Tegn før positiv test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2010

Tulle22

sarahb skriver:

jeg kastede op 2 dage før test dag, helt vildt. Så jeg var Pænt sikker på den var der..

Puha! Det lyder bestemt ikk rart. Men du så var du hvertfald ikke i tvivl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

mortil4dejligepiger

Hej.

Jeg har haft niv i underlivet alle gangene før jeg testede positiv. Og denne gang havde jeg også lidt ligamentsmerter inden.

Alle gangene har jeg først fået ømme bryster omkring uge 10 - så det kan man ikke være sikker på, selvom mange oplever dét som et af de første tegn

for dig!

Knus T

Anmeld

16. oktober 2010

Tulle22

mortil3dejligepiger skriver:

Hej.

Jeg har haft niv i underlivet alle gangene før jeg testede positiv. Og denne gang havde jeg også lidt ligamentsmerter inden.

Alle gangene har jeg først fået ømme bryster omkring uge 10 - så det kan man ikke være sikker på, selvom mange oplever dét som et af de første tegn

for dig!

Knus T

Tak tak, og tillykke

Nej selvfølgelig.. En graviditet er jo også unik ja er rigtig spændt nu. Manden er ikke hjemme i weekenden så håber at kunne overraske ham

Anmeld

16. oktober 2010

NessaXenia

jeg SÅ  meget hunger efter JORDBÆR.. og nu får jeg det igen..

dumme dumme homoner..

selvom mange for ømme babser i starten er jeg først lige begyndt og få det, jeg er i uge 10...

Anmeld

16. oktober 2010

Tulle22

Nina Sophia skriver:

jeg SÅ  meget hunger efter JORDBÆR.. og nu får jeg det igen..

dumme dumme homoner..

selvom mange for ømme babser i starten er jeg først lige begyndt og få det, jeg er i uge 10...

Men jordbær er da meget godt Bedre end f.eks. chokolade

Men er glad for at høre erfaring omkring ømme bryster, og det alrså ikke er alle der får det med det samme

Anmeld

16. oktober 2010

Laura25

Hej

Jeg havde (og har stadig) ekstremt ømme og spændte bryster. Ellers havde jeg ikke de vilde symptomer før efter jeg tog en test.

Anmeld

17. oktober 2010

Lotus86

Jeg har lige testet positiv i dag, og jeg har siden ægløsning haft en del murren i underlivet, og jeg har skulle tisse helt vildt meget, har også haft ømme brystvorter, men slet ikke ømme bryster...

Jeg krydser fingre for at den er der

Anmeld

17. oktober 2010

KarinaIda

Tulle22 skriver:

God aften piger - og god fredag aften

Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om i havde nogle tegn på graviditet, inden i testede positiv. Og om der er nogen der havde en mavefornemmelse.

Jeg fik brystspændinger, oppustet mave, STOR lyst til frugt og meget træthed, føren jeg testede positiv....

Men jeg havde en mavefornemmelse som fortalte mig, at den var der med 100 % sikkerhed, og ganske rigtigt, den vcar der Er idag 9+1 henne...

Havde nøjagtig de samme symptomer ved min første graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.