Tegn før positiv test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

mortilfreja

Stine85 skriver:

Jeg havde konstant "sommerfugle i maven"... og det havde jeg ca 14 dage før jeg kunne teste  Og det har jeg haft de 3 gange jeg har været gravid.

"Sommerfugle i maven".. sikke en sød måde at beskrive sine symptomer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

mortilfreja

Tulle22 skriver:

hehe det kan jo ske.

Har du symptomer på graviditet da??

Anmeld

15. oktober 2010

Mamalou

Jeg havde ømme babser, derfor tog jeg testen...

Siden har jeg døjet med kvalme, som dog er næsten væk her i uge 10... Dejligt! 

God weekend!

Anmeld

15. oktober 2010

Tulle22

mortilfreja skriver:

Har du symptomer på graviditet da??

Jamen det er det jeg måske tror jeg har, men ikke tør at tro på. er 3+6 i dag, hvis jeg er gravid. Jeg har siden sidste weekend været meget oppustet, jeg har været meget træt og så har hovedpine. Derudover har jeg lidt mens-agtig murren. Men jeg har en form for uro i min krop, kan ikk forklare det. Det er som om jeg ved jeg er gravid, men ikke tør at tro på det. Har ikke testet endnu, fordi jeg er helt rolig i sindet, og har ikke rigtig behov for at teste. Det lyder måske mærkeligt

Anmeld

15. oktober 2010

Mbk

Hej

Jeg er helt overbevist om, at jeg er gravid. Jeg kan teste her d. 23...

Jeg har haft niv i underlivet, lidt ømme bryster( først begyndt idag), tisser hele tiden, og så kan jeg bare mærke det!!!

Så det bliver spændende!!!

Anmeld

15. oktober 2010

Tulle22

Tulle22 skriver:

Jamen det er det jeg måske tror jeg har, men ikke tør at tro på. er 3+6 i dag, hvis jeg er gravid. Jeg har siden sidste weekend været meget oppustet, jeg har været meget træt og så har hovedpine. Derudover har jeg lidt mens-agtig murren. Men jeg har en form for uro i min krop, kan ikk forklare det. Det er som om jeg ved jeg er gravid, men ikke tør at tro på det. Har ikke testet endnu, fordi jeg er helt rolig i sindet, og har ikke rigtig behov for at teste. Det lyder måske mærkeligt

Jeg glemte lige at skrive jeg har haft kvamle den sidste uge, som er kommet og gået. Og de sidste 2-3 dage har nogle bestemte lugte fået mig til at få kvalme.

Anmeld

15. oktober 2010

Tulle22

Mbk skriver:

Hej

Jeg er helt overbevist om, at jeg er gravid. Jeg kan teste her d. 23...

Jeg har haft niv i underlivet, lidt ømme bryster( først begyndt idag), tisser hele tiden, og så kan jeg bare mærke det!!!

Så det bliver spændende!!!

Det bliver spændende

Anmeld

15. oktober 2010

mortilfreja

Tulle22 skriver:

Jeg glemte lige at skrive jeg har haft kvamle den sidste uge, som er kommet og gået. Og de sidste 2-3 dage har nogle bestemte lugte fået mig til at få kvalme.

Det lyder som graviditet men husk at man oz kan ønske det så meget at man selv fremprovokerer symptomer som til forveksling ligner graviditetssymptomer.. men krydser da fingrer for at den er der

Du tester vel i morgen??

Anmeld

15. oktober 2010

Tulle22

mortilfreja skriver:

Det lyder som graviditet men husk at man oz kan ønske det så meget at man selv fremprovokerer symptomer som til forveksling ligner graviditetssymptomer.. men krydser da fingrer for at den er der

Du tester vel i morgen??

Ja det er rigtigt.. men det der er i det, er at jeg faktisk ikk tænker særlig meget på graviditet. Jeg har indstillet mig på det sker når det sker, og er helt rolig omkring det. Så er ikke så besat af det, som jeg var det første stykke tid vi prøvede.

Anmeld

15. oktober 2010

Malthes mor

Jeg var meget træt og havde kvalme da jeg ventede den første, men endnu ikke havde opdaget det. Med nummer to vidste jeg ikke noget før jeg en dag blev scannet (var til en forundersøgelse på sygehuset, og skulle egentlig ha fjernet en polyp på  den ene æggestok.)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.