Billedspam af Jonathan +5 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ejjj, altså han er jo bare for LÆKKER! Og super super gode billeder i har taget! Er det K.s baby den lille som Jonathan holder i hånden?

Det fede ved kærlighed til ungerne det er at den bare vokser og vokser nu ældre de bliver! Så bare vent! Det ender et STORT sted, he he!!

Ja det er lige hvad det er. Lille Sylvester er allerede tvangsindlagt til venskab, men indtil videre er Jonte ikke helt tryg ved ham... Var ude at gå med Bayze og Lille-A i dag og stødte på K og hendes veninder nede i børnenes magasin (total barnevognskaravane), og hun havde så overhovedet ikke sovet i nat fordi Mester Vester havde kæmpet og vundet So it begins...

Men ja - kærligheden SKAL og MÅ være stor når ens verden pludselig bliver så lille

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

DK

Rosa skriver:

Ja det er lige hvad det er. Lille Sylvester er allerede tvangsindlagt til venskab, men indtil videre er Jonte ikke helt tryg ved ham... Var ude at gå med Bayze og Lille-A i dag og stødte på K og hendes veninder nede i børnenes magasin (total barnevognskaravane), og hun havde så overhovedet ikke sovet i nat fordi Mester Vester havde kæmpet og vundet So it begins...

Men ja - kærligheden SKAL og MÅ være stor når ens verden pludselig bliver så lille

Ejjj hvor er han LILLE! ALtså også når Jonathan ligger ved siden af (iført VILDT lækre krutter bukser, kan jeg se!!) Den første søvnløse nat! Jamen altså! tænk alligevel at han er kommet ud!

Jeg havde lige MetteMus herindefra med inde i Børnenes magasin den anden dag. Jeg blev VILDT forelsket i de der små spilledåser henne ved kassen og ville have købt Memories fra cats, men den havde de ikke. Jeg skal og må have fat i en anden en anden dag. PLUS at det vist snart er på tide jeg får min gave med hjem!??

Anmeld

14. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Ejjj hvor er han LILLE! ALtså også når Jonathan ligger ved siden af (iført VILDT lækre krutter bukser, kan jeg se!!) Den første søvnløse nat! Jamen altså! tænk alligevel at han er kommet ud!

Jeg havde lige MetteMus herindefra med inde i Børnenes magasin den anden dag. Jeg blev VILDT forelsket i de der små spilledåser henne ved kassen og ville have købt Memories fra cats, men den havde de ikke. Jeg skal og må have fat i en anden en anden dag. PLUS at det vist snart er på tide jeg får min gave med hjem!??

Ja NU må det snart være på tide at den kommer med dig hjem Du skal have noget at nusle med når du sidder med varm kakao og hygger dernede i Hååårsøns på de kolde vinteraftener 

Jeg så slet ikke de der spilledåser Jeg forelsker mig altid i deres wallstickers med ugler og svampe, selvom jeg slet ikke kan li' wallstickers Har også købt en superfin uro derinde med skovens dyr og et stort træ i midten.

Og bukserne er forresten fra Alba Baby og kan så vidt jeg ved un købes i Kiddo i Århus... Måske skulle vi lige et sving indenom den på onsdag  -som Dorthe gjorde mig opmærksom på kommer der jo børnepenge på onsdag

Natter til dig - jeg skal i seng og kompensere for de 2,5 time jeg selv fik i nat

Anmeld

14. oktober 2010

lisbethita

Rosa skriver:

5,5 måned, smuk og varm og sjov og hidsig og kærlig Jeg elsker ham mere og mere for hver dag og der går ikke en dag uden at jeg bobler over af latter over et nyt udtryk, en lyd, et blik eller et hysterisk anfald Han er bare det bedste! Med stjerner og narrestreger i øjnene og bekymring over hans fine pande har han skrålet sig helt ind i min sjæl med sit evindelige "AAAAAIIIII ØWØWØØØØWWW!" og de store våde..kys

Her er lidt spam af ham (kan I se hvornår Farmand har stået for påklædningen? ):

Lækker, lækker, lækker , lækker unge, du har dig der! Hold da fast, hvor er de gode, de billeder!!!!!

Det er bare fantastisk at være mor, hva??? 

KRAM

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.