Tegn før positiv test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

Tulle22

Malthes mor skriver:

Jeg var meget træt og havde kvalme da jeg ventede den første, men endnu ikke havde opdaget det. Med nummer to vidste jeg ikke noget før jeg en dag blev scannet (var til en forundersøgelse på sygehuset, og skulle egentlig ha fjernet en polyp på  den ene æggestok.)

Det er også sådan jeg selv har det det bliver spændende at teste i weekenden. Og hvis den ikke er der, så skal det nok lykkes på et andet tidspunkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Rødhætte

Jeg begyndte at få rigtig ømme bryster (som 2 store blå mærker i hver side omkring armhulen) og fik en ekstrem trang til salt!

Held og lykke med baby projektet!

Anmeld

15. oktober 2010

Malthes mor

Tulle22 skriver:

Det er også sådan jeg selv har det det bliver spændende at teste i weekenden. Og hvis den ikke er der, så skal det nok lykkes på et andet tidspunkt

alt hvad jeg kan.

Opdatering ønskes

Pøj pøj

Anmeld

15. oktober 2010

Tulle22

Malthes mor skriver:

alt hvad jeg kan.

Opdatering ønskes

Pøj pøj

Tak  ja håber da også, men nu får vi af se

Anmeld

15. oktober 2010

Tulle22

Rødhætte skriver:

Jeg begyndte at få rigtig ømme bryster (som 2 store blå mærker i hver side omkring armhulen) og fik en ekstrem trang til salt!

Held og lykke med baby projektet!

tusind tak

Anmeld

16. oktober 2010

Stine85

Tulle22 skriver:

Så du havde en slags uro i kroppen

Ja det kan man vel godt kalde det... Men det var en rar fornemmelse...

Anmeld

16. oktober 2010

Stine85

mortilfreja skriver:

"Sommerfugle i maven".. sikke en sød måde at beskrive sine symptomer

Ja min læge grinte også og sagde at det havde han aldrig hørt før...

Men ja det er som en slags sommerfugke i maven - eller bobler i maven... Det er nok den bedste måde at forklare det på

Anmeld

16. oktober 2010

regalprime

Jeg opdagede det meget sent forhold til andre. Da jeg havde skiftet p-piller og det udblev tænkte jeg ikk mere over det, før det igen udeblev og jeg så fik VILDT ømme bryster. Havde haft det ca 1 uge inden jeg sku have haft mens, og der gik jeg så til læge efter jeg selv havde taget 3 teste hjemme der var positiv. Men det var kun pga MEGET ømme bryster jeg lade mærke til det

Anmeld

16. oktober 2010

sarahb

jeg kastede op 2 dage før test dag, helt vildt. Så jeg var Pænt sikker på den var der..

Anmeld

16. oktober 2010

Tulle22

Stine85 skriver:

Ja min læge grinte også og sagde at det havde han aldrig hørt før...

Men ja det er som en slags sommerfugke i maven - eller bobler i maven... Det er nok den bedste måde at forklare det på

Det kan jeg godt genkende, har det selv sådan i min mave. Det har stået på i en uges tid nu. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.