Jeg er gravid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

TbCp

Ajjj for hulan da!!! Jeg sidder her og vræler!!!

Hvor er det GOOOODT!!!!!

TILLYKKE!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Karo

kitty skriver:

TAK allesusammen!!

Har lige snakket med klinikken, og deres test var også "fint høj positiv" som hun sagde!! Så ja, nu er det sådan helt rigtigt, at jeg er officielt gravid! Herinde! Ikke på FB... det venter liiiige 8 uger endnu

Ja, der var da ingen tvivl med så flot en test

Anmeld

15. oktober 2010

Trolde_mor

Ihhh Kitty.. og så på jeres 5 års dag. Så kan dagen da bare ikke blive bedre! og sikke en gave at få

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!

Glæder mig meget til at følge din graviditet søde KÆMPE TILLYKKE MED DAGEN OG MED TO STREGER 

Anmeld

15. oktober 2010

JustAnotherName

Ja, fandme så!!

Det er helt vildt, og vi har stadig ikke forstået det! Vi gr bare og griner herhjemme, og jeg kigger igen og igen på testen og tænker: Jo, den ér god nok!! Der ér to streger!!

Det er vores 5årsdag idag, og hvilken dag det er!!

Vi venter stadig på svaret på blodprøven fra klinikken, men jeg vil æde min gamle hat på, at den også siger positiv!! Det er FANTASTISK!!

Tak fordi I har håbet og troet, når jeg ikke selv kunne... Her er resultatet!! Og det er simpelthen ikke gået op for os endnu...

24. juni 2011..... Efter egne beregninger... Et sommerbarn!!

Iiiiiiih!!

Jeg har lige læst Thjuls indlæg om ponponerne. Det var dér femøren faldt for mig. Så nu når jeg så læser det her i dit eget indlæg, så er jeg snart så rørstrømsk at jeg ikke kan ramme tasterne ordentligt.

Hvor er det fantastisk.
Og hvor er mit humør bare i top, fordi jeg er så glad på Jeres vegne.

VI VIDSTE DET VILLE SKE!! Juhuuuu, hvor er det bare fantastisk.
Så skal du bare ruge videre ....sådan cirka frem til den 24 juni 2011.

KÆMPE STORT TILLYKKE SØDE ANNA, MED DEN LILLE "KILLING"  

Anmeld

15. oktober 2010

Bondepigen

Endnu engang tillykke med de fantastiske to streger!!!! Bliver så spændende at følge din graviditet og bebs til den tid!!!

Anmeld

15. oktober 2010

sarahb

Søde dejlige Hvor er det så fedt ... Nej hvor er det vildt og overdrevet dejligt... Jeg er sååååå Mega glad på jeres vegne...
Stort TILLYKKE til jer søde...

Anmeld

15. oktober 2010

otlitrom

Vi er så glade for alle hilsnerne!! Det rører mig dybt, og jeg får en stor klump i halsen! Det er stadig ikke gået op for os, men det kommer jo nok lige så stille hen ad vejen!

Vi kan ikke tie stille, så min far og hans kæreste får det nok at vide i aften, og svigerfamilien på søndag, hvor det er svigermors fødselsdag.... Og SÅ skal det vist holdes hemmeligt for resten... Hvis der er flere der gider vide det

9/11 skal jeg scannes første gang.. Det virker som om der er evigheder til, men sådan bliver det nok hele vejen gennem graviditeten..

Den stolte kommende far har købt lillemor ny vinterfrakke, og han gjorde det meget tydeligt for ekspedienten, at der skulle være god plads til maven!

Anmeld

15. oktober 2010

Vinker

kitty skriver:

Ja, fandme så!!

Det er helt vildt, og vi har stadig ikke forstået det! Vi gr bare og griner herhjemme, og jeg kigger igen og igen på testen og tænker: Jo, den ér god nok!! Der ér to streger!!

Det er vores 5årsdag idag, og hvilken dag det er!!

Vi venter stadig på svaret på blodprøven fra klinikken, men jeg vil æde min gamle hat på, at den også siger positiv!! Det er FANTASTISK!!

Tak fordi I har håbet og troet, når jeg ikke selv kunne... Her er resultatet!! Og det er simpelthen ikke gået op for os endnu...

24. juni 2011..... Efter egne beregninger... Et sommerbarn!!

Iiiiiiih!!

Der render helt tårer ned af mine kinder, ååååh hvor er det bare FANATSTISK for jer søde. Det er da helt vildt. Er MEGA GLAD på jeres vejne - ENDELIG ENDELIG ENDELIG.

KÆMPE TILLYKKE - Det er så STORT!!!!!!!!!

Ønsker jer inderligt at det hele vil gå som det skal! Ser frem til at følge dig (fortsat) de næste mange måneder.

Iiih kan slet ikke få hænderne ned igen :)

Anmeld

15. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ikke mindre end fantastisk. Et lille håb er genfundet hos mig.

Anmeld

15. oktober 2010

anna-jonas

Jubbiiieeee....... ...........vores egen huskat skal have en killing. Det er da de bedste nyheder, jeg har fået længe, og jeg glæder mig helt utroligt på jeres vegne.

Stort tillykke Anna....... ....."dreams do come true".

Knus fra Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.