Hvornår bruger man juniordyne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.217 visninger
34 svar
1 synes godt om
16. oktober 2010

Malene84

Godaften tøser,

Ja altså... mine drenge er nu 74cm lang og vejer godt over de 9 kilo = KÆMEPE BASSER!!! Hver morgen jeg kommer idn til dem, så har de sparket dynen af. Jeg troede så, at det var tid til juniordyne - så benyttede mig af Jysk tilbud med 50% på alle dyner i sidste uge. MEEEEEN... nu læser jeg så at de skal være over 1 år? Hvornår gik I fra baby til juniordyne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

Barbamama

Du er fantastisk for jeg har tænkt på NØJAGTIG det samme i dag. Min datter sover nemlig også altid uden dyne om natten og det begynder altså at blive lidt småkoldt nu! Jeg lurer lige med her....

Anmeld

16. oktober 2010

forår

Malene84 skriver:

Godaften tøser,

Ja altså... mine drenge er nu 74cm lang og vejer godt over de 9 kilo = KÆMEPE BASSER!!! Hver morgen jeg kommer idn til dem, så har de sparket dynen af. Jeg troede så, at det var tid til juniordyne - så benyttede mig af Jysk tilbud med 50% på alle dyner i sidste uge. MEEEEEN... nu læser jeg så at de skal være over 1 år? Hvornår gik I fra baby til juniordyne?

hejsa

Jeg er lige startet for en uge siden med junior dynen og min datter der knap 11 mdr.

Men jeg kender mange som er startet meget før, så tror nu osse at det er et temperament spørgsmål.

Dea

Anmeld

16. oktober 2010

B&J

Malene84 skriver:

Godaften tøser,

Min dreng er stadig en lille dreng på 72cm og 8500g og jeg er gået til junior dyne fordi han sparker den altså af hele tiden og han er dog 7mdr men gider ikke have han ligger og fryser fordi han er lige som sin mor og sover uden dyne 

Anmeld

16. oktober 2010

SaNiNa

Vi skiftede til junior da han var omkring ½ år gammel, vi bruger dig baby dynen når han sover i sin barnvogn eller nu bruger vi voksi

Anmeld

16. oktober 2010

RumlesMor

Min søn er nogenlunde samme størrelse som dine drenge, og vi bruger juniordyne i tremmesengen. I barnevognen bruger han stadig sin babydyne - men synes klart det er nemmest at putte ham i den store dyne. Gør det der virker...!

Anmeld

16. oktober 2010

Malene84

michella80 skriver:

Du er fantastisk for jeg har tænkt på NØJAGTIG det samme i dag. Min datter sover nemlig også altid uden dyne om natten og det begynder altså at blive lidt småkoldt nu! Jeg lurer lige med her....

Anmeld

16. oktober 2010

Malene84

forår skriver:

hejsa

Jeg er lige startet for en uge siden med junior dynen og min datter der knap 11 mdr.

Men jeg kender mange som er startet meget før, så tror nu osse at det er et temperament spørgsmål.

Dea

Okay... ja det tror jeg også det er. Men ville lige høre med jer andre

Anmeld

16. oktober 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har til begge skiftet omkring 6 mdr. i tremmesengen, da de også sparkede dynen af. Vi har dog i barnevognen brugt babydyne og gør det stadigvæk til Lina når hun sover til middag

Anmeld

16. oktober 2010

Barbamama

SÅ bliver det vidst til en tur i JYSK i efterårsferien for mit vedkommende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.