Hvornår bruger man juniordyne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2010

Malene84

B&J skriver:

Min dreng er stadig en lille dreng på 72cm og 8500g og jeg er gået til junior dyne fordi han sparker den altså af hele tiden og han er dog 7mdr men gider ikke have han ligger og fryser fordi han er lige som sin mor og sover uden dyne 

Lyder skønt... tror altså også jeg skifter så. Der kommer jo nattefrost fra i nat af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

Malene84

Sanne og Nicklas skriver:

Vi skiftede til junior da han var omkring ½ år gammel, vi bruger dig baby dynen når han sover i sin barnvogn eller nu bruger vi voksi

Anmeld

16. oktober 2010

Barbamama

SÅ gik det så lige op for mig at vi jo også skal ud og investere i en hel masse nyt sengetøj så!!!! ejjjjj

Anmeld

16. oktober 2010

Malene84

RumlesMor skriver:

Min søn er nogenlunde samme størrelse som dine drenge, og vi bruger juniordyne i tremmesengen. I barnevognen bruger han stadig sin babydyne - men synes klart det er nemmest at putte ham i den store dyne. Gør det der virker...!

eeejjj har helt lyst til at vække dem og give dem junior med det samme. hehehe. ej jeg venter pænt til i morgen. De ligger også allerede i juniorseng - så det ser sgu lidt underligt ud, med sådan en lille babydyne

Anmeld

16. oktober 2010

Malene84

michella80 skriver:

SÅ gik det så lige op for mig at vi jo også skal ud og investere i en hel masse nyt sengetøj så!!!! ejjjjj

HAHAHA... præcis!!! og så stiger prisen - tro mig. Jeg har været på jagt længe!!!

Anmeld

16. oktober 2010

Mira0911

Malene84 skriver:

Godaften tøser,

Ja altså... mine drenge er nu 74cm lang og vejer godt over de 9 kilo = KÆMEPE BASSER!!! Hver morgen jeg kommer idn til dem, så har de sparket dynen af. Jeg troede så, at det var tid til juniordyne - så benyttede mig af Jysk tilbud med 50% på alle dyner i sidste uge. MEEEEEN... nu læser jeg så at de skal være over 1 år? Hvornår gik I fra baby til juniordyne?

Julie er 20 mdr og knap 82 lang - og bruger sin babydyne endnu... :) 

Anmeld

16. oktober 2010

Barbamama

Malene84 skriver:

HAHAHA... præcis!!! og så stiger prisen - tro mig. Jeg har været på jagt længe!!!

Ej nej nej  Så er det sgu da godt vi får børnepenge nu her

Anmeld

16. oktober 2010

Pige2009

Malene84 skriver:

Godaften tøser,

Ja altså... mine drenge er nu 74cm lang og vejer godt over de 9 kilo = KÆMEPE BASSER!!! Hver morgen jeg kommer idn til dem, så har de sparket dynen af. Jeg troede så, at det var tid til juniordyne - så benyttede mig af Jysk tilbud med 50% på alle dyner i sidste uge. MEEEEEN... nu læser jeg så at de skal være over 1 år? Hvornår gik I fra baby til juniordyne?

Laura fylder et år den 25. oktober, men hun bruger stadig babydyne. Dog tror jeg vi skifter om en måneds tid. Hun vejer lige under 10 kg. og er vel 78 cm...

Anmeld

16. oktober 2010

Barbamama

Malene84 skriver:

Nåååå herregud se her: http://www.jysk.dk/4/58/80/318/ag/catalog/

Det er da til at overkomme.

Anmeld

16. oktober 2010

Malene84

Baagøe skriver:

Laura fylder et år den 25. oktober, men hun bruger stadig babydyne. Dog tror jeg vi skifter om en måneds tid. Hun vejer lige under 10 kg. og er vel 78 cm...

Ja så er de også nogenlunde lige store  åh gud... mine er kun 5 måneder. Men fedt at høre, at det så er okay at skifte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.