9 årig gå alene hjem om aftenen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2010

JulieE

Naannaa87 skriver:

Det var dog utroligt som alle hænger sig i de skide tal.. hvis i læser hvad jeg skriver, så står der at jeg synes det er svært at sætte tal på.. og så står der også MÅSKE 14-15 år ..

6 år den var dælme ikke gået her..

Med fare for at virke bedre vidende, så vil jeg bare sige vent og se, når dit barn er 6 år. De rykker virkelig i modenhed og ansvarlighed når de starter i skole. Min søn på 6½ år går også selv til og fra legekammerater inden for 500m også om aftenene. Havde du spurgt mig om han fik lov til det for et år siden, havde jeg helt sikkert svaret nej  Men nu har vi givet lov og han holder vores aftaler og kommer hjem til aftalte tidfspunkter... er faktisk ret stolt af ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Na-Wi

JulieE skriver:

Med fare for at virke bedre vidende, så vil jeg bare sige vent og se, når dit barn er 6 år. De rykker virkelig i modenhed og ansvarlighed når de starter i skole. Min søn på 6½ år går også selv til og fra legekammerater inden for 500m også om aftenene. Havde du spurgt mig om han fik lov til det for et år siden, havde jeg helt sikkert svaret nej  Men nu har vi givet lov og han holder vores aftaler og kommer hjem til aftalte tidfspunkter... er faktisk ret stolt af ham

Skønt for jer

Anmeld

13. oktober 2010

louise8723

Skønt for jer

ja skønt for os der ikke ender op med en morsyg 40 årig der ikke tør flytte hjemmefra..

hav en god aften

Anmeld

13. oktober 2010

Na-Wi

louise4060 skriver:

ja skønt for os der ikke ender op med en morsyg 40 årig der ikke tør flytte hjemmefra..

hav en god aften

Gider du og lukke r*ven unge dame .. den var overhovedet ikke skrevet til dig .. Hvis du gider at læse hvad jeg skriver istedet for hvad du synes der står så var der intet at diskutere over..

Syntes det er ekstremt ledt at skrive på den måde til andre mennesker..

Anmeld

13. oktober 2010

louise8723

Naannaa87 skriver:

Gider du og lukke r*ven unge dame .. den var overhovedet ikke skrevet til dig .. Hvis du gider at læse hvad jeg skriver istedet for hvad du synes der står så var der intet at diskutere over..

Syntes det er ekstremt ledt at skrive på den måde til andre mennesker..

Haha unge dame? du er hvad 1 år ældre end mig? nu må du sq lige spænde hjelmen lidt.

du starter selv med at være lidt flabet. så må du forvente af samme skuffe.. og du skriver skønt for JER.. ergo er det jo ikke kun hende du svare til.

Jeg fandt relevant info som omhandler hvad der bliver debatteret. At det ikke falder i din smag er absolut ikke mit problem.

men gider egentlig ikke at spilde mere energi på dig og denne diskution.. så som skrevet før..

God aften

Anmeld

13. oktober 2010

Na-Wi

louise4060 skriver:

Haha unge dame? du er hvad 1 år ældre end mig? nu må du sq lige spænde hjelmen lidt.

du starter selv med at være lidt flabet. så må du forvente af samme skuffe.. og du skriver skønt for JER.. ergo er det jo ikke kun hende du svare til.

Jeg fandt relevant info som omhandler hvad der bliver debatteret. At det ikke falder i din smag er absolut ikke mit problem.

men gider egentlig ikke at spilde mere energi på dig og denne diskution.. så som skrevet før..

God aften

Jeg er bestemt ikke flabet, jeg prøver bare at få jer til at læse hvad det egentlig er jeg skriver!!

Og det jeg skrev til den anden havde intet med dig at gøre, den var henvendt til hende og hendes familie, så lad være med at være så nærtagende .. Så vidt jeg ved stod dit navn ikke skrevet nogen steder i det jeg svarede tilbage til hende !

Med hensyn til dine links har jeg ikke været inde at kigge på dem da det er spild af tid for mig.. så det har intet med smag at gøre.. Jeg har min holdning og du har din så lad venligst være med at tilsvine min søn og jeg fordi du åbenbart bliver tilfredsstillet når du lige kan sende en sviner afsted..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.