Rigtig tarveligt indlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2010

mor-til-vanessa

nej jeg har ikke lyst til at donere penge til nogen jeg ikke ved hvem er og så slet ikke pga hun ikke kan betale husleje. som jeg ser det er det selvforskyldt. 

man flytter for det første ikke ind i noget hvis man ikke har råd. jeg har heller ikke røven fuld af penge selv, men så må man jo købe efter det man har.

måske hun skulle kontakte luksusfælden, og få noget styr på hendes økonomi. bare en tanke :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

slettet_7530

Det er simpelthen for nemt at lade andre overtage styringen på ens liv og økonomiske kaos, hvilket jeg desværre synes der ern kedelig tendens til, har man været ude for noget uforudset så får man nogle til at oprette et indlæg eller en gruppe på FB, så klarer vi den nok den vej  tag ansvar for eget liv og handlingerne i det, tag konsekvensen af dine valg eller fravalg det har vi andre måttet gøre.

Hun har brug for en økonomisk rådgiver når hun har fundet en løsning på hendes problem hun har her og nu.

Det vigtigste hver måned er ens regninger så må tøj mad og fornøjelser komme sidst i rækken.

Iøvrigt så er der børnepenge på vej jeg er næsten 100 procent sikker på at hvis hun kontakter hendes boligselskab og fortæller at hun vil afdrage med dem så er de villige til at finde en løsning.

Jeg er gerne behjælpelig med at kigge på din venindes papirer hvis hun har brug for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.