Casper er lige blevet kørt en smule babu til lægevagten....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2010

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Ja det er noget værre noget. Casper har LIGE skrevet at der er 8 i kø foran ham. Han skrev dog også at han tror pillen hjælper lidt nu for han slapper mere af. HELDIGVIS!!! Jeg er bare så glad for at hans far ville komme og køre ham derud. Vi har godt nok sådan et Falck-abbonement så vi kan blive kørt til læge, lægevagt eller skadestue ved akut sygdom, men jeg ville gerne have der var en der tog med ham og Carla sover så jeg kan jo ikke tage med....

Godt du har hørt lidt... -Lad os håbe de 8 foran de bliver behandlet hurtigt...

-Tænker lidt med Casper om det evt. kan være en fiberspringning, nogle gange mærkes dette først, når man bliver "kold" efter sport, altså op til flere timer efter.... (Og kan også komme flere timer efter, hvis et fiber har været opbelastet kan det briste, når man bliver kold, og det kan altså også gøre meget Niller-naller)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

oh nooooooooo

krydser alt jeg kan for at det er okay og ikke for alvorligt!!!!

Jeg synes bare det er SÅ mærkeligt at han siger der ikke er sket noget til fodbold i dag og ENDNU mere mærkeligt at det bare lige pludselig kom ud af det blå!!!

Anmeld

16. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Jeg synes bare det er SÅ mærkeligt at han siger der ikke er sket noget til fodbold i dag og ENDNU mere mærkeligt at det bare lige pludselig kom ud af det blå!!!

ja bestemt!

Anmeld

16. oktober 2010

Barbamama

idamaria83 skriver:

Ja!! Som Trine skriver, så hold os endelig opdateret (så går tiden også med det )

Det første jeg gjorde da de var kørt var at tænde computeren! Jeg måtte lige have nogle beroligende ord fra NS-tøserne!!!!

Anmeld

16. oktober 2010

Barbamama

Karo skriver:

Pyha......................sikke noget

Jeg krydser fingere herhjemme for at han er okay

Tak Katja!!!!!

Anmeld

16. oktober 2010

Ida.

michella80 skriver:

Det første jeg gjorde da de var kørt var at tænde computeren! Jeg måtte lige have nogle beroligende ord fra NS-tøserne!!!!

Hehe det kender jeg godt!

Anmeld

16. oktober 2010

Barbamama

Rose <3 skriver:

Godt du har hørt lidt... -Lad os håbe de 8 foran de bliver behandlet hurtigt...

-Tænker lidt med Casper om det evt. kan være en fiberspringning, nogle gange mærkes dette først, når man bliver "kold" efter sport, altså op til flere timer efter.... (Og kan også komme flere timer efter, hvis et fiber har været opbelastet kan det briste, når man bliver kold, og det kan altså også gøre meget Niller-naller)

Ja den tanke har også strejfet mig. Jeg ved det ikke. Det var bare så underligt. Han kunne slet ikke være til....Han har lige skrevet den sødeste besked til mig: Tak fordi du ringede (til faren og lægevagten). Det er du god til...at tage dig af mennesker når de har det skidt....

Anmeld

16. oktober 2010

Barbamama

idamaria83 skriver:

Hehe det kender jeg godt!

Og hvor er det dejligt at der så ER nogen der er klar til at berolige!!! Man kan sgu altid regne med jer dejlige kvinder herinde!!!!!

Anmeld

16. oktober 2010

JustAnotherName

Håber virkelig ikke det er noget slemt alvorligt. Ønsker det bedste!!

Anmeld

16. oktober 2010

Ida.

michella80 skriver:

Og hvor er det dejligt at der så ER nogen der er klar til at berolige!!! Man kan sgu altid regne med jer dejlige kvinder herinde!!!!!

Ja!! Det er guld værd...og der er sg* altid nogen af os der sidder og stener foran skærmen (men helt ærligt - med det TVprogram de præsterer i aften, hvad skal man så ellers give sig til?!!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.