Casper er lige blevet kørt en smule babu til lægevagten....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2010

Barbamama

idamaria83 skriver:

Ja!! Det er guld værd...og der er sg* altid nogen af os der sidder og stener foran skærmen (men helt ærligt - med det TVprogram de præsterer i aften, hvad skal man så ellers give sig til?!!)

Ja mit fjernsyn er slukket. Manden ville ellers have set Olsen Banden og jeg HADER gamle danske film så jeg udbrød: Baby.dk, baby.dk, baby.dk, baby.dk (melodi:svenne banan!). Den "sang" synger jeg også hvis han siger der er fodbold!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Håber virkelig ikke det er noget slemt alvorligt. Ønsker det bedste!!

Tusind tak skal du have søde!!!

Anmeld

16. oktober 2010

anna-jonas

Lyder da slet ikke rart for ham..............sikke en forskrækkelse. Det kunne da meget vel lyde som en fibersprængning, eller en overbelastningsskade. Håber at han snart er hjemme igen, og har det godt.

Knus Mette

Anmeld

16. oktober 2010

Ida.

michella80 skriver:

Ja mit fjernsyn er slukket. Manden ville ellers have set Olsen Banden og jeg HADER gamle danske film så jeg udbrød: Baby.dk, baby.dk, baby.dk, baby.dk (melodi:svenne banan!). Den "sang" synger jeg også hvis han siger der er fodbold!

Haha ...gæt en gang, hvad Pelle sidder og ser i den anden ende af sofaen

Anmeld

16. oktober 2010

Barbamama

Anna-jonas skriver:

Lyder da slet ikke rart for ham..............sikke en forskrækkelse. Det kunne da meget vel lyde som en fibersprængning, eller en overbelastningsskade. Håber at han snart er hjemme igen, og har det godt.

Knus Mette

Tak Mette. Ja nu har han lige skrevet at det er hans tur til at komme ind næste gang!!! Håber ikke det er alvorligt!!!!

Anmeld

16. oktober 2010

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Ja den tanke har også strejfet mig. Jeg ved det ikke. Det var bare så underligt. Han kunne slet ikke være til....Han har lige skrevet den sødeste besked til mig: Tak fordi du ringede (til faren og lægevagten). Det er du god til...at tage dig af mennesker når de har det skidt....

Nuurh hvor er han sød... Men han har jo helt ret!!

Anmeld

16. oktober 2010

Barbamama

idamaria83 skriver:

Haha ...gæt en gang, hvad Pelle sidder og ser i den anden ende af sofaen

Anmeld

16. oktober 2010

Barbamama

Rose <3 skriver:

Nuurh hvor er han sød... Men han har jo helt ret!!

Taaaaak  Det var sødt sagt Trine!

Anmeld

16. oktober 2010

Barbamama

SÅ er han på vej hjem!

Anmeld

16. oktober 2010

LIZO

av for pokker.. håber ikke det er noget alvorligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.