michella80 skriver:
Åha jeg er lidt nervøs.... Casper har været ude og spille fodbold i dag. Han kommer hjem og spiser noget mad og sidder og ser fodbold. Lige pludselig får han helt vildt ondt i sin hæl. Smerten bevæger sig op i anklen og i læggen og han kan SLET ikke være til! Han vrider sig i smerte og jeg giver ham en lidt stærk smertestillende pille som overhovedet ikke virker. Han begynder at ryste og kan slet ikke slappe af så jeg lægger ham ned og ringer efter hans far så han kan køre ham på skadestuen. Imens vi venter bliver det bare værre og værre synes jeg. Han kan virkelig slet ikke slappe af og ryster bare mere og mere og klager over smerter. Så lægger jeg mærke til at hans læber og fingernegle bliver blå så jeg siger til Casper at nu ringer jeg altså 112! Jeg spørger i telefonen om han kan give mig noget assistense over telefonen eller hvordan. Da jeg siger hans fingernegle er blå, siger han helt chokeret: "Er hans negle BLÅ?!?!?!". SÅ siger han jeg skal ringe til lægevagten for de kan sende en ambulance hvis de mener det er vigtigt. Jeg lægger på og Caspers far kommer. Jeg ringer så til lægevagten. Han fortæller at hans negle bliver blå fordi Casper ikke slapper af og fordi han ikke trækker vejret ordentligt og den tanke havde jeg også selv haft. Jeg blev sgu bare lidt bange.... Han siger så at han gerne vil se Casper så hans far har lige kørt ham derud.... Puha.... Jeg håber ikke det er noget alvorligt.... Jeg spurgte ham flere gange om der var sket noget under kampen men det var der ikke. Der var ikke nogen der havde sparket ham eller noget, så det er så mærkeligt.... Og der var ingenting da han kom hjem....
Nu må vi se om det bliver en efterårsferie hjemme.... Jeg er også "spændt" på hvad det bliver til med Carla. Hun har fået 3 røde knopper i ansigtet!!! Bare det IKKE er skoldkopper!!!!
Åh nej da - stakkels mand, ja og dig. 
Håber du snart får besked om hvad pokker da lige gik galt.
KNUS
Anmeld