Jul & fødselsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

SoffiLine

VIPpigen skriver:

Præcis. Puden kom jeg også kun i tanke om i dag fordi jeg havde været i føtex og de havde en til 99,-. Købte den dog ikke men stod længe og overvejede det, for min er vidst lige til skralderen.

Men når man først kommer i gang, så vælter det som regel ud

Ja det er der sgu noget om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Pige2009

Jeg ønsker mig altid et hav af bøger

Anmeld

11. oktober 2010

SoffiLine

Baagøe skriver:

Jeg ønsker mig altid et hav af bøger

God mulighed også, er vild med dem fra virkelighedens verden 

Anmeld

11. oktober 2010

Pige2009

SoffiLine skriver:

God mulighed også, er vild med dem fra virkelighedens verden 

Ja, der findes rigtig mange gode - det er bare et spørgsmål om, hvad man er til

Anmeld

11. oktober 2010

SaNiNa

Jeg ville ønske mig noget wellness, forkælelse til mig selv som jeg nok ville bruge sidste i graviditeten hvor man bare er ved at være brugt og føler sig som en hval.

Anmeld

11. oktober 2010

SoffiLine

Baagøe skriver:

Ja, der findes rigtig mange gode - det er bare et spørgsmål om, hvad man er til

Der er nemlig rigtig mange gode, og hvad er bedre end at sidde med en kop the & læse en god bog. Åh det kan jeg nu godt li

Anmeld

11. oktober 2010

oerbaek

SoffiLine skriver:

Jeg har fødselsdag i næste måned, men er helt lost angående ønsker. Ved ikke om jeg skal ønske noget til mig selv, eller til baby som kommer i marts. Der er jo også julen lige rundt om hjørnet.

Hvad ønsker i jer? 

Måske nogle gode forslag?

jeg har det lige som dig... jeg har også fødselsdag i næste måned og så er det jo jul lige efter næsten og den kommende baby er også til marts...

Jeg har valgt at det jeg ønsker mig er til MIG eller ting jeg kan bruge i mit hus som eks lamper til mit køkken... penge til en reol jeg ønsker mig og ja et gavekort til graviditets massage det ønsker jeg mig rigtig meget...

Jeg tror faktisk jeg har fået lavet mig en lang liste, da familien allerede er begyndt at spørge hvad jeg ønsker mig.

Jeg har en veninde der lige har haft fødselsdag og hun ønskede sig en 3D scanning af baby. 

Anmeld

11. oktober 2010

Kløver

SoffiLine skriver:

Jeg har fødselsdag i næste måned, men er helt lost angående ønsker. Ved ikke om jeg skal ønske noget til mig selv, eller til baby som kommer i marts. Der er jo også julen lige rundt om hjørnet.

Hvad ønsker i jer? 

Måske nogle gode forslag?

puh ja står i samme dilemma, har også termin i marts (3 marts) og har fødselsdag 25 dec.

Måske du skulle ønske dig lidt en blanding, eller måske vælge at det til fødselsdag, kun er til dig, og så måske blande ønskerne mere til jul hvor du jo sagtens kan ønske en masse til den lille

Anmeld

11. oktober 2010

SoffiLine

Maja84 skriver:

puh ja står i samme dilemma, har også termin i marts (3 marts) og har fødselsdag 25 dec.

Måske du skulle ønske dig lidt en blanding, eller måske vælge at det til fødselsdag, kun er til dig, og så måske blande ønskerne mere til jul hvor du jo sagtens kan ønske en masse til den lille

tror også det bliver noget i den stil faktisk 

Anmeld

11. oktober 2010

SoffiLine

oerbaek skriver:

jeg har det lige som dig... jeg har også fødselsdag i næste måned og så er det jo jul lige efter næsten og den kommende baby er også til marts...

Jeg har valgt at det jeg ønsker mig er til MIG eller ting jeg kan bruge i mit hus som eks lamper til mit køkken... penge til en reol jeg ønsker mig og ja et gavekort til graviditets massage det ønsker jeg mig rigtig meget...

Jeg tror faktisk jeg har fået lavet mig en lang liste, da familien allerede er begyndt at spørge hvad jeg ønsker mig.

Jeg har en veninde der lige har haft fødselsdag og hun ønskede sig en 3D scanning af baby. 

Har også overvejet at ønske mig en 3D scanning eller tilskud dertil, det koster jo lidt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.