Rigtig tarveligt indlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.776 visninger
31 svar
0 synes godt om
16. oktober 2010

Anonym trådstarter

Jeg ved det her er rigtig tarveligt men hvis ikk jeg forsøger ka jeg ik sige jeg intet har gjort.
Min veninde har haft det meget svært økonomisk og står nu og skylder 15000 i husleje som hun ik har og banken ik vil låne hende. Hun har fået brev idag om at hun ska være ude af lejligheden på onsdag.
Hun har ik ku finde et sted at låne pengene så nu prøver jeg at finde søde behjælpelige folk der vil donere lidt. Lidt har også ret.
Jeg har indtil nu fået skaffet 2000.
Er der nogen herinde der vil hjælpe?

Grunden til at jeg er anonym er fordi folk ved hvem det er hvis jeg skriver mit navn og vil ik udstille min veninde.

Krydser for søde folk herinde

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

NessaXenia

måske et kvicklån

hendes forældre / bedsteforældre kan måske hjælpe??

Anmeld

16. oktober 2010

Anonym trådstarter

Nina Sophia skriver:

måske et kvicklån

hendes forældre / bedsteforældre kan måske hjælpe??

Hun har kun sin mor tilbage som ik selv har ret mange penge

Anmeld

16. oktober 2010

Diana...

Kan hun ikke flytte hjem for en periode det ville jo nok være det bedste. Også få lavet en afdrags ordning på de penge. 

Anmeld

16. oktober 2010

NessaXenia

med et kvicklån har hun pengene indenfor 3-4 dage og hun kan afdrage lånet.. Måske kunne hun flytte ind hos en veninde for en tid.. og så komme på rette kurs imens..

Anmeld

16. oktober 2010

Anonym trådstarter

Nina Sophia skriver:

med et kvicklån har hun pengene indenfor 3-4 dage og hun kan afdrage lånet.. Måske kunne hun flytte ind hos en veninde for en tid.. og så komme på rette kurs imens..

Det har jeg også sagt men hendes mor bor ik tæt på og hun har job at passe. Hun siger ingen veninder ka ha hende boende og jeg selv har ik mulighed fordi vi er fem i forvejen og tre hunde og ombygning det gør så ondt ik at ku hjælpe

Anmeld

16. oktober 2010

Snefnug1984

Nina Sophia skriver:

Ja men er du klar over hvor dyrt sådanne lån er i rente??

Anmeld

16. oktober 2010

henh01

Jeg tror altså desværre ikke der er nogen der vil donere penge til én der pludselig mangler at betale 15000 kr i husleje. Jeg tænker at det er en problematik hun burde have taget i opløbet og ikke få dage inden hun bliver smidt på gaden.

Ærgerligt at nogen står i sværer økonomiske situationer, men det er jo individets eget ansvar at handle derpå og sørge for at lave afdragsordninger, låne penge, søge på kommune osv for at skaffe penge - særligt til husleje og andre nødvendige ting.

Håber din veninde finder en løsning - kommunen, kvivklån mv.

Anmeld

16. oktober 2010

NessaXenia

SolsikkeBlomst skriver:

ja det er jeg klar over.

Anmeld

16. oktober 2010

henh01

SolsikkeBlomst skriver:

De er meget dyre, men hvis det er vejen ud af elendighed så er det da det der må gøres.

Mener nu bare at man jo ikke fra naturens side - fra den ene dag til den anden - står og kommer til at skylde 15000 kr i husleje. Hun kunne have reageret tidligere og så havde der måske været en anden udvej end en lån med dyr rente. Alternativet må være at hun må fraflytte sin lejlighed. Det må være en vurderingssag hun selv må afgøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.