Hvem ligner jeres barn far eller mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Jibbe

Frej ligner os begge. Han har mine æblekinder og næse, ellers ligner han Lars. Hans mund, øjne, ansigtsudtryk, farve og længde :-) sidder med min Tlf så har ingen billeder lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Vidunderligeunger

far... uden tvivl. Hun har ikke så mange af han stræk, hvis man ser billeder fra de er samme alder, der har hun flest af mine, men nu, der er det i hvert fald Jesper hun ligner..

Anmeld

14. oktober 2010

Lillefe

Ja hvad syntes i? for de fleste siger altid hun ligner sin far!! men nu har hun jo også hans farve og smilehuller... min svigermor sagde altid hun lignede mig mest, og enkelte som har kendt mig altid har også sagt mig. Men ellers for det meste er det "neeeeeej hun ligner vel nok sin far" eller "ja hun har nok rigtigt fået sin fars kindben" (ehm.. ok jeg er den som har mest kindben herhjemme)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. oktober 2010

SiLiMiMa

linselouise skriver:

Lauritz ligner mig da jeg var lille.

Det første billede er af mig da jeg var lille, og det andet er Lauritz

man sku tro, det var samme barn!!! sjovt!

Anmeld

14. oktober 2010

SiLiMiMa

Perl skriver:

Ja hvad syntes i? for de fleste siger altid hun ligner sin far!! men nu har hun jo også hans farve og smilehuller... min svigermor sagde altid hun lignede mig mest, og enkelte som har kendt mig altid har også sagt mig. Men ellers for det meste er det "neeeeeej hun ligner vel nok sin far" eller "ja hun har nok rigtigt fået sin fars kindben" (ehm.. ok jeg er den som har mest kindben herhjemme)

jeg vil sige, en rigtig dejlig blanding af begge

heise

Anmeld

14. oktober 2010

Lillefe

jeg vil sige, en rigtig dejlig blanding af begge

heise

hehe ja du har nok ret.. lidt af det ene fra mig og lidt af det andet fra sin far..  syntes det er svært at se hvem hun ligner mest..bliver spændende at se lillemanden..

Anmeld

14. oktober 2010

quar20

Det er klart farmand...!!

Han kan ihvertfald ikke lyve sig fra ham ...!!

Her er lige to billede.. Farmand og Tino og næste af Tino og jeg..!! Ja Ja et morgengrimt billede - men syntes nu der er noget hygge over vi sidder i sengen og hygger - OG at han har gylpet ud over mig kort tid forinden

Anmeld

14. oktober 2010

SiLiMiMa

hehe ja du har nok ret.. lidt af det ene fra mig og lidt af det andet fra sin far..  syntes det er svært at se hvem hun ligner mest..bliver spændende at se lillemanden..

jeg synes også det skifter alt efter deres alder.... som baby ligner de den ene mest og som større pige (eller dreng) den anden..... vores 4 er også en god blanding - alle har mine brune øjne - 3 af dem blandet med grøn (farens er meget blå).... sønnen har farens mund og den ene datter har farmors lillebitte næse

det er også meget forskelligt, hvad andre folk mener

heise

Anmeld

14. oktober 2010

NatasjaL

Victoria ligner hendes far :-)

Sebastian ligner mig :-)

Anmeld

14. oktober 2010

Lillefe

jeg synes også det skifter alt efter deres alder.... som baby ligner de den ene mest og som større pige (eller dreng) den anden..... vores 4 er også en god blanding - alle har mine brune øjne - 3 af dem blandet med grøn (farens er meget blå).... sønnen har farens mund og den ene datter har farmors lillebitte næse

det er også meget forskelligt, hvad andre folk mener

heise

Ja vi har indtil videre kun en af samligne med dog har min kæreste Nicklas fra tidligere.. og han ligner simpelthen sin far det er helt vildt.. bare en lys udgave af ham.. han har alle sin fars ansigt træk.. og krops bygningen er også den samme, ja selv håret! Har set hans mor få gange... og han ligner hende slet ikke. kun farven sjov nok..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.