Rosa skriver:
Hvor er du sød - tusind tak for de smukke ord
Ja, der er godt nok løbet meget vand under broen siden de første billeder og panikindlæg herfra
Men nu begynder man jo at blive ret ferm til det her mommy-stuff 
Var de i morgen du skal til NF? Spændende!!! Jeg krydser fingre for en rigtig god oplevelse!
Knus
Det var bestemt så lidt:0)
Ja der er løbet rigtig meget vand under broen - og det er fandmer bare ikke lyserødt at blive mor:0)
Spædbørn er sindsyg fantastiske - men de kan altså også tage pippet fra en til den helt store guldmedale - og der går altså en rum tid, før man kender det lilel væsen. Og bedst som man tror man har lært sin baby at kende, så udvikler det sig og der sker noget nyt:0)
Men ja vi bliver sku gode til det der mor noget - også selvom det er livslang lærning. Puha nu hvor Asta er begyndt i skole - det en næsten som at stå som 1. gangs nybagt mor - what to do - nye problemstilling og alt muligt at forholde sig til og tage stilling til osv - og åhh, lige om hjærnet teenageårerne - jeg sveder allerede:0) Med preteenage Asta her - så har jeg fået den første forsmag:0)
Jo der er i morgen jeg skl til NF - jeg er død nervøs - sådan lidt som for hver graviditet så bliver oddsene for et rask barn for hver gang værre- kan du følge mig:0/ Men det er jo naturens gang - men puha - ej det skal bare "overståes" :0)
Anmeld