Jeg er ikke trådstarter
Hvem siger at man skal være lykkelig??? Åh, hvor er der bare mange gode forhold der er gået i stykker fordi den ene eller anden ikke lige følte sig 'glad og lykkelig' og hold da op hvor jeg har synes det var meget forkert.!
Jeg lever ikke i det perfekte parforhold, slet ikke!!! Jeg laver også det meste herhjemme, men når jeg ikke gider mere, ved I hvad, SÅ LADER JEG VÆRE!!!! -og når der er gået tilstrækkelig lang tid og toilettet er så man nærmeste ikke kan sidde på det mere, ja, så beygnder manden helt af sig selv at gøre rent! -eller hvis vi skal have besøg af familien/venner.
Hvem vågner om natten??? Det gør jeg, fordi min mand er meget presset på arbejde og jeg synes ikke han skal vågne. Men når jeg ikke 'gider' at stå op, ja så bliver jeg LIGGENDE, og på et tidspunkt så står manden op og tager børnene.
MEN jeg synes ikke man kan tillade sig at ville have at manden gør lige som jer! Det kan godt være at I gerne vil have gjort rent på badeværelse mere end én gang om måneden, jamen så gør I da bare det. ellers må manden gøre det den ene gang om måneden han synes er nødvendig.
Jeg forstår heller ikke at man kan have været ssammen i over 10 år, og have et lille barn sammen, og at man så ikke kan finde ud af at have et par år, hvor det hele er lidt gråt og trist, for så at komme ud på den anden side og få det godt igen!!!
Min mormor og morfar havde det mest fantastiske ægteskab man kan forestille sig. Den dag min mormor døde på hospitalet i en alder af 87 år, var min morfar lige en tur oppe i sengen hos hende, så de kunne hygge en sidste gang, for de vidst godt hun ikke havde langt igen!! Det er altså vildt!!!! Jeg husker min mormor og morfar som to meget kærlige mennekser, som bare ikke kunne holde fingerne fra hinanden og som hele tiden kyssede.(i de 30 år jeg nåede at kende dem!!!), men hvordan havde de det da børnene var små???? Tjo, min mormor gik ned til vandet (de boede tæt på havet) og GRÆD hver dag, for hun kunne ikke holde sit liv eller min morfar ud!!!! -men dengang blev man jo sammen, og det gjorde de også, og de endte med at få det smukkeste og mest fantastiske ægteskab man kan forestille sig.
Det potentiale har mit eget forhold ikke, men derfor kunne jeg da ikke drømme om at gå fra ham. Nej, jeg vågner ikke og er lykkelig hver morgen, og ja, jeg kunne sagtens klare mig selv og vores børn alene. Min nu har jeg valgt at sige JA til min mand i medgang og modgang, så jeg bliver!!!
Hej! Kan godt lide, du har valgt og være anonym, for med de bemærkninger, du er kommet med, må du vel ha´ regnet med nogle reaktioner? 
JEG er trådstarter! Og helt ærligt syns´ jeg, du lyder ufattelig kæphøj! Jeg har sgu prøvet og lade tingene stå, så her lignede, jeg ved ikke hvad. Jeg har prøvet acceptere ham, som den han er. Problemet er bare at man efter 10 år automatisk ændrer sig, og jeg har åbenbart ikke kunne nå og følge med ændringen?
Men som du jo nok har kunne læse, var problemet egentlig ikke at han hverken tog opvasken eller støvsugede af sig selv. Det har jeg faktisk haft det fint nok med selv og gøre på det sidste. Jeg VED at hvis jeg vil ha´ hjælp, skal jeg bare bede om det. At der så nogle gange kommer et skænderi ud af det, er det, men opvasken blir´ da taget 
Problemet med vores forhold, var at vi begge to havde glemt og pleje kærligheden, siden vi fik vores datter. Alt det andet med husholdning og lign. var bare en undskyldning for ikke at indse det virkelige problem.
Du skriver; "Det kan da godt være, jeg ville være mere lykkelig med en anden, men det kan også være, at jeg IKKE vil være det!!!" Fedt nok! Dit valg, men igen, hvis jeg må være ærlig; så har jeg virkelig ondt af dig! Selv dig med dine bemærkninger, bør være lykkelig 
Bare min mening...