Så skete det!! Har det SÅ forfærdelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

Koen.

vingummibamse skriver:

puha sveske... det sker altså for selv den bedste... også hun har det fint..  du har det være end hende..

KÆMPE  til dig...

Tak sødeste, ved det men har det så slemt.. tør ikke pusle hende derude eller noget, det foregår i køkkenet pt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

vingummibamse

lillespurv20 skriver:

Tak sødeste, ved det men har det så slemt.. tør ikke pusle hende derude eller noget, det foregår i køkkenet pt

uhhhh Sveske altså..  det går over igen det lover jeg dig...

kan huske da Noah slog hovedet (som jeg fortalte dig tidliger) haavde det også virkelig frygtligt.. haddet mig selv.. men det sker og det er bestemt ikke din skyld..  

Anmeld

18. oktober 2010

Koen.

vingummibamse skriver:

kan huske da Noah slog hovedet (som jeg fortalte dig tidliger) haavde det også virkelig frygtligt.. haddet mig selv.. men det sker og det er bestemt ikke din skyld..  

ja ved det søde, kan jo os se nu at hun har det godt og spiser ovs som hun plejer men der går nok lige et par dage før jeg er helt på toppen igen..

Anmeld

18. oktober 2010

vingummibamse

lillespurv20 skriver:

Anmeld

18. oktober 2010

Snuffler25

Årh stakkels dig!! Det er jo ENHVER moars store frygt det der.. og det sker netop for mange, som mange har sagt! Sender dig en stoooor krammer

Du gjorde alt hvad du skulle, havde endda hånd på baby osv... - du skal ikke være ked, du kunne ikke have gjort det anderledes!!

Anmeld

18. oktober 2010

Koen.

Snuffler25 skriver:

Årh stakkels dig!! Det er jo ENHVER moars store frygt det der.. og det sker netop for mange, som mange har sagt! Sender dig en stoooor krammer

Du gjorde alt hvad du skulle, havde endda hånd på baby osv... - du skal ikke være ked, du kunne ikke have gjort det anderledes!!

tak, ja har virkelig passet på og netop frygtet det for der er en en meter ned og så på stengulv.. godt vi havde meget vasketøj i dag

Anmeld

18. oktober 2010

Snuffler25

lillespurv20 skriver:

tak, ja har virkelig passet på og netop frygtet det for der er en en meter ned og så på stengulv.. godt vi havde meget vasketøj i dag

Ja for søren - det var da super heldigt, at det lige lå der! Skulle uheldet være ude, så er der desværre ingen chance for at mit vasketøj lige ligger der.. og der er også en meter ned og stengulv.

Det er derfor babyer er skabt så robuste haha - de ska ku holde til lidt af hvert

Anmeld

18. oktober 2010

Koen.

Snuffler25 skriver:

Ja for søren - det var da super heldigt, at det lige lå der! Skulle uheldet være ude, så er der desværre ingen chance for at mit vasketøj lige ligger der.. og der er også en meter ned og stengulv.

Det er derfor babyer er skabt så robuste haha - de ska ku holde til lidt af hvert

uh ja, det er godt de ikke er glas

Anmeld

18. oktober 2010

3xM

årh øv

kan godt forstå din tristhed, men uha en dag skal hun op at gå og vil falde, en dag piller du støttehjulet af cyklen og hun vil falde...

uhf min pointe er bare vi kan gøre meget for vores børn og vi vil det bedste, men knubs vil de få og jo ældre de bliver jo mindre styr har vi på hvilke ....

Anmeld

18. oktober 2010

Koen.

mariaogmarcus skriver:

årh øv

kan godt forstå din tristhed, men uha en dag skal hun op at gå og vil falde, en dag piller du støttehjulet af cyklen og hun vil falde...

uhf min pointe er bare vi kan gøre meget for vores børn og vi vil det bedste, men knubs vil de få og jo ældre de bliver jo mindre styr har vi på hvilke ....

Ja du har helt ret og hun har det jo os fint kan jeg se (På trods af kæmpe øje) men samvittigheden er bare slem slem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.