piadas skriver:
Æj, altså, hvor synes jeg, de er tarvelige...
Jeg synes, at når man takker ja til at være med en mødregruppe, forpligter det altså. Selvfølgelig ikke på den måde, at man absolut skal stille an med hjemmebag og et totalt rengjort hjem, når det er ens tur til at holde det. Men mere på den måde, at man respekterer tidspunktet - og så kan man sgu også godt møde med lidt engagement - ellers er man vel ikke interesseret i at være med?!
Så er det sgu da bedre, at takke nej fra starten eller melde ud, at det er ikke noget for mig alligevel, så de andre (læs: dig) har en chance for at komme med i en anden gruppe, hvor man måske kan få en bedre oplevelse...
Jeg synes bare, man skal respektere, at den man skal hen til, sikkert har gjort lidt rent, ryddet op og måske bagt lidt. Det er i hvert fald de færreste, der ikke gør bare lidt, når mødregruppen skal komme (selvfølgelig ikke dermed sagt at det SKAL man
). Og så kan man altså ikke være bekendt ikke at møde op uden i det mindste at have en gyldig grund til at melde afbud. Det kan jeg SLET ikke have
!
Jeg kan huske, at da jeg skulle i mødregruppe første gang, at jeg tænkte: Dem får jeg aldrig noget til fælles med!
Men vi fandt hinanden efter et par gange - vi var 6 til at starte med, men det blev hurtigt til 4, og vi ses stadig mindst hver anden måned på trods af, at vi alle skal køre en times tid nu, for at komme hjem til hinanden, fordi vi alle er flyttet sidenhen....og vores børn bliver 10 år til maj!
Så det kan altså godt ende lykkeligt.
Meeen det tyder det ikke på, at det gør i dit tilfælde, så jeg ville nok også bare sige farvel og tak næste gang. Er der forresten ikke en legestue eller et eller andet i nærheden af hvor du bor? Det har jeg haft meget glæde, men da boede vi også i Aalborg, og der var mange legestuer rundt omkring i byen...
Jeg aner ikke om der er en legestue faktisk... mmm... Men altså, jeg bliver introduceret til en mg af min sp snart tror jeg... Så må jeg se, om det er nogen cool nogen. Odsinge er sikkert bedre end folk fra 'storbyen' hehe...
(altså Holbæk)...