lillespurv20 skriver:

Prinsessen faldt ned af puslebordet

Stod og puslede hende, da jeg taber hendes strømper, bukker mig, dog med en hånd på hende, men i det samme giver hun et spjæt og glider på stofbleen udover kanten og ned på sten gulvet

hendes hovede lander HELDIGVIS i vasketøjsbunken men hun skreg og skreg og har en kæmpe blå bule + hendes er er rødt
var på skadestuen med hende og de siger hun har det fint, hun har os smilet og spist, men sover dog nu
Jeg er SÅ knust.. Alle har sagt at det os sker for mig engang, men har jo altid påstået at jeg var så forsigtig.. Åbenbart ikke nok
Græder og græder bare
ÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHH nej ven!
Det er bare ens væreste skræk. Jeg tænker på det hele tiden. Lægen sagde til mig ved 5 mrd vaccine, da jeg ligeeeee skulle nappe hendes jakke forenden af "sengen" og jeg gav slip på hende - HUSK NU ALTID AT HAVE EN HÅND PÅ HENDE.
Ja ja, tænkte jeg. Jeg ved sgu godt, hvad jeg skal gøre.. Da min store dreng var lille, havde jeg sat ham på sengen, og jeg vendte mig om ET SEKUND, og BANG, så lå han nede på gulvet med hovedet først. FUCK:::::::::
Hekdigvis skete der ikke noget. Og din lille pige har det også fint. Det siger skadestuen, og det må du stole på. Men jeg ved godt, at man blir så forskrækket. Tænk hvis nu...................
Puha, stort kram til dig
Anmeld