Jeg tror sgu jeg er gravid.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.217 visninger
64 svar
0 synes godt om
16. oktober 2010

Lotus86

Er heeelt rundt på gulvet.... Fatter ingenting..

I tirsdags tog jeg en test hvor jeg måske kunne ane en meget svag streg, lagde et billede herind, men de fleste mente ikke der var noget, og synes til sidst heller ikke jeg selv kunne se noget, nu har jeg så lige taget en test igen, (forventer mens i dag) og der sgu kommet en svag lyserød steg inden for tiden.. Er helt rundforvirret... Har været ude og se på den 1000 gange, og ved slet ikke hvad jeg skal gøre... Min kæreste er lige taget ud af døren, og vil ikke sige noget til ham før jeg er helt sikker, så må væbne mig med tålmodighed og teste igen i morgen, men jeg måtte bare lige ud med det... Det jo for sindsygt hvis den virkelig er der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

Lotus86

P.s. Jeg kan se den i strækt arm - er det ikke et meget godt tegn?

Anmeld

16. oktober 2010

NessaXenia

hvis stregen er kommet inden for tiden, du kan se den i strakt arm, så er den god nok, og du er ved mens. tiden eller over så er den god nok, --der kommer jo ikke en streg for sjov vel

TILLYKKE.

Anmeld

16. oktober 2010

Lotus86

Nina Sophia skriver:

hvis stregen er kommet inden for tiden, du kan se den i strakt arm, så er den god nok, og du er ved mens. tiden eller over så er den god nok, --der kommer jo ikke en streg for sjov vel

TILLYKKE.

Åhh gud... Der fik du lige tårerne frem.... Jeg kan slet ikke forstå det, det er jo SÅ uvirkeligt... Især fordi jeg har haft en fornemmelse af, at det bare aldrig vil lykkes for os, og nu er det måske sket alligevel

Anmeld

16. oktober 2010

mortilfreja

Lotus86 skriver:

Er heeelt rundt på gulvet.... Fatter ingenting..

I tirsdags tog jeg en test hvor jeg måske kunne ane en meget svag streg, lagde et billede herind, men de fleste mente ikke der var noget, og synes til sidst heller ikke jeg selv kunne se noget, nu har jeg så lige taget en test igen, (forventer mens i dag) og der sgu kommet en svag lyserød steg inden for tiden.. Er helt rundforvirret... Har været ude og se på den 1000 gange, og ved slet ikke hvad jeg skal gøre... Min kæreste er lige taget ud af døren, og vil ikke sige noget til ham før jeg er helt sikker, så må væbne mig med tålmodighed og teste igen i morgen, men jeg måtte bare lige ud med det... Det jo for sindsygt hvis den virkelig er der

Uuuhh hvor fantastisk  Må vi ik godt se et billede af testen?? elsker at se streger og håber selv jeg får to smukke streger inden længe

Anmeld

16. oktober 2010

NessaXenia

Lotus86 skriver:

Åhh gud... Der fik du lige tårerne frem.... Jeg kan slet ikke forstå det, det er jo SÅ uvirkeligt... Især fordi jeg har haft en fornemmelse af, at det bare aldrig vil lykkes for os, og nu er det måske sket alligevel

deeeejligt

kan godt huske følelsen, var selv ved at opgive at blive gravid og havde indstillet mig på aldrig at kunne blive mor efter så mange mange måneders prøven..

men når man så pludselig står med den test, og de 2 streger er der, bliver man heeelt rundt på gulvet..

Tror sagtens du kan underette din mand

har du evt et billede af testen???

Anmeld

16. oktober 2010

Lotus86

Her er et par billeder, både i almindelig format og i negativ. Den har værer lidt svær at fange på kamera, men den ses tydeligere i virkeligheden
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. oktober 2010

mortilfreja

Lotus86 skriver:

Her er et par billeder, både i almindelig format og i negativ. Den har værer lidt svær at fange på kamera, men den ses tydeligere i virkeligheden

Meget svag.. Men ser ud til at være positiv.. men jeg ville nu teste igen om et par dage..

Et forsigtigt tillykke herfra

Anmeld

16. oktober 2010

Lotus86

mortilfreja skriver:

Meget svag.. Men ser ud til at være positiv.. men jeg ville nu teste igen om et par dage..

Et forsigtigt tillykke herfra

Det har jeg bestemt også tænkt mig

Men nu håber jeg bare at den bliver mere tydelig, er jo allerede sindsygt nervøs for at min menstraution dukker op inden for de næste par dage..

Anmeld

16. oktober 2010

Lotus86

Nu har jeg lige taget en ny test, (en stav) og det er jo ikke mere end et par timer siden jeg sidst tissede, og sørme om der ikke også kommer en fin lyserød streg frem, mere tydelig end på strimmeltesten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.