Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lotus86 skriver: Er heeelt rundt på gulvet.... Fatter ingenting.. I tirsdags tog jeg en test hvor jeg måske kunne ane en meget svag streg, lagde et billede herind, men de fleste mente ikke der var noget, og synes til sidst heller ikke jeg selv kunne se noget, nu har jeg så lige taget en test igen, (forventer mens i dag) og der sgu kommet en svag lyserød steg inden for tiden.. Er helt rundforvirret... Har været ude og se på den 1000 gange, og ved slet ikke hvad jeg skal gøre... Min kæreste er lige taget ud af døren, og vil ikke sige noget til ham før jeg er helt sikker, så må væbne mig med tålmodighed og teste igen i morgen, men jeg måtte bare lige ud med det... Det jo for sindsygt hvis den virkelig er der
Er heeelt rundt på gulvet.... Fatter ingenting.. I tirsdags tog jeg en test hvor jeg måske kunne ane en meget svag streg, lagde et billede herind, men de fleste mente ikke der var noget, og synes til sidst heller ikke jeg selv kunne se noget, nu har jeg så lige taget en test igen, (forventer mens i dag) og der sgu kommet en svag lyserød steg inden for tiden.. Er helt rundforvirret... Har været ude og se på den 1000 gange, og ved slet ikke hvad jeg skal gøre... Min kæreste er lige taget ud af døren, og vil ikke sige noget til ham før jeg er helt sikker, så må væbne mig med tålmodighed og teste igen i morgen, men jeg måtte bare lige ud med det... Det jo for sindsygt hvis den virkelig er der
Wuiii TILLYKKE!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lotus86 skriver: Øv, det er jeg ked af at høre, jeg håber det snart lykkes for jer
Øv, det er jeg ked af at høre, jeg håber det snart lykkes for jer
Tak
Stort tillykke med den lille spire i maven
Sidder og smiler over hele 5-øren.. TILLYKKE!!! Håber jeg sidder i dit sted om ca. 14 dage
Lykke til, de bedste hilsner herfra :-)
Karina88 skriver: Sidder og smiler over hele 5-øren.. TILLYKKE!!! Håber jeg sidder i dit sted om ca. 14 dage Lykke til, de bedste hilsner herfra :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128