Hvem ligner jeres barn far eller mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

wamse

Min søn Kasper er en rigtig god blanding af hans far og jeg. Michael ligner uden tvivl mig :-) Lærke ligner mest hendes far i udseende, men mig af sind og heldigvis for det da ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

cecilie1984

jeg har altid fået at vide hun ligner mig

de to første billeder er emilie

og de to andre er mig som lille.

Hvis nogen undre sig over dåbskjolen ligner så er det rigtigt emilie er døbt i min gamle dåbskjole

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. oktober 2010

Miamaja

Lidt sjovt og meget skont, men jeg horer ofte fremmede sige at min son har mine ojne   vi begge to har store runde ojne og lange ojenvipper, men vi er ikke besleagtede rent genetisk.

Synes det er fantastisk dejligt & sjovt naar fremmede synes vi deler et eller andet af udseende

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. oktober 2010

Mira0911

Julie ligner mig utrolig meget... Når jeg kigger på Julie, ser jeg mig selv som lille... 

Anmeld

14. oktober 2010

Pena

Perl skriver:

Ja hvad syntes i? for de fleste siger altid hun ligner sin far!! men nu har hun jo også hans farve og smilehuller... min svigermor sagde altid hun lignede mig mest, og enkelte som har kendt mig altid har også sagt mig. Men ellers for det meste er det "neeeeeej hun ligner vel nok sin far" eller "ja hun har nok rigtigt fået sin fars kindben" (ehm.. ok jeg er den som har mest kindben herhjemme)

Synes helt klart hun ligner dig mest. Altså lige bortset fra hudfarvenfarven selvfølgelig. Der ligger hun tæt på faren.

Anmeld

14. oktober 2010

Lillefe

Søddepødde skriver:

Synes helt klart hun ligner dig mest. Altså lige bortset fra hudfarvenfarven selvfølgelig. Der ligger hun tæt på faren.

hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.