Rosa skriver:
Nej, jeg er ikke utilfreds med den overhovedet, den er jo en rigtig limousinevogn! Men dels er den snart for lille til at min søn kan ligge i den når vi inden længe skal til at købe hus og han derfor kan sove ude, og dels er den lidt for tung for lille spinkle mig at manøvrere med når jeg er alenemor i visse uger og skal slæbe den/ bumpe den op på førstesalen fordi den er på sportsstellet med kraftige dæk som er gode på brosten og i skoven... Men hvis I overvejer den kan jeg kun anbefale den - og jeg vil da også gerne sælge dig en for en god pris, med garantibevis og hele baduljen. 
Okay, dejligt at høre du kan anbefale den:-) Vi bor selv i midtbyen så tænker den er lækker, når vi skal rundt i butikker osv, og får ikke mulighed for at have vores barn til at ligge ude og sove. Vi skal bo på 3. sal, så tror ikke den bliver slæbt op og ned, regner med den skal stå i cykelkælderen, og så bare liften med op! Det er sødt af dig at tilbyde at købe jeres, men jeg tror jeg har en sød svigerfar der giver os en
Anmeld