Update på det med Mødregruppe?!...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Katjaro skriver:

Hvis ret skal være ret - så meldte to afbud samme dag (sådan en halv til en hel time inden de skulle være her), de sidste to dukkede bare aldrig op.

Det er sku det samme som ikke at dukke op!!.. At melde afbud en halv/hel time før... tsk...

Ja, men altså - heldigivs er der jo andre fisk i vandet. Som man kan hygge sig med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Bayze

Zafir skriver:

De var også vildt lækre. Sendte gerne et par stykker, hvsi jeg vidste de kunne overleve posten hehe...

Jeg havde bare SÅDAN en trang til at have ordenlige gæster på besøg bagefter, så jeg ringede til min veninde og hørte om hun havde tid tila t komme og vold-fråde vandbakkelser... Men det havde hun desværre ikke. Heldigvis inviterede et vennepar sig på middag på lørdag Så det var super dejlig. Så får jeg da ordenlige gæster lige om lidt

Ja tak - ordentlige gæster!! Det andet kan du da ikke bruge til en skid! Bare synd du havde gjort dig så umage...

Anmeld

13. oktober 2010

Ranarupta

Puh, jeg synes godt nok også, at det siger mere om dem end om dig!

Jeg er i en MG, hvor vi kun er 3 (vi startede 6).
Mødrene er rigtigt søde og jeg hygger mig.

Men Zafir... Jeg ville elske at komme i et hjem, der ikke var mega-shinet op! Der skinner nærmest på toiletbørsten - og det gør der ikke hos mig.
Jeg synes, at det lyder som om, du havde lavet et helt perfekt arrangement og at det kiksede pga. omstændigheder, du ikke er herre over.

Jeg kender godt til det der med at føle sig forkert. Jeg gør det selv utroligt meget og det kan være rigtigt svært.
Jeg håber, at du formår at slå de her tanker ud af hovedet, for de hjælper ikke noget.

Kram! 

Anmeld

13. oktober 2010

smokin

tænker om du mon har været i mødregruppe med nogle fra min egn da de også har været tilmeldt hjemmefødselsordningen. Vores første mødregruppe gik i opløsning pga to rigtig dumme gimper, og kom sådan til at tænke på dem da jeg læste det du skrev..

Anmeld

13. oktober 2010

Moderator

Ranarupta skriver:

Puh, jeg synes godt nok også, at det siger mere om dem end om dig!

Jeg er i en MG, hvor vi kun er 3 (vi startede 6).
Mødrene er rigtigt søde og jeg hygger mig.

Men Zafir... Jeg ville elske at komme i et hjem, der ikke var mega-shinet op! Der skinner nærmest på toiletbørsten - og det gør der ikke hos mig.
Jeg synes, at det lyder som om, du havde lavet et helt perfekt arrangement og at det kiksede pga. omstændigheder, du ikke er herre over.

Jeg kender godt til det der med at føle sig forkert. Jeg gør det selv utroligt meget og det kan være rigtigt svært.
Jeg håber, at du formår at slå de her tanker ud af hovedet, for de hjælper ikke noget.

Kram! 

Tak  Du vil sikkert være en dejlig gæst at have på besøg

Anmeld

13. oktober 2010

Moderator

Zette skriver:

tænker om du mon har været i mødregruppe med nogle fra min egn da de også har været tilmeldt hjemmefødselsordningen. Vores første mødregruppe gik i opløsning pga to rigtig dumme gimper, og kom sådan til at tænke på dem da jeg læste det du skrev..

Tjaaa... Altså - de er jo i hvertfald fra Holbæk. Det er du jo også. Så hvem ved. Mmm...

Anmeld

13. oktober 2010

smokin

Zafir skriver:

Tjaaa... Altså - de er jo i hvertfald fra Holbæk. Det er du jo også. Så hvem ved. Mmm...

håber de skammer sig rigtig meget ligemeget hvad. Jeg følte mig også helt ved siden af den første gang jeg var hjemme hos en.

Og har efterfølgende hørt fra to andre at gangen efter havde den anden sagt "nu har dit barn vidst også fået input nok for idag" ala jeg synes I skal skride hjem nu.

Pyhhhh.... :/

Mødregrupper er svært synes jeg, man kommer med så forskellig baggrund og nogle passer bare bedre sammen end andre. Det betyder dog ikke at der er noget galt med dem som ikke passer ind.

Anmeld

13. oktober 2010

Ranarupta

Zafir skriver:

Tak  Du vil sikkert være en dejlig gæst at have på besøg

Anmeld

14. oktober 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

- Også fik man vidst lige lukket en masse vand ud af ørerne, hva?

Aaaaaarj hvor er de ÅNDSSVAGE!!!

Og det mener jeg eddermamer...

DU, dit rod, og dine meninger og holdninger, i ER fandmer cool... Og så er du sgu en cool mor, på den cool måde...

Helt ærligt hvor er det bare pisse uforskammet altså....

Jeg har prøvet en gang der ikke kom 1 eneste til et fuldt dækket bord, alle meldte afbud i sidste øjeblik... det var fandmer surt altså...

Kan godt forstå du er skuffet, de kunne fandmer godt have opført sig anstændigt når de var i DIT hjem og, man kan sgu tydeligt se du har stået der og kokkereret med blod sved tårer og MASSER af kærlighed HVER gang du sætter noget på bordet....

ÆV hvor er det bare træls....

Anmeld

14. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977

Da jeg i sin tid var i mg startede vi med at være 5. Den ene flyttede til nordjyland efter 1 mdr, den anden var ærlig fra starten og sagde at mg nok ikke var noget for hende, men at hun ville give det en chance. Os tre, der var tilbage hyggede os rigtig meget. Der var ingen høje forventninger, for vores sp havde allerede fra dag 1 sagt at det ikke var nogen konkurrence og at hjemmebag var forbudt Så det blev kun serveret en enkelt gang, og det var fordi jeg havde for vane at bage når jeg var rasende, og min genbo havde gjort mig hvidglødende

Men vi brugte ikke vores mg til at snakke børn, vi brugt den som en mulighed for at snakke om alt andet end børn. Vi brugte de første 20 min på at opdatede deres udvikling og så gik snakkes ellers.

Det blev vist en længere betretning, men det jeg bare ville sige var, at de to du har haft på besøg er da HELT hen i hampen. Og hende lynvisitteren er da gal i roen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.