Hvem ligner jeres barn far eller mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

SiLiMiMa

NatasjaL skriver:

Victoria ligner hendes far :-)

Sebastian ligner mig :-)

hvor er i bare søde

heise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

NatasjaL

Heise skriver:

hvor er i bare søde

heise

Tusind tak :-)

Anmeld

14. oktober 2010

Gyllibik

Perl skriver:

Ja hvad syntes i? for de fleste siger altid hun ligner sin far!! men nu har hun jo også hans farve og smilehuller... min svigermor sagde altid hun lignede mig mest, og enkelte som har kendt mig altid har også sagt mig. Men ellers for det meste er det "neeeeeej hun ligner vel nok sin far" eller "ja hun har nok rigtigt fået sin fars kindben" (ehm.. ok jeg er den som har mest kindben herhjemme)

Ingen tvivl om, at hun ligner dig. Hun har din mund, næse og øjne bare lidt mørkere. Hvor er hun sød

Anmeld

14. oktober 2010

Lillefe

Gyllibik skriver:

Ingen tvivl om, at hun ligner dig. Hun har din mund, næse og øjne bare lidt mørkere. Hvor er hun sød

tusind tak Ja det er sjov for folk siger hun har sin fars næse..  den er bare dobbelt så stor som hendes

Anmeld

14. oktober 2010

mor-til-vanessa

Perl skriver:

Ja hvad syntes i? for de fleste siger altid hun ligner sin far!! men nu har hun jo også hans farve og smilehuller... min svigermor sagde altid hun lignede mig mest, og enkelte som har kendt mig altid har også sagt mig. Men ellers for det meste er det "neeeeeej hun ligner vel nok sin far" eller "ja hun har nok rigtigt fået sin fars kindben" (ehm.. ok jeg er den som har mest kindben herhjemme)

hun har helt klart din ansigts form og samme øjne som dig. men så har hun det mørke fra sin far jo. synes næsen er en blanding fra jer begge.

Anmeld

14. oktober 2010

Lillefe

mor-til-vanessa skriver:

hun har helt klart din ansigts form og samme øjne som dig. men så har hun det mørke fra sin far jo. synes næsen er en blanding fra jer begge.

hehe ja det er sjov hvordan det arter sig.. nu må ham den lille godt komme ud!

Anmeld

14. oktober 2010

Pige2009

Laura ligner klart sin far men hun har mine basunkinder Har desværre ikke noget nyere billede af Johnny og Laura sammen...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. oktober 2010

Karo

Marcus ligner sin far og Ida ligner mig
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. oktober 2010

mor-til-vanessa

Perl skriver:

hehe ja det er sjov hvordan det arter sig.. nu må ham den lille godt komme ud!

ja det kan jeg godt forstå. 9 mdr er også lang tid at vente

Anmeld

14. oktober 2010

Lillefe

mor-til-vanessa skriver:

ja det kan jeg godt forstå. 9 mdr er også lang tid at vente

hehe ja..og nu er det  8 dage til termin...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.