Update på det med Mødregruppe?!...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

<3

Tja... Som du selv siger. Alle SKAL jo ikke kunne lide dig Så hop op og fald ned på det, selvom det kan være svært og så ellers bare nyd at du har din gode veninde, venneparet der kommer fredag/lørdag og alle os andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tulle28 skriver:

Aj hvor ærgeligt:-(

Er de førstegangsmødre? Ved ikke om det kan have noget med det at gøre, men det er vi alle i min mødregruppe og vi kan godt hmm... have en tendens til at sidde og brokke lidt over den manglende nattesøvn, ungen skriger og er umulig osv. - men ikke sådan at det bliver dødnegativt hver gang vi er sammen.

Men altså, når man er tvunget til at være sammen med nogen, kan det jo godt blive lidt kunstigt. Det er helt sikkert ikke dig der er noget galt med! Jeg synes det lyder som et hyggeligt og superlækkert arrangement du har stablet på benene (og altså, kan du ikke lige sende et par boller denne vej?;-)) og at de så ikke sætter pris på det (og iøvrigt lyder DØD uopdragne, sådan ikke at melde tilbage om man kommer og så oven i købet kommer 50 minutter for sent!) er bare too bad for dem.

Stort knus Tulle

Alle sammen andengangs mødre...  Mmm...

Anmeld

14. oktober 2010

Moderator

KittyGirl skriver:

Hvor lyder det bare til at have været rigtig ØV!

Du må holde et baby.dk møde, så skal vi nok slubre i os og så skal du nok få lov at holde bebser

Aj.... Jeg synes godt nok ikke at de kan være det bekendt, og specielt ikke når du har gjort så meget ud af det....

og det der med, at skulle høre på andre som har det ihh og åhhh.. kender jeg godt... man giver feedback.. og når så man selv fortæller, siger de ja.. og snakker om sig selv igen.....

Kæmpe knus til dig for at være den du er!

Ja - det ville sku også være meget hyggeligere Jer 'kender' man jo allerede i forvejen og jeg ville sku ikke hænge ud herinde, hvsi jeg ikke syntes at det var skønne tøser - Der var herinde

Men jeg vil rigtig gerne til at se nogen af jer irl

Anmeld

14. oktober 2010

Moderator

piadas skriver:

Æj, altså, hvor synes jeg, de er tarvelige...

Jeg synes, at når man takker ja til at være med en mødregruppe, forpligter det altså. Selvfølgelig ikke på den måde, at man absolut skal stille an med hjemmebag og et totalt rengjort hjem, når det er ens tur til at holde det. Men mere på den måde, at man respekterer tidspunktet - og så kan man sgu også godt møde med lidt engagement - ellers er man vel ikke interesseret i at være med?!

Så er det sgu da bedre, at takke nej fra starten eller melde ud, at det er ikke noget for mig alligevel, så de andre (læs: dig) har en chance for at komme med i en anden gruppe, hvor man måske kan få en bedre oplevelse...

Jeg synes bare, man skal respektere, at den man skal hen til, sikkert har gjort lidt rent, ryddet op og måske bagt lidt. Det er i hvert fald de færreste, der ikke gør bare lidt, når mødregruppen skal komme (selvfølgelig ikke dermed sagt at det SKAL man). Og så kan man altså ikke være bekendt ikke at møde op uden i det mindste at have en gyldig grund til at melde afbud. Det kan jeg SLET ikke have!

Jeg kan huske, at da jeg skulle i mødregruppe første gang, at jeg tænkte: Dem får jeg aldrig noget til fælles med! Men vi fandt hinanden efter et par gange - vi var 6 til at starte med, men det blev hurtigt til 4, og vi ses stadig mindst hver anden måned på trods af, at vi alle skal køre en times tid nu, for at komme hjem til hinanden, fordi vi alle er flyttet sidenhen....og vores børn bliver 10 år til maj! Så det kan altså godt ende lykkeligt.

Meeen det tyder det ikke på, at det gør i dit tilfælde, så jeg ville nok også bare sige farvel og tak næste gang. Er der forresten ikke en legestue eller et eller andet i nærheden af hvor du bor? Det har jeg haft meget glæde, men da boede vi også i Aalborg, og der var mange legestuer rundt omkring i byen...

Jeg aner ikke om der er en legestue faktisk... mmm... Men altså, jeg bliver introduceret til en mg af min sp snart tror jeg... Så må jeg se, om det er nogen cool nogen. Odsinge er sikkert bedre end folk fra 'storbyen' hehe... (altså Holbæk)...

Anmeld

14. oktober 2010

Moderator

Rose <3 skriver:

Oh nooo, hvor var jeg blevet stjerne tosset, hvis det var mig....

Altså jeg kunne forstille mig, hvis vi havde været i Mg sammen, så havde jeg hængt ud ved dig hele dagen, sådan du til sidst skulle give mig sparket UD... Simpelthen fordi du er så über cooool og lige til, så kan kun forstille mig, at du er den der typer, der får alle til at slappe af, og være SIG SELV... Uden alt det der dikkedar.

Det er også sådan jeg har forestillet mig at det skulle være, hvor man bare hænger ud og hygger og slænger på sofaen med bebserne, hvsi de er vågne, eller smutter en tur i babybio eller noget en dag

Og tak for komplimentet...

Anmeld

14. oktober 2010

Moderator

Sofia skriver:

Nu har jeg ikke læst hele tråden, så mit indlæg bliver muligvis en gentagelse. Men hvor er det dog bare en ekstrem dårlig opførelse at lægge for dagen! Hvis man kommer så meget for sent, bør man i det mindste lige ringe og give besked om det. Og at man så sidder og er muggen, og hverken vil have det ene eller det andet, jeg synes det er så uforskammet. "Nej tak, jeg drikker kun det vand jeg selv har medbragt på flaske", helt ærligt altså. Jeg ved, at hvis det var mig der var værtinden, havde jeg fået et stik i maven, og tænkt over hvorfor de var så afvisende og uforskammede, og undret mig over om det var noget jeg havde gjort galt. Og hvor er det uretfærdigt man skal få de følelser, når man bare har gjort alt for at det skulle blive hyggeligt. Jeg synes det lyder virkelig hyggeligt med hjemmebag og most! Du har virkelig gjort noget ud af det! Jeg synes du skal vende det hele til at det er dem der gal på den, og opfører sig som nogle pattebørn rent ud sagt!

Du er sej! Glem alt om dem!

Det tænkte jeg også... Jeg har da et fint vandværk med rent vand og endda en eva trio vandkarrafel. Så vandet ville være pænt pakket ind, når hun hverken ville have most eller te... Mmm... Så sidder man og tænker om de er bange for at drikke af mine glas eller hvad?!..

Anmeld

14. oktober 2010

piadas

Zafir skriver:

Jeg aner ikke om der er en legestue faktisk... mmm... Men altså, jeg bliver introduceret til en mg af min sp snart tror jeg... Så må jeg se, om det er nogen cool nogen. Odsinge er sikkert bedre end folk fra 'storbyen' hehe... (altså Holbæk)...

Dejligt! Så håber jeg godt nok, at du kommer i en mødregruppe, der er meget bedre, end din nuværende...og at der er nogle mødre, som vil værdsætte dig lige så meget, som alle os herinde fra gør. Det lyder jo til, at de fleste herinde gerne ville i mødregruppe med dig (inkl. mig selv)!

Anmeld

14. oktober 2010

Moderator

piadas skriver:

Dejligt! Så håber jeg godt nok, at du kommer i en mødregruppe, der er meget bedre, end din nuværende...og at der er nogle mødre, som vil værdsætte dig lige så meget, som alle os herinde fra gør. Det lyder jo til, at de fleste herinde gerne ville i mødregruppe med dig (inkl. mig selv)!

Det ville være smart, hvsi man lige kunne samle en hvor geografi var ligegyldigt. Men min marts04 (fra netbabytiden) gruppe ses jo kun 1-2 gange om året. Men når vi er gør er det bare mega hyggeligt, som i lørdags

Anmeld

14. oktober 2010

Barbamama

Ej hvor lyder det træls..... For det første kommer man sgu da til tiden eller ringer!!!! For det andet er man da vildt mærkelig hvis man reagerer på den måde at man nærmest ikke vil røre ved den andens ting.... Hmm.... I min mødregruppe går vi bare ind når vi kommer, vi bruger hinandens pusleborde, legetøj osv og går i hinandens køleskabe med vores børns mad. He he.... Man får da ikke en god atmosfære hvis man skal være sådan på vagt overfor andre.

Anmeld

14. oktober 2010

Lise 26

derfor hænger jeg lidt til ikke at være medlem af en mødregruppe når jeg har født. Virker til, at det bare er hønsesnak, og diskutere hvad der er hårdt og hvem der er den bedste mor. det gider jeg ikke være en del af.

men er ked af det på dine vegne fordi du havde gjort alt for at mødet skulle blive godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.