen. han er aldrig faldet ned af puslebordet men hvis vi ikke der havde ændret vores vaner så han derefter og stadig bliver puslet på gulvet så var det nok sket. Vi gjorde opmærksom på det i vs men han er mere forsigtig dernede så de kan pusle ham på bordet.

Nu er du dødforskrækket og ganske forståeligt nok, men jeg vil nok anbefale dig at lægge pusleriet om evt. på gulvet eller i sengen eller hvad der passer jer bedst for når det er sket en gang så kommer det til at ske igen - brug det som en fordel og nå at ændre på nok til at det ikke vil være farligt næste gang hun spjætter eller står i bro eller hvad det nu er

uhha lyder som om han er en vildbasse

Tør slet ikke nærme mig puslepladsen, da manden ville gå ud og pusle hende stortudede jeg og tryglede ham om at pusle hende på køkkengulvet

Så nu er der indrettet et fint lille hjørne for er så rystet

Anmeld

18. oktober 2010

vingummibamse

puha sveske... det sker altså for selv den bedste... også hun har det fint..  du har det være end hende..

KÆMPE  til dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.