Rigtig tarveligt indlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2010

Mira0911

Jeg må ærligt indrømme, jeg vil slet ikke donere til en, i sådan en situation.... 

Hvis hun nu havde reageret på regningerne da de kom? 

Hvorfor er denne regning dog ikke på betalingsservice som nu hedder Net? 

Huslejen er da et MOST at have på budgettet... :) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

LinLin

Muffi . skriver:

Næææ men er der mon nogen der vil donere mig lidt penge denne md ??? Jeg mangler nemlig også

Helt ærligt ..... 

Anmeld

16. oktober 2010

Vidunderligeunger

det er en sød tanke, men det er efter min mening heeelt hen i vejret... Altså jeg mangler da også altid penge, er på KH og min kæreste arbejder røven ud af bukserne for at vi kan have det godt, Vi bor i et lorte kvarter, har genbrugsmøbler, køber billigt/brugt tøj og går ikke i biografen fordi der simpelthen ikk er råd, men jeg villle aldrig, ALDRIG nogen sinde bede andre, fremmede om penge  

den er ikke møntet på dig TS, jeg kom bare til at tænke højt...

Anmeld

16. oktober 2010

Lady Marion <3

MoarJ skriver:

Jeg kunne altså ikke lade være med at grine....  

He he he

Anmeld

16. oktober 2010

Snefnug1984

Diana... skriver:

Men du synes ikke det er lidt nemmer og betale fx 500 om måneden på et kviklån end lige at skulle betale 15000 på engang? 

Der er altså stor forskel! 

Jo det kan da godt tænkes.. men hvis ikke man kan betale husleje, er det jo heller ikke sikkert man har penge til at betale af på et lån.. for at kunne optage sådan et lån skal man bl.a. være min. 25 og have en indkomst på min. 225.000 og det har veninden jo sansynligvis ikke, hvis ikke hun kan betale husleje..

Anmeld

16. oktober 2010

Lone Jakobsen

puha, sikke mange ubesvarede spørgsmål.

for de første ville jeg aldrig tage et kvik lån, for jeg tror det er noget rigtigt uheldigt noget. hvis vedkomne ikke engang har styr på sin husleje, har hun så overskud til at ku betale afdrag på et dyrt lån?

her sidder vi også hårdt i det, men jeg ville aldrig be fremmede om hjælp, og jeg ville være dybt ydmyget hvis min veninde gjorde.

så stor respekt for TS, for at ville hjælpe.... men hjælp til selvhjælp er vejen frem. det andet er en stakket frist.

Anmeld

16. oktober 2010

klmf

Kan godt være jeg er kold i røven, men så må hun jo være ude af den lejlighed på torsdag. Der må da have været nogle muligheder for hende før hun er nået hertil. Hvorfor sidder man i det hele taget i en lejlighed hvis man ikke har råd til at bo der? Hvis hun har børn eller er gravid skal kommunen hjælpe hende og de har nok også nogle ideer til hvad hun skal gøre for ikke at blive hjemløs.

TS: Dette er ikke et personligt angreb på dig, da jeg jo ikke kender dig.

Men jeg ville aldrig donere mine egne hårdt tjente penge til sådan noget, når man ikke engang kan få at vide hvem det er og flere detaljer om situationen. Har i dag givet 150 til Støt Brysterne og vi giver hver måned til Folkekirkens Nødhjælp, men det er da også til et godt formål. Det her virker ærlig talt lidt skummelt efter min mening...

Håber næsten ikke der er nogen der bider på

Anmeld

17. oktober 2010

Novbaby

Go griner (; Jeg kunne da enlig også godt bruge nogle penge, nogle der gider donere et par tusind?  På forhånd tak!

Anmeld

17. oktober 2010

mor-til-vanessa

henh01 skriver:

Jeg tror altså desværre ikke der er nogen der vil donere penge til én der pludselig mangler at betale 15000 kr i husleje. Jeg tænker at det er en problematik hun burde have taget i opløbet og ikke få dage inden hun bliver smidt på gaden.

Ærgerligt at nogen står i sværer økonomiske situationer, men det er jo individets eget ansvar at handle derpå og sørge for at lave afdragsordninger, låne penge, søge på kommune osv for at skaffe penge - særligt til husleje og andre nødvendige ting.

Håber din veninde finder en løsning - kommunen, kvivklån mv.

ville nok sige det samme

Anmeld

17. oktober 2010

Bondepigen

lotchen skriver:

Kan godt være jeg er kold i røven, men så må hun jo være ude af den lejlighed på torsdag. Der må da have været nogle muligheder for hende før hun er nået hertil. Hvorfor sidder man i det hele taget i en lejlighed hvis man ikke har råd til at bo der? Hvis hun har børn eller er gravid skal kommunen hjælpe hende og de har nok også nogle ideer til hvad hun skal gøre for ikke at blive hjemløs.

TS: Dette er ikke et personligt angreb på dig, da jeg jo ikke kender dig.

Men jeg ville aldrig donere mine egne hårdt tjente penge til sådan noget, når man ikke engang kan få at vide hvem det er og flere detaljer om situationen. Har i dag givet 150 til Støt Brysterne og vi giver hver måned til Folkekirkens Nødhjælp, men det er da også til et godt formål. Det her virker ærlig talt lidt skummelt efter min mening...

Håber næsten ikke der er nogen der bider på

Helt enig. Jeg synes det er pinligt som folk er begyndt at tigge... Der er ski' mange her i verden der lever for lidt penge..bl.a. mig selv. Man kan jo ikke bare gå og bruge af de penge man ikke har, og så regne med at der er nogen der kommer og redder ens røv.

Desuden kan enhver jo komme at sige den slags her, selv om de i virkeligheden har penge nok, men går den så går den. Om jeg fatter det!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.