Jeg er gravid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.061 visninger
37 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

otlitrom

Ja, fandme så!!

Det er helt vildt, og vi har stadig ikke forstået det! Vi gr bare og griner herhjemme, og jeg kigger igen og igen på testen og tænker: Jo, den ér god nok!! Der ér to streger!!

Det er vores 5årsdag idag, og hvilken dag det er!!

Vi venter stadig på svaret på blodprøven fra klinikken, men jeg vil æde min gamle hat på, at den også siger positiv!! Det er FANTASTISK!!

Tak fordi I har håbet og troet, når jeg ikke selv kunne... Her er resultatet!! Og det er simpelthen ikke gået op for os endnu...

24. juni 2011..... Efter egne beregninger... Et sommerbarn!!

Iiiiiiih!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Meliora

kitty skriver:

Ja, fandme så!!

Det er helt vildt, og vi har stadig ikke forstået det! Vi gr bare og griner herhjemme, og jeg kigger igen og igen på testen og tænker: Jo, den ér god nok!! Der ér to streger!!

Det er vores 5årsdag idag, og hvilken dag det er!!

Vi venter stadig på svaret på blodprøven fra klinikken, men jeg vil æde min gamle hat på, at den også siger positiv!! Det er FANTASTISK!!

Tak fordi I har håbet og troet, når jeg ikke selv kunne... Her er resultatet!! Og det er simpelthen ikke gået op for os endnu...

24. juni 2011..... Efter egne beregninger... Et sommerbarn!!

Iiiiiiih!!

TILLYKKE!!!

Ih, hvor dejligt for jer

Anmeld

15. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

HUUUURRAAAAAAAAAAAA DET ER FANTASTISK!!!!!! YES YES YES!!! KILLING PÅ VEJ!!! UHHHH UHUHUHUH

Anmeld

15. oktober 2010

Ida.

Det er simpelthen gåsehudsfremkaldende det der!! Det er bare SÅ vildt Anna, kan slet ikke forstå det...og så kan jeg kun forestille mig, hvordan I har det

Tusind millioner gange tillykke - det er den mest fantastiske nyhed i meget meget lang tid!! Glæder mig virkelig meget til at følge dig og jer!!

Anmeld

15. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

TILLYYYYYYYYYYYYYYYKKE!!!!!

Anmeld

15. oktober 2010

Low

TILLYKKE 

Anmeld

15. oktober 2010

Karo

KÆMPE stort tillykke herfra

Hvor er det bare dejligt. Helt klart dagens bedste nyhed

Anmeld

15. oktober 2010

Sofia

To tråde = to gange svar... da jeg ikke lige kan lade være med at svare igen, TILLYKKE med de to streger!! Kan overhovedet ikke forestille mig hvor overlykkelig du er lige nu! HURRA!

Anmeld

15. oktober 2010

MORJESPERSEN

TILLYKKE!!!!!!

BÅDE MED MAVEN

MEN OGSÅ JERES 5ÅRS DAG

Anmeld

15. oktober 2010

Sabina & Simone

WUUUUHHHHHUUUUUUU.... SÅDAN....!!!

Hopper rundt lige nu... Det er da alt for fedt... Og gud hvor er jeg misundelig...

STORT TILLYKKE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.