Jul & fødselsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

oerbaek

SoffiLine skriver:

Har også overvejet at ønske mig en 3D scanning eller tilskud dertil, det koster jo lidt 

jad et gør det og det er jo en fantastisk gave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Kløver

SoffiLine skriver:

tror også det bliver noget i den stil faktisk 

Men der er jo også så meget man kan ønske sig, og alligevel kan det være svært at finde på noget, har selv lidt samme problem, da jeg jo ikke syne sjeg mangler noget, men når man alligevel kigger luksus ting, som man jo ikke har behov for, er der da alligevel meget man synes kunne være lækkert at have

Anmeld

11. oktober 2010

SoffiLine

Maja84 skriver:

Men der er jo også så meget man kan ønske sig, og alligevel kan det være svært at finde på noget, har selv lidt samme problem, da jeg jo ikke syne sjeg mangler noget, men når man alligevel kigger luksus ting, som man jo ikke har behov for, er der da alligevel meget man synes kunne være lækkert at have

det er præcis sådan jeg har det også

Anmeld

11. oktober 2010

SoffiLine

oerbaek skriver:

jad et gør det og det er jo en fantastisk gave

det er det uden tvivl

Anmeld

11. oktober 2010

Kløver

SoffiLine skriver:

det er præcis sådan jeg har det også

hehe altid noget man ikke er alene Ej man kunne måske nok bruge en ny stegepande, emn den man har jo rigeligt fin osv osv hehe det er noget værre noget

Anmeld

11. oktober 2010

SoffiLine

Maja84 skriver:

hehe altid noget man ikke er alene Ej man kunne måske nok bruge en ny stegepande, emn den man har jo rigeligt fin osv osv hehe det er noget værre noget

Lige netop, og ting som det er kedelige ønsker synes jeg, men samtidig gider jeg ikke selv bruge penge på den slags

Anmeld

11. oktober 2010

Kløver

SoffiLine skriver:

Lige netop, og ting som det er kedelige ønsker synes jeg, men samtidig gider jeg ikke selv bruge penge på den slags

haha lige præcis

Anmeld

11. oktober 2010

Pige2009

SoffiLine skriver:

Der er nemlig rigtig mange gode, og hvad er bedre end at sidde med en kop the & læse en god bog. Åh det kan jeg nu godt li

Jeps. Det er skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.