Jeg er gravid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

LIZO

et kæmpe tillykke her fra.. hvor er det bare fedt for jer at det lykkes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

ooo

Anna, for filan, nu sidder jeg her på hotelværelset og kamptuder.

Hvor er det bare den mest smukke nyhed der kunne komme, jeg er virkelig glad på jeres vegne. Det er så stort, kan ikke vente til Niller er færdig med sit bad, så jeg kan fortælle ham den fantastiske nyhed. Han har nemlig også fulgt lidt med på sidelinien

Jeg vil gå ud og fejre den gode nyhed med brunch, og skåle med Niller i appelsinjuice for jer.

Og så er det jo en fantastisk tid at have fødselsdag, jeg har dagen før, d. 23.6, så vi har altid sankte Hans bål på min fødselsdag. Det er så smukt.

Mange gange tillykke igen, nyd det, og nyd hinanden.

Anmeld

15. oktober 2010

S-anne

Kæmpe stort tillykke herfra.

Det er bare så dejligt for jer

Anmeld

15. oktober 2010

Barbamama

Wohooooo POMPONBABY nr 3!!!!! De virker igen!!!! TILLYKKE søde hvor er det fantastisk!!!!! Knuuus til dig!!!

Anmeld

16. oktober 2010

Vingummien

kitty skriver:

Ja, fandme så!!

Det er helt vildt, og vi har stadig ikke forstået det! Vi gr bare og griner herhjemme, og jeg kigger igen og igen på testen og tænker: Jo, den ér god nok!! Der ér to streger!!

Det er vores 5årsdag idag, og hvilken dag det er!!

Vi venter stadig på svaret på blodprøven fra klinikken, men jeg vil æde min gamle hat på, at den også siger positiv!! Det er FANTASTISK!!

Tak fordi I har håbet og troet, når jeg ikke selv kunne... Her er resultatet!! Og det er simpelthen ikke gået op for os endnu...

24. juni 2011..... Efter egne beregninger... Et sommerbarn!!

Iiiiiiih!!

Ihhhhh tillykke hvor perfekt er det lige

Anmeld

16. oktober 2010

lion

kitty skriver:

Ja, fandme så!!

Det er helt vildt, og vi har stadig ikke forstået det! Vi gr bare og griner herhjemme, og jeg kigger igen og igen på testen og tænker: Jo, den ér god nok!! Der ér to streger!!

Vi venter stadig på svaret på blodprøven fra klinikken, men jeg vil æde min gamle hat på, at den også siger positiv!! Det er FANTASTISK!!

Tak fordi I har håbet og troet, når jeg ikke selv kunne... Her er resultatet!! Og det er simpelthen ikke gået op for os endnu...

Iiiiiiih!!

Hvor er det bare super fedt.

Mange gange tillykke, glæder mig til at hører om alle de oplevelser ved at være gravid

Anmeld

17. oktober 2010

Kruse90

jubii smukke. Jeg hopper jo rundt og dansker nu
fik helt kuldegysninger da jeg læste at kattekyllingen er på vej.
Hvor er det fantastisk.

Strt tillykke til jer begge to

Anmeld

17. oktober 2010

helora

kitty skriver:

Ja, fandme så!!

Iiiiiiih!!

I KNEW IT!!! Et kæææmpe stort tillykke. Hvor er det dejligt for jer oven på den lange kamp. Fortsæt nu der gode rugearbejde de næste 8-9 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.