louise4060 skriver:
Haha unge dame? du er hvad 1 år ældre end mig? nu må du sq lige spænde hjelmen lidt.
du starter selv med at være lidt flabet. så må du forvente af samme skuffe.. og du skriver skønt for JER.. ergo er det jo ikke kun hende du svare til.
Jeg fandt relevant info som omhandler hvad der bliver debatteret. At det ikke falder i din smag er absolut ikke mit problem.
men gider egentlig ikke at spilde mere energi på dig og denne diskution.. så som skrevet før..
God aften 
Jeg er bestemt ikke flabet, jeg prøver bare at få jer til at læse hvad det egentlig er jeg skriver!!
Og det jeg skrev til den anden havde intet med dig at gøre, den var henvendt til hende og hendes familie, så lad være med at være så nærtagende .. Så vidt jeg ved stod dit navn ikke skrevet nogen steder i det jeg svarede tilbage til hende !
Med hensyn til dine links har jeg ikke været inde at kigge på dem da det er spild af tid for mig.. så det har intet med smag at gøre.. Jeg har min holdning og du har din så lad venligst være med at tilsvine min søn og jeg fordi du åbenbart bliver tilfredsstillet når du lige kan sende en sviner afsted..
Anmeld