Tegn før positiv test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29.831 visninger
37 svar
1 synes godt om
15. oktober 2010

Tulle22

God aften piger - og god fredag aften

Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om i havde nogle tegn på graviditet, inden i testede positiv. Og om der er nogen der havde en mavefornemmelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

mor til 2 skønne piger .

hej .

Jeg fik en træng til vand med isterninger hele tiden ( selvom det lyder underligt ) og så testede jeg og så var den sku positiv .
men ellers ingen rigtig tegn herfra .

Anmeld

15. oktober 2010

Tulle22

kcs skriver:

hej .

Jeg fik en træng til vand med isterninger hele tiden ( selvom det lyder underligt ) og så testede jeg og så var den sku positiv .
men ellers ingen rigtig tegn herfra .

Mange tak for svar.

Anmeld

15. oktober 2010

mortilfreja

Jeg havde niv i undelivet og var mega træt og så havde jeg en frygtelig trang til cocio kakaomælk

Anmeld

15. oktober 2010

tulleeh

jeg er jeg er 2+4 idag.

jeg har bemærket lidt oftere besøg på we'et. faktisk lige nu! hvor jeg måtte ud og tisse endnu engang med halvfyldt blære ..

og jeg fejler intet for blev tjekket i sidste uge.

så måske er det livmoderen der udvider sig af en art.

blæren blir ligeså fuld på kort tid' så symptomerne kan jo nok være der.. (:

Anmeld

15. oktober 2010

Tulle22

mortilfreja skriver:

Jeg havde niv i undelivet og var mega træt og så havde jeg en frygtelig trang til cocio kakaomælk

Er faktisk overrasket over der ikke står ømme bryster. Jeg har fået indtryk af, det var det man kunne forvente sig først. Selvfølgelig er alle graviditeter unike. Men man læser jo så meget  Hvilket man nok burde lade være med.

Anmeld

15. oktober 2010

mortilfreja

Tulle22 skriver:

Er faktisk overrasket over der ikke står ømme bryster. Jeg har fået indtryk af, det var det man kunne forvente sig først. Selvfølgelig er alle graviditeter unike. Men man læser jo så meget  Hvilket man nok burde lade være med.

Ej hvordan kunne jeg glemme det

Jo for satan jeg havde ømme babser

Anmeld

15. oktober 2010

Tulle22

mortilfreja skriver:

Ej hvordan kunne jeg glemme det

Jo for satan jeg havde ømme babser

hehe det kan jo ske.

Anmeld

15. oktober 2010

Stine85

Tulle22 skriver:

God aften piger - og god fredag aften

Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om i havde nogle tegn på graviditet, inden i testede positiv. Og om der er nogen der havde en mavefornemmelse.

Jeg havde konstant "sommerfugle i maven"... og det havde jeg ca 14 dage før jeg kunne teste  Og det har jeg haft de 3 gange jeg har været gravid.

Anmeld

15. oktober 2010

Tulle22

Stine85 skriver:

Jeg havde konstant "sommerfugle i maven"... og det havde jeg ca 14 dage før jeg kunne teste  Og det har jeg haft de 3 gange jeg har været gravid.

Så du havde en slags uro i kroppen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.