Casper er lige blevet kørt en smule babu til lægevagten....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2010

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Nu kommer manden så nu vil jeg logge af herfra og sige tak til jer ALLE for søde ord og knus!!!! Nu skal han nusses om!!!!! I er de BEDSTE!!!!! Tak

Godt det "bare" er det...

Casper skal tage det en smule"seriøst" denne inflamtion, da den sidder i akildesenen.... Akildesenen er nu meget sårbar, og er ekstra-ekstra-ekstra udsat for at briste. (dette inkl. jo opr. lang genoptrægning)

Hvis I har voltarencreme, så smør endeligt dette på, op til 8x dagligt til de første dage. Dette er meget bedre end NASID. Hvis I ikke har det hjemme må du og Carla ud og rulle i morgen efter det til ham.

og så cryo-thermo er også rigtig godt til inflamtion!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

Ida.

michella80 skriver:

Han har lige skrevet at han har noget betændelse/inflammation ved hans akillescene. Han skal tage noget smertestillende 4 gange om dagen! Fanme mærkeligt at det kan komme så pludseligt!!!!

Tak for update!! Håber hurtigt det går over...og ja, det er da mystisk, at det kan komme så pludseligt god bedring til ham! Du må hellere huske at pyldre lidt om ham, så bliver han helt sikkert glad

Anmeld

16. oktober 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Aaaarj,så skal man igennem 5 sider for at få afslutningen på dramaet!Godt det ikke var mere seriøst end som så...ønsker jeg en rigtig hyggelig lørdag aften(det der er tilbage af den i hver fald)

Anmeld

17. oktober 2010

Barbamama

Rose <3 skriver:

Godt det "bare" er det...

Casper skal tage det en smule"seriøst" denne inflamtion, da den sidder i akildesenen.... Akildesenen er nu meget sårbar, og er ekstra-ekstra-ekstra udsat for at briste. (dette inkl. jo opr. lang genoptrægning)

Hvis I har voltarencreme, så smør endeligt dette på, op til 8x dagligt til de første dage. Dette er meget bedre end NASID. Hvis I ikke har det hjemme må du og Carla ud og rulle i morgen efter det til ham.

og så cryo-thermo er også rigtig godt til inflamtion!!

Tak for de gode råd. Han har mærkeligt nok slet ikke haft ondt i dag men jeg siger lige det der til ham med at det kan briste....  

Anmeld

17. oktober 2010

Barbamama

idamaria83 skriver:

Tak for update!! Håber hurtigt det går over...og ja, det er da mystisk, at det kan komme så pludseligt god bedring til ham! Du må hellere huske at pyldre lidt om ham, så bliver han helt sikkert glad

Ja jeg har passet godt på ham i dag og han får en ben-massage senere

Anmeld

17. oktober 2010

Barbamama

Pernilleh skriver:

Aaaarj,så skal man igennem 5 sider for at få afslutningen på dramaet!Godt det ikke var mere seriøst end som så...ønsker jeg en rigtig hyggelig lørdag aften(det der er tilbage af den i hver fald)

Ha ha ha dramatisk læsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.