Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
5,5 måned, smuk og varm og sjov og hidsig og kærlig Jeg elsker ham mere og mere for hver dag og der går ikke en dag uden at jeg bobler over af latter over et nyt udtryk, en lyd, et blik eller et hysterisk anfald Han er bare det bedste! Med stjerner og narrestreger i øjnene og bekymring over hans fine pande har han skrålet sig helt ind i min sjæl med sit evindelige "AAAAAIIIII ØWØWØØØØWWW!" og de store våde..kys (?)
Her er lidt spam af ham (kan I se hvornår Farmand har stået for påklædningen? ):
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HOLD NU OOOOOOP hvor er han skøn Og den hue, altså....læks!!! Jeg GLÆDER mig virkeligt til at se ham live OM EN UGE!!!!!!
...sig mig, ligger farmand flad af grin på billede 1?
Åhh men altså, hvor er han bare skøn! (:
dorthemus skriver: HOLD NU OOOOOOP hvor er han skøn Og den hue, altså....læks!!! Jeg GLÆDER mig virkeligt til at se ham live OM EN UGE!!!!!! ...sig mig, ligger farmand flad af grin på billede 1?
Ja, det var bare så skægt! Og Jonathan fattede ikke en hat af hvad vi grinede af - han grinede bare med
Weeee - vi ses jo bare SÅ meget om en uge! Ejjj hvor skal vi bytte bebser for en dag
Rosa skriver: Ja, det var bare så skægt! Og Jonathan fattede ikke en hat af hvad vi grinede af - han grinede bare med Weeee - vi ses jo bare SÅ meget om en uge! Ejjj hvor skal vi bytte bebser for en dag
Hihiiiiii det er så sjovt når de griner fordi vi griner...så ender det med grineflip
Sikke en dejlig bølle bandit du har dig og så fræk spiser eller supper på mors næse 1-0 til Jonathan
han er bare en skøn dreng
dorthemus skriver: Hihiiiiii det er så sjovt når de griner fordi vi griner...så ender det med grineflip
Hvad med dig - skal vi ikke liiige se en gang billedspam af din smukke datter?
B&J skriver: Sikke en dejlig bølle bandit du har dig og så fræk spiser eller supper på mors næse 1-0 til Jonathan han er bare en skøn dreng
Tusind tak - ja jeg er også virkelig forelsket i ham Og i lige måde da!
Rosa skriver: Hvad med dig - skal vi ikke liiige se en gang billedspam af din smukke datter?
Må hellere vente lidt..har jo lige smidt dåbsbillederne på. Vil jo ikke risikere, at folk ørler over hende
Rosa skriver: Tusind tak - ja jeg er også virkelig forelsket i ham Og i lige måde da!
det kan jeg godt forstå ens kærlighed er kæmpe og utrolig som du skriver den bliver bare større og større
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128