Hvornår bruger man juniordyne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2010

SHERO

Elias har lige fået din juniordyne for en lille månede siden, fordi han koncerkvent sparker dynen af så snart han får den på... Det har ikke gjort den store forskel med junior dynen, den blir stadig sparket af, så han ligger egentlig bare og putter med den.... Så det er langærmet, strømpebukser og natdragt han sover i... Suk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

Pige2009

Malene84 skriver:

OOOOOH SHIT... netop sådan noget du ikke må sige. Nu forbliver mine under babydyner til de blir 13 år. hahahahaha

Jeg aner det ikke, men drengene skal jo heller ikke fryse. Laura sparker også sin dyne af ret ofte, men jeg lægger den så over hende igen, og hun sover i heldragt og er godt varm, så hun fryser i hvert fald ikke...

Anmeld

16. oktober 2010

maria_wlt

Malene84 skriver:

Godaften tøser,

Ja altså... mine drenge er nu 74cm lang og vejer godt over de 9 kilo = KÆMEPE BASSER!!! Hver morgen jeg kommer idn til dem, så har de sparket dynen af. Jeg troede så, at det var tid til juniordyne - så benyttede mig af Jysk tilbud med 50% på alle dyner i sidste uge. MEEEEEN... nu læser jeg så at de skal være over 1 år? Hvornår gik I fra baby til juniordyne?

Tristan har sovet med sin siden han var ca 7 mdr.... Han har haft en tendens til at sparke den af, så babydynen var ikke til gavn 

Anmeld

16. oktober 2010

Malene84

Det er også noget rigtig lort, det er fordi drengenes værelse er på størrelse med et skab. Derfor må Tristan ligger under vinduet  og ja det trækker jo nok lidt. Jeg tror ikke at de som sådan fryser - for de er varme om morgenen - men de sparker dynerne af. Små bæster  og ja så bliver man vel altid lidt kold.

Anmeld

16. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

Malene84 skriver:

Godaften tøser,

Ja altså... mine drenge er nu 74cm lang og vejer godt over de 9 kilo = KÆMEPE BASSER!!! Hver morgen jeg kommer idn til dem, så har de sparket dynen af. Jeg troede så, at det var tid til juniordyne - så benyttede mig af Jysk tilbud med 50% på alle dyner i sidste uge. MEEEEEN... nu læser jeg så at de skal være over 1 år? Hvornår gik I fra baby til juniordyne?

Frederic røg i sin junior seng med junior dyne da han var et ½ år gammel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.