Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kæmpe tillykke
Krydser fingre for endnu en sommerbaby på vej
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sådan der så mine test også ud. Og den var god nok
Spørger man lægerne siger de jo at hvis den lyserrøde streg kommer frem, er den god nok. Også selom den ikk er helt tydelig.
Så et TILLYKKE tror jeg er på sin plads
Hvordan opretter man sådan et indlæg????
Lotus86 skriver: Nu har jeg lige taget en ny test, (en stav) og det er jo ikke mere end et par timer siden jeg sidst tissede, og sørme om der ikke også kommer en fin lyserød streg frem, mere tydelig end på strimmeltesten
Nu har jeg lige taget en ny test, (en stav) og det er jo ikke mere end et par timer siden jeg sidst tissede, og sørme om der ikke også kommer en fin lyserød streg frem, mere tydelig end på strimmeltesten
Billede billede billede Jeg vil seeeeeeeeeee.... Hehe
xer fingre for at dne er tydeligere end det første billede! X
Ih, fantastisk! Stort tillykke - du må da være ved at gå ud af dit godt skind, hvis du først ser din kæreste igen imorgen!
Jeg tror, jeg havde ringet!
Har selv været lang tid om at blive gravid alle tre gange, så jeg kender alt til at være ved at opgive håbet og aldrig tro, at det vil lykkes, så jeg krydser alt, hvad jeg kan, for at den er god nok!
for at den er god nok !
men hvorfor prøver du ikke at tage en af dem hvor der står gravid/ikke gravid. de er altid i reklame på tv'et men kan ikke huske navnet
Maggieh skriver: for at den er god nok ! men hvorfor prøver du ikke at tage en af dem hvor der står gravid/ikke gravid. de er altid i reklame på tv'et men kan ikke huske navnet
Clear Blue graviditetstest
StephanieJ skriver: Clear Blue graviditetstest
ja det skal nok passe
(ikke spørgsmål kun til dig hehe) Men er det ikke meget nemmere at tage sådan en så man er fri fra at være i tvivl om den streg nu er god nok eller ej ?
Maggieh skriver: ja det skal nok passe (ikke spørgsmål kun til dig hehe) Men er det ikke meget nemmere at tage sådan en så man er fri fra at være i tvivl om den streg nu er god nok eller ej ?
Altså har ikke selv prøvet Clear Blue. Men jo, den fortæller jo enten eller.
Der er jo ikke noget med svage streger og tvivl. Den er der eller ikke (ingen mellemting) Den koster jo så også lige lidt ekstra og kan også kun bruges én gang, men du slipper jo for tvivl og usikkerhed. Kontant svar på få minutter
Var det til at forstå?
StephanieJ skriver: Altså har ikke selv prøvet Clear Blue. Men jo, den fortæller jo enten eller. Der er jo ikke noget med svage streger og tvivl. Den er der eller ikke (ingen mellemting) Den koster jo så også lige lidt ekstra og kan også kun bruges én gang, men du slipper jo for tvivl og usikkerhed. Kontant svar på få minutter Var det til at forstå?
precis også det jeg tænker.. nej har heller ikke prøvet den selv..
og ja tror gerne den er lidt dyr, men altså så er man jo fri for at købe 5-10 test for at være sikker hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128