Jeg tror sgu jeg er gravid.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2010

ZamanogDania

Den er sku da god nok du. Sådan så min ud selvom jeg var 9 uger henne Så tillykke med det
Du må være overlykkelig nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

Lotus86

ZamanogDania skriver:

Den er sku da god nok du. Sådan så min ud selvom jeg var 9 uger henne Så tillykke med det
Du må være overlykkelig nu

Tak

Og ja, jeg SÅ lykkelig... Det er helt ubeskriveligt... Sidder og venter på at min kæreste forhåbentlig snart kommer hjem, så jeg kan fortælle ham den glædelige nyhed

Anmeld

17. oktober 2010

ZamanogDania

Lotus86 skriver:

Tak

Og ja, jeg SÅ lykkelig... Det er helt ubeskriveligt... Sidder og venter på at min kæreste forhåbentlig snart kommer hjem, så jeg kan fortælle ham den glædelige nyhed

Det kan jeg godt forstår. Tror heller ikke du kommer til at sove ret meget i nat Er sku glad for din vegne

Anmeld

17. oktober 2010

Lotus86

ZamanogDania skriver:

Det kan jeg godt forstår. Tror heller ikke du kommer til at sove ret meget i nat Er sku glad for din vegne

Nej det tror jeg heller ikke jeg gør... Det er godt nok også sjældent at jeg ikke er spor træt kl. 01.30 om natten

Og tak igen

Anmeld

17. oktober 2010

Sakris

Det er ihvertfald positiv. Tillykke med spiren

Anmeld

17. oktober 2010

*Cille*

Lotus86 skriver:

Det simelthen for vildt, tænk at det pludselig er mig der bliver ønsket tillykke

Nå hvor er du sød

Kæmpe stort til lykke!!

Hvor lang tid har I prøvet at blive gravide?

Anmeld

17. oktober 2010

Bare mig..

er han kommet hjem? hvordan reagerede han? fortæl fortæl hvor langt er du henne??

Endnu engang tillykke..

Anmeld

17. oktober 2010

Lotus86

*Cille* skriver:

Nå hvor er du sød

Kæmpe stort til lykke!!

Hvor lang tid har I prøvet at blive gravide?

Vi har prøvet i 7 måneder, jeg ved godt det ikke er så længe, men det føles alligevel som en evighed

Anmeld

17. oktober 2010

Lotus86

~~M.Nielsen~~ skriver:

er han kommet hjem? hvordan reagerede han? fortæl fortæl hvor langt er du henne??

Endnu engang tillykke..

Ja han kom hjem kl. 2 i nat, heldigvis ædru så jeg ikke behøvede vente til i morges men han blev sindsygt glad, men forstod det slet ikke til at starte med - "det løgn" "er det rigtigt, er du sikker, det løgn"

Er kun 4+3 så er stadig meget nyt, og nu krydser vi fingre for at den bliver hvor den skal

Anmeld

17. oktober 2010

*Cille*

Lotus86 skriver:

Vi har prøvet i 7 måneder, jeg ved godt det ikke er så længe, men det føles alligevel som en evighed

Så er det da også super dejligt, at det er lykkes for jer nu

Endnu en gang til lykke !!

Glæder mig til det bliver min tur smil ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.