Så skete det!! Har det SÅ forfærdelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.024 visninger
37 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

Koen.

Prinsessen faldt ned af puslebordet

Stod og puslede hende, da jeg taber hendes strømper, bukker mig, dog med en hånd på hende, men i det samme giver hun et spjæt og glider på stofbleen udover kanten og ned på sten gulvet

hendes hovede lander HELDIGVIS i vasketøjsbunken men hun skreg og skreg og har en kæmpe blå bule + hendes er er rødt

var på skadestuen med hende og de siger hun har det fint, hun har os smilet og spist, men sover dog nu

Jeg er SÅ knust.. Alle har sagt at det os sker for mig engang, men har jo altid påstået at jeg var så forsigtig.. Åbenbart ikke nok

Græder og græder bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

lillespurv20 skriver:

Stod og puslede hende, da jeg taber hendes strømper, bukker mig, dog med en hånd på hende, men i det samme giver hun et spjæt og glider på stofbleen udover kanten og ned på sten gulvet

hendes hovede lander HELDIGVIS i vasketøjsbunken men hun skreg og skreg og har en kæmpe blå bule + hendes er er rødt

var på skadestuen med hende og de siger hun har det fint, hun har os smilet og spist, men sover dog nu

Jeg er SÅ knust.. Alle har sagt at det os sker for mig engang, men har jo altid påstået at jeg var så forsigtig.. Åbenbart ikke nok

Græder og græder bare

åååååååååh nej... den der dårlige samvittighed skal du få rystet af dig!

det var jo ikke som om du gik fra hende vel? det var jo ikke som om du var uansvarlig! du havde en hånd på hende... og mere kunne du ikke gøre! ja så kan man være bagklog og sige at du kunne have ventet eller taget hende med ned til strømperne, men jeg synes det er meget normalt at have en hånd på hende...

i mine øjne har du ikke været uansvarlig... uheld sker! og det er rigtig uheldigt.... men der er heldigvis ikke sket noget!

vores datter trillede ud af sengen!!! ud af vores seng... nøjs jeg havde det skidt, lå ved sidne af hende og var blundet i søvn... er du gal jeg havde det skidt med det!

Anmeld

18. oktober 2010

forår

Pyha..sikke en omgang. Godt at der ikke er sket noget med prinsessen.

Du får lige en krammermed på vejen

Dea

Anmeld

18. oktober 2010

MyBaby

Åh din stakkel - det er SÅ hårdt, når der sker sådanne uheld. Men men men - du kan ikke være der 100% hele tiden og jeg er helt sikker på, at du har det meget meget værre end din datter! Kan godt forstå du er ked af det og du får lige en stor bunke krammer

Anmeld

18. oktober 2010

Maalene

Århh - du skal da lige have en kæmpe krammer

Ved selv hvordan jeg ville have det, men du gør jo ALT det bedste for hende, og uanset hvad der sker så vil du altid være den bedste i verden for hende!

Børn er nysgerrige, dumdristige og livlige, og selvfølgelig vil de få nogle små knubs, det kan ikke undgåes!

Er helt sikker på prinsessen ikke bebrejder dig noget som helst, hun elsker dig ligeså højt som hun hele tiden har gjort

Anmeld

18. oktober 2010

smokin

lillespurv20 skriver:

Græder og græder bare

NEEEEEEEEEEEEEEEEJ! hvor forfærdelig søde Tanjaskat. Ved slet ikke hvad jeg skal sige, sender dig et stort knus. 

KH

Zette

Anmeld

18. oktober 2010

Eliza/lykke

lillespurv20 skriver:

Græder og græder bare

ÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHH nej ven!

Det er bare ens væreste skræk. Jeg tænker på det hele tiden. Lægen sagde til mig ved 5 mrd vaccine, da jeg ligeeeee skulle nappe hendes jakke forenden af "sengen" og jeg gav slip på hende - HUSK NU ALTID AT HAVE EN HÅND PÅ HENDE.

Ja ja, tænkte jeg. Jeg ved sgu godt, hvad jeg skal gøre.. Da min store dreng var lille, havde jeg sat ham på sengen, og jeg vendte mig om ET SEKUND, og BANG, så lå han nede på gulvet med hovedet først. FUCK:::::::::

Hekdigvis skete der ikke noget. Og din lille pige har det også fint. Det siger skadestuen, og det må du stole på. Men jeg ved godt, at man blir så forskrækket. Tænk hvis nu...................

Puha, stort kram til dig

Anmeld

18. oktober 2010

Valle81

lillespurv20 skriver:

Græder og græder bare

Åhh søde.

Først - godt der ikke skete noget:0)

Nu  - du skal stoppe med at græde:0) Du kan ikke ændre det, og din lille skat har ikke taget skade:0) Hun ligger lige der og sover - og når hun vågner er hun glad og det er glemt.

Jeg tror ldit jeg ved hvordan du har det. I sidste uge ville jeg sove til middag med Anton inde i vores seng. Ruller fars dyn og lægger s Anton ikke triller ud og Anton ligger sæt ind til mig. Vi falder i søvn og jeg vågner ved det største smask, smæk bang bulder i verdenen jeg har hørt, efterfulgt af et skrig af dimentioner.

Anton kryber og en dyne var ikke nok, han var vågner og krøbet hen over og ud, og der er bare langt ned fra vores seng. Så han falder med hovedet først. Han havde det største lilla mære i hovedet og han græd også i laaaaaaaaaaaang tid.

Men der var ikke sket noget.

Knus

Anmeld

18. oktober 2010

Koen.

åhh piger hvor er i søde

Frygtede faktisk næsten at skrive dette indlæg, for tænk hvis i os syntes jeg var lige så dårlig en mor som jeg føler mig Ved jeg skal tage mig sammen for hun har det jo fint som i alle siger, men kan bare stadig for mine øjne og øre, se og høre faldet

vores søde søde læge har lige ringet mig op og hun ville gerne tage hende ind sidst på eftermiddagen bare lige for at tjekke hende af til natten hvis jeg havde brug for det! Så det sagde jeg ja til

Tusind tak for jeres støtte og krammer, i er fantastiske hver og en

Anmeld

18. oktober 2010

Mira0911

Har prøvet det en gang... Hold kæft hvor jeg havde det så skidt med mig selv.... 

Tror nu mange mødre oplever dette.... 

Krammer til dig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.