Billedspam af Jonathan +5 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.503 visninger
53 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

5,5 måned, smuk og varm og sjov og hidsig og kærlig Jeg elsker ham mere og mere for hver dag og der går ikke en dag uden at jeg bobler over af latter over et nyt udtryk, en lyd, et blik eller et hysterisk anfald Han er bare det bedste! Med stjerner og narrestreger i øjnene og bekymring over hans fine pande har han skrålet sig helt ind i min sjæl med sit evindelige "AAAAAIIIII ØWØWØØØØWWW!" og de store våde..kys (?)

Her er lidt spam af ham (kan I se hvornår Farmand har stået for påklædningen? ):

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

dorthemus

HOLD NU OOOOOOP hvor er han skøn  Og den hue, altså....læks!!! Jeg GLÆDER mig virkeligt til at se ham live OM EN UGE!!!!!!  

...sig mig, ligger farmand flad af grin på billede 1?

Anmeld

13. oktober 2010

BabyMus

Åhh men altså, hvor er han bare skøn! (:

Anmeld

13. oktober 2010

Moderator

dorthemus skriver:

HOLD NU OOOOOOP hvor er han skøn  Og den hue, altså....læks!!! Jeg GLÆDER mig virkeligt til at se ham live OM EN UGE!!!!!!  

...sig mig, ligger farmand flad af grin på billede 1?

Ja, det var bare så skægt! Og Jonathan fattede ikke en hat af hvad vi grinede af - han grinede bare med

Weeee - vi ses jo bare SÅ meget om en uge! Ejjj hvor skal vi bytte bebser for en dag

Anmeld

13. oktober 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Ja, det var bare så skægt! Og Jonathan fattede ikke en hat af hvad vi grinede af - han grinede bare med

Weeee - vi ses jo bare SÅ meget om en uge! Ejjj hvor skal vi bytte bebser for en dag

Hihiiiiii det er så sjovt når de griner fordi vi griner...så ender det med grineflip

Anmeld

13. oktober 2010

B&J

Sikke en dejlig bølle bandit du har dig og så fræk spiser eller supper på mors næse 1-0 til Jonathan

han er bare en skøn dreng

Anmeld

13. oktober 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Hihiiiiii det er så sjovt når de griner fordi vi griner...så ender det med grineflip

Hvad med dig - skal vi ikke liiige se en gang billedspam af din smukke datter?

Anmeld

13. oktober 2010

Moderator

B&J skriver:

Sikke en dejlig bølle bandit du har dig og så fræk spiser eller supper på mors næse 1-0 til Jonathan

han er bare en skøn dreng

Tusind tak - ja jeg er også virkelig forelsket i ham Og i lige måde da!

Anmeld

13. oktober 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Hvad med dig - skal vi ikke liiige se en gang billedspam af din smukke datter?

Må hellere vente lidt..har jo lige smidt dåbsbillederne på. Vil jo ikke risikere, at folk ørler over hende

Anmeld

13. oktober 2010

B&J

Rosa skriver:

Tusind tak - ja jeg er også virkelig forelsket i ham Og i lige måde da!

det kan jeg godt forstå ens kærlighed er kæmpe og utrolig som du skriver den bliver bare større og større

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.