DK skriver:
Ejjj hvor er han LILLE! ALtså også når Jonathan ligger ved siden af (iført VILDT lækre krutter bukser, kan jeg se!!) Den første søvnløse nat! Jamen altså! tænk alligevel at han er kommet ud!
Jeg havde lige MetteMus herindefra med inde i Børnenes magasin den anden dag. Jeg blev VILDT forelsket i de der små spilledåser henne ved kassen og ville have købt Memories fra cats, men den havde de ikke. Jeg skal og må have fat i en anden en anden dag. PLUS at det vist snart er på tide jeg får min gave med hjem!??
Ja NU må det snart være på tide at den kommer med dig hjem
Du skal have noget at nusle med når du sidder med varm kakao og hygger dernede i Hååårsøns på de kolde vinteraftener 
Jeg så slet ikke de der spilledåser
Jeg forelsker mig altid i deres wallstickers med ugler og svampe, selvom jeg slet ikke kan li' wallstickers
Har også købt en superfin uro derinde med skovens dyr og et stort træ i midten.
Og bukserne er forresten fra Alba Baby og kan så vidt jeg ved un købes i Kiddo i Århus... Måske skulle vi lige et sving indenom den på onsdag -som Dorthe gjorde mig opmærksom på kommer der jo børnepenge på onsdag 
Natter til dig - jeg skal i seng og kompensere for de 2,5 time jeg selv fik i nat 
Anmeld