Jeg er gravid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

otlitrom

Sofia skriver:

To tråde = to gange svar... da jeg ikke lige kan lade være med at svare igen, TILLYKKE med de to streger!! Kan overhovedet ikke forestille mig hvor overlykkelig du er lige nu! HURRA!

Ja, der er flere tråde igang. Og det gør kun forvirringen endnu mere total

Vi er OVERLYKKELIGE... og stadig sådan lidt: Ej, det kan ikke passe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Dictes mor

Trallala og hurra hurra hurra, vi kan bare det der med IVF her i NS   First try, sådan du

Anmeld

15. oktober 2010

otlitrom

Dictes mor skriver:

Trallala og hurra hurra hurra, vi kan bare det der med IVF her i NS   First try, sådan du

Ja, vi er gode til "shake'n'bake" herinde!! Det er SÅ FANTASTISK!! Når man nu skal kæmpe, så er det lykkeligt kun at skulle igennem 1 omgang.....

Jeg tror vi skal ud og gå en tur i det gode vejr, og nyde hinanden og miraklet!!

Anmeld

15. oktober 2010

msax

det er så stort Anna... jeg tænkte på dig rigtig mange gange igår, men holdt mig i skindet og skrev ikke til dig (for tænker det ville have været lidt for irreterende med en masse - kom nu med svar beskeder...)

Jeg er så glad på jeres vegne. Det er så stort...

Jeg ønsker dig en dejlig graviditet uden komplikationer også glæder jeg mig vildt til at møde det lille vidunder der nu skal bo lidt i din mave inden den kommer ud til os i den virkelige verden.

Anmeld

15. oktober 2010

Skouboe

Arj, helt ærligt !

Nu fik du mig til at tude her midt om formiddagen.

Kæmpe tillykke med det begge to 

Anmeld

15. oktober 2010

Klumpe-dumpe

INTET MINDRE END FANTASTISK!!!!

T I L L Y K K E!!!!

Anmeld

15. oktober 2010

Jules

Hvor er det bare fantastisk.... !!!! stort tillykke med de dejlige nyheder!!!!!!!!!

Anmeld

15. oktober 2010

otlitrom

TAK allesusammen!!

Har lige snakket med klinikken, og deres test var også "fint høj positiv" som hun sagde!! Så ja, nu er det sådan helt rigtigt, at jeg er officielt gravid! Herinde! Ikke på FB... det venter liiiige 8 uger endnu

Anmeld

15. oktober 2010

Ida.

kitty skriver:

TAK allesusammen!!

Har lige snakket med klinikken, og deres test var også "fint høj positiv" som hun sagde!! Så ja, nu er det sådan helt rigtigt, at jeg er officielt gravid! Herinde! Ikke på FB... det venter liiiige 8 uger endnu

Det er jo ganske fantastisk! Glæder mig til at se, hvordan et mix af en huskat og en bjørn kommer til at tage sig ud er sikker på, at det bliver smukkere end man umiddelbart skulle tro

Anmeld

15. oktober 2010

oo

jeg hyler lige lidt igen - det var den mest fantastiske sms at få i morgenmørket imorges! jeg lå vågen fra klokken 5 og bare veeeeeentede  klokken ni stod Søren op og fik at vide "KITTY ER GRAVID!" og der kom et helt "WOOHOOO!" fra ham

det er så fantastisk, og så til sankte hans - det er efter min ydmyge mening en af de absolut skønneste og smukkeste dage på året (sankte hans og Lucia dag er mine topfavoritter)

Jeg glæder mig til at følge din graviditet og jeg glæder mig helt vildt til at se den der lille blop der ligger derinde når det er blevet til en fuldfed bjørnemis. Eller måske skal man håbe på en missebjørn, så den mest får Mors temperament

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.