Hvornår bruger man juniordyne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2010

Malene84

michella80 skriver:

Nåååå herregud se her: http://www.jysk.dk/4/58/80/318/ag/catalog/

Det er da til at overkomme.

åh men gang det hele med to 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

Pige2009

Malene84 skriver:

Ja så er de også nogenlunde lige store  åh gud... mine er kun 5 måneder. Men fedt at høre, at det så er okay at skifte

Hvem har dog også sagt, at de skal være et år?!

Anmeld

16. oktober 2010

Barbamama

Malene84 skriver:

åh men gang det hele med to 

Ja DET havde jeg jo så lige glemt i farten!!!!! Ja det må sgu være dyrt at have tvillinger!!!! Men det er da heldigvis billigere i JYSK end de andre steder jeg lige fandt på nettet. Der kostede det mellem 349 og 649! Slap lige af!!!

Anmeld

16. oktober 2010

Malene84

Baagøe skriver:

Hvem har dog også sagt, at de skal være et år?!

Det gjorde de i babysam - valgte (som altid) ikke at høre efter og købte dynerne alligevel. Dog tænkte jeg hele tiden over det de havde sagt, så jeg googlede det. Og alle de der kloge rådgivningsmennesker fraråder man bruge junior før de er 12 mdr

Anmeld

16. oktober 2010

Malene84

michella80 skriver:

Ja DET havde jeg jo så lige glemt i farten!!!!! Ja det må sgu være dyrt at have tvillinger!!!! Men det er da heldigvis billigere i JYSK end de andre steder jeg lige fandt på nettet. Der kostede det mellem 349 og 649! Slap lige af!!!

jaaaaa... det er for sygt. For et latterligt stykke stof. haha. Men altså jo jo, ganske sikkert god kvalitet. Men faktisk fik småfolk sengesæt i barselsgave - efter et par vaske var det bestemt falmet helt vildt... og det havde kostet over 300 kr

Anmeld

16. oktober 2010

B&J

Malene84 skriver:

Lyder skønt... tror altså også jeg skifter så. Der kommer jo nattefrost fra i nat af

vi har haft nattefros i en lille uge her det kan vi se når vi står op kl 6 hihihiih ja syntes også du skal skifte så ved vi da de ikke kommer til af fryse

Anmeld

16. oktober 2010

Pige2009

Malene84 skriver:

Det gjorde de i babysam - valgte (som altid) ikke at høre efter og købte dynerne alligevel. Dog tænkte jeg hele tiden over det de havde sagt, så jeg googlede det. Og alle de der kloge rådgivningsmennesker fraråder man bruge junior før de er 12 mdr

Ok. Det må vel være noget med at de muligvis kan få hovedet under dynen og ikke er nok udviklede til selv at tage den væk Eller hvad mon...

Anmeld

16. oktober 2010

Barbamama

Malene84 skriver:

jaaaaa... det er for sygt. For et latterligt stykke stof. haha. Men altså jo jo, ganske sikkert god kvalitet. Men faktisk fik småfolk sengesæt i barselsgave - efter et par vaske var det bestemt falmet helt vildt... og det havde kostet over 300 kr

Ja jeg er heller ikke en af dem der bare SKAL have mærkevarer. Jeg synes simpelthen det er for åndssvagt at noget skal koste så mange penge. Jeg ville virkelig føle mig snydt hvis jeg brugte så mange penge på EN ting!!! SÅ ville jeg tænke at jeg kunne have købt 3!!!

Anmeld

16. oktober 2010

Malene84

Baagøe skriver:

Ok. Det må vel være noget med at de muligvis kan få hovedet under dynen og ikke er nok udviklede til selv at tage den væk Eller hvad mon...

OOOOOH SHIT... netop sådan noget du ikke må sige. Nu forbliver mine under babydyner til de blir 13 år. hahahahaha

Anmeld

16. oktober 2010

Vidunderligeunger

jeg havde overvejet det samme, alberte er jo kun 4½ måned gammel, så tænkte det var aaalt for tidligt, men med hendes 71 cm, og temmelig ivrige ben lige pt, så kan det altså også bliver nødvendigt med en større dyne.. hvor længe har de det tilbud, ved du det? børnepengene kommer jo d. 20  så skal der shoppes til de små... hvert fald her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.