Hvem ligner jeres barn far eller mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Dinna88

Perl skriver:

Ja hvad syntes i? for de fleste siger altid hun ligner sin far!! men nu har hun jo også hans farve og smilehuller... min svigermor sagde altid hun lignede mig mest, og enkelte som har kendt mig altid har også sagt mig. Men ellers for det meste er det "neeeeeej hun ligner vel nok sin far" eller "ja hun har nok rigtigt fået sin fars kindben" (ehm.. ok jeg er den som har mest kindben herhjemme)

Hun har da helt sikkert ikke sin fars øjne på billedet? Så må det være dine øjne! Det var det jeg bed mærke i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Mathilde

Celina ligner mest sin far...

Hun er helt lys og vi er begge mørke, så på det punkt ligner hun min mor og min lillebror, som også er helt lyse

Anmeld

14. oktober 2010

L-Mortil3

Vi får super tit spørgsmålet, hvem ligner han??

Og ja, de ved vi faktisk ikke Han må være en MEGET velsammensat dreng der har lige dele far og mor udseende

Anmeld

14. oktober 2010

DK

De fleste synes at Kirstine er en lille "mini me", altså en tro kopi af mig.

Meeen, dem der kender hendes far Anders, de kan sagtens se at hun også ligner ham. Hun har sådan lidt skæve/skrå øjne og det er lige efter Anders.

Jeg kan da lige komme med en lille guldkommentar hun kom med den anden dag: Jeg siger "du er så smuk Kirstine", så svarer hun "det ved jeg da godt mor, for jeg ligner nemlig dig".

Århhh... jamen hvad skal man gøre ud over at smelte bort og forkæle med yndlings aftensmad den dag?

Anmeld

14. oktober 2010

Diana...

mariaogmarcus skriver:

Marcus ligner mig som snydt ud af næsen, bortset fra han er lidt lysere

han har det samme tempr, de samme småvaner, det samme mimik, ja faktisk bare aaaalt ( ja ja han er jo stadig en dreng så næsten alt)

Milas ligner mig til dels men kan se meget mere af hans far på mimik, smil, men endnu er han så lille så jeg er ikke helt sikker...

men havde med marcus engang jeg studeret ham set ham gøre noget jeg bare syntes virkede bekendt og da jeg kiggede i spejlet var det såmænd MIG det havde jeg ikke ved Milas

Hold da op en smuk dreng du har. 

Anmeld

14. oktober 2010

Diana...

Her lignet Lucas mest sin far det første år men nu er han en god blandning af os begge 

Anmeld

14. oktober 2010

Lillefe

Dinna88 skriver:

Hun har da helt sikkert ikke sin fars øjne på billedet? Så må det være dine øjne! Det var det jeg bed mærke i

hehe ok

Anmeld

14. oktober 2010

3xM

Diana... skriver:

Hold da op en smuk dreng du har. 

tusinde tak

Anmeld

14. oktober 2010

mor-til-vanessa

Perl skriver:

hehe ja..og nu er det  8 dage til termin...

sender en masse ve støv :-)

Anmeld

14. oktober 2010

Lillefe

mor-til-vanessa skriver:

sender en masse ve støv :-)

tak tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.