Billedspam af Jonathan +5 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2010

dorthemus

Rosa skriver:

JA!!! I KNOW!!!! Desværre er de fleste børnepenge smuttet på den nye barnevogn jeg var nødt til at købe samt en trip trap stol Verdammt så dyrt det er med de unger! Men en kop kaf' å en småkag' bliver det nok til

JA!!De er overraskende dyre i drift  Jeg skal til babymesse i Kbh i weekenden...HVORFOR lægger de den tre INDEN børnepengene kommer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Tullebobs

Lille vakkerbuks med bøllestreger i øjnene

Anmeld

13. oktober 2010

Sofia

Sikke nogle søde billeder Må jeg spørge hvorfor du var nød til at købe ny barnevogn? DK har fortalt mig, at du har en Emmaljunga Combi, den overvejer vi nemlig også at købe, har du ikke været tilfreds med den?? 

Anmeld

13. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sofia skriver:

Sikke nogle søde billeder Må jeg spørge hvorfor du var nød til at købe ny barnevogn? DK har fortalt mig, at du har en Emmaljunga Combi, den overvejer vi nemlig også at købe, har du ikke været tilfreds med den?? 

Nej, jeg er ikke utilfreds med den overhovedet, den er jo en rigtig limousinevogn! Men dels er den snart for lille til at min søn kan ligge i den når vi inden længe skal til at købe hus og han derfor kan sove ude, og dels er den lidt for tung for lille spinkle mig at manøvrere med når jeg er alenemor i visse uger og skal slæbe den/ bumpe den op på førstesalen fordi den er på sportsstellet med kraftige dæk som er gode på brosten og i skoven... Men hvis I overvejer den kan jeg kun anbefale den - og jeg vil da også gerne sælge dig en for en god pris, med garantibevis og hele baduljen. 

Anmeld

13. oktober 2010

Silvermist

Hvor er han bare dejlig... og hvor er han dog blevet stor siden jeg så ham sidst. Skønne skønne billeder...!

Anmeld

13. oktober 2010

Moderator

Skøn med skøn på altså!!  Det er bare så fantastisk, når man følger sit barn hverdag. Ser smilene og de ting der kommer hver dag som du skriver.

Jeg gætter på at det er piratblusen, der var valgt af farmand?

Anmeld

13. oktober 2010

LISBETH:-)

Skøøøøøøøøøøøøøøøøn knægt.

Anmeld

13. oktober 2010

Sasja77

Hvor er han bare skøn:-)

Anmeld

13. oktober 2010

Moderator

Zafir skriver:

Skøn med skøn på altså!!  Det er bare så fantastisk, når man følger sit barn hverdag. Ser smilene og de ting der kommer hver dag som du skriver.

Jeg gætter på at det er piratblusen, der var valgt af farmand?

You think? Jeg var ikke decideret fortjust - men farmand var SÅ stolt

Anmeld

13. oktober 2010

Sofia

Rosa skriver:

Nej, jeg er ikke utilfreds med den overhovedet, den er jo en rigtig limousinevogn! Men dels er den snart for lille til at min søn kan ligge i den når vi inden længe skal til at købe hus og han derfor kan sove ude, og dels er den lidt for tung for lille spinkle mig at manøvrere med når jeg er alenemor i visse uger og skal slæbe den/ bumpe den op på førstesalen fordi den er på sportsstellet med kraftige dæk som er gode på brosten og i skoven... Men hvis I overvejer den kan jeg kun anbefale den - og jeg vil da også gerne sælge dig en for en god pris, med garantibevis og hele baduljen. 

Okay, dejligt at høre du kan anbefale den:-) Vi bor selv i midtbyen så tænker den er lækker, når vi skal rundt i butikker osv, og får ikke mulighed for at have vores barn til at ligge ude og sove. Vi skal bo på 3. sal, så tror ikke den bliver slæbt op og ned, regner med den skal stå i cykelkælderen, og så bare liften med op! Det er sødt af dig at tilbyde at købe jeres, men jeg tror jeg har en sød svigerfar der giver os en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.